Opinion Article
BibTex RIS Cite

İletişim Fakülteleri Dekanları Konseyi (İLDEK) Toplantılarının Yeni Medya Eksenli İletişim Eğitimine Olası Katkıları Üzerine Bir Değerlendirme

Year 2022, Issue: 12, 421 - 422, 30.06.2022

Abstract

Her düzeyde eğitimin daha kaliteli ve daha nitelikli olabilmesi elbette pek çok parametreye bağlıdır. Bu nedenle eğitimin kalitesi için farklı kesimlerin sürece katkısı büyük önem arz etmektedir. Kurumlar, kuruluşlar, STK’lar, dernekler, konseyler vb. oluşumlar, ilgili oldukları alanlara farklı yaklaşımlarla katkıda bulunmaları durumunda eğitimde de başarıyı yakalamak mümkün olabilecektir. İletişim Fakülteleri Dekanları Konseyi kısaca İLDEK ve üyeleri de iletişim fakültelerinin daha iyi bir noktaya gelmesini amaçlayan Türkiye’de, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde ve Kırgızistan’da bulunan iletişim fakültesi dekanlarından oluşmaktadır. İletişim Fakülteleri Dekanları 2000 yılından beri bir iletişim fakültesi dekanlığının ev sahipliğinde iletişim fakültelerinin durumunu değerlendirmek ve sorunlarına çözüm önerilerinde bulunmak maksadıyla yılda en az bir kez bir araya gelmektedir.

References

  • https://ildek.org/category/kose-yazilari/
  • İnce, M. (2020). Sahibini vuran (dijital) silah: Sosyal medyanın bumerang etkisi üzerine bir değerlendirme. Journal of Humanities and Tourism Research, 10 (1): 84-94.
Year 2022, Issue: 12, 421 - 422, 30.06.2022

Abstract

References

  • https://ildek.org/category/kose-yazilari/
  • İnce, M. (2020). Sahibini vuran (dijital) silah: Sosyal medyanın bumerang etkisi üzerine bir değerlendirme. Journal of Humanities and Tourism Research, 10 (1): 84-94.
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Review
Authors

Mustafa İnce 0000-0001-8058-1076

Publication Date June 30, 2022
Submission Date June 23, 2022
Published in Issue Year 2022 Issue: 12

Cite

APA İnce, M. (2022). İletişim Fakülteleri Dekanları Konseyi (İLDEK) Toplantılarının Yeni Medya Eksenli İletişim Eğitimine Olası Katkıları Üzerine Bir Değerlendirme. Yeni Medya, 2022(12), 421-422.

88x31.png
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.