Kurumsal iletişimin en temel amacı, paydaşlar için gerçeğin birincil kaynağı olmaktır. Bu işlevsel iletişim biçiminde kurum kimliğine ve itibarına katkı sağlayacak tüm iletişim araçlarından sürekli, sistemli ve dengeli biçimde yararlanmak esastır. Teknolojik gelişmelerin tüm iş ve iletişim biçimlerini yeniden şekillendirdiği bir çağda, yeni iletişim teknolojileri kurumlar tarafından ne kadar erken ve hızlı uygulanırsa o kadar büyük rekabetçi avantaj sağlamaktadır. Bu noktadan hareketle kurumların bu gelişmeleri takip etmeleri ve yeni eğilimlerden nasıl yararlanılacağını anlamaları varlıklarını sürdürebilmeleri için büyük önem arz eder. Bu çalışmada betimleyici yöntem kullanılarak iletişim teknolojileri sektöründeki gelişmelerin kurumsal iletişim alanındaki etkileri araştırılmıştır. Çalışma yapay zekâ uygulamaları üzerinde özellikle durmakla beraber günümüzde başarılı kurumların iletişim yönetiminde benimsediği teknolojik uygulamalar üzerine kavramsal bir çerçeve çizmekte, gelecekte yapılacak çalışmalardaki hipotez formülasyonu için de bir temel sunmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Communication and Media Studies |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | April 15, 2021 |
Published in Issue | Year 2021 Issue: 7 |