Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökçe Ok
Doç. Dr.
İçişleri Bakanlığı
Yayın
11
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
8
11
Yayın
1
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-2753-178X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Göç Sosyolojisi
Uluslararası Göç
Kurum
İçişleri Bakanlığı
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik ve Fen Bilimleri Öğretim Programları Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevelerine Göre Analizi
Yazarlar:
Gökçe Ok
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1133056
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
0
ATIF
3
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASINÇ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI VE KAVRAM YANILGILARININ MATEMATİKSEL HATALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7439
4
ATIF
3
FAVORİ
7439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of the Contents of Educational Informatics Network on Classroom Participation of Students in Teaching the Subject of the Musculoskeletal System
Yazarlar:
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684362
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
1
ATIF
2
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Encountered by Mathematics and Science Teachers in Classrooms where Syrian Students under Temporary Protection Status are Educated and Suggestions for Solution
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.774094
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
1
ATIF
2
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bibliometric evaluation based on Web of Science database: nature and environmental education
Yazarlar:
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1141693
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
1
ATIF
1
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Matematik ve Fen Bilimleri Öğretim Programları Kazanımlarının TIMSS-2019 Değerlendirme Çerçevelerine Göre Analizi
Yazarlar:
Gökçe Ok
,
Deniz Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1133056
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
494
3
FAVORİ
494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bibliometric evaluation based on Web of Science database: nature and environmental education
Yazarlar:
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1141693
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
1
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğa Eğitimi Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum ve Bilgi Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1081969
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
438
0
FAVORİ
438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemisi Döneminde Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Cinsiyet ve Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi [Examination of the Student's Opinions on Distance Education by Gender and Class-Grade Levels during the Covid-19 Pandemic]
Yazarlar:
Suat Türkoguz
,
Kübranur Sarı
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
472
0
FAVORİ
472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Encountered by Mathematics and Science Teachers in Classrooms where Syrian Students under Temporary Protection Status are Educated and Suggestions for Solution
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.774094
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
2
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of the Contents of Educational Informatics Network on Classroom Participation of Students in Teaching the Subject of the Musculoskeletal System
Yazarlar:
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684362
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
2
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Bilgi Farkındalıkları İle Kavram Yanılgılarının Dört Aşamalı Test İle Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman University Journal of Educational Sciences
DOI: 10.17984/adyuebd.413369
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
0
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dört Aşamalı Kavramsal Ölçme Aracı ile Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmeleri Konusundaki Bilgi Farkındalıkları ile Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.389668
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3506
1
FAVORİ
3506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASINÇ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI VE KAVRAM YANILGILARININ MATEMATİKSEL HATALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7439
3
FAVORİ
7439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between the Amount of Learning and Time(The Example of Equations)
Yazarlar:
Cenk Kesan
,
Deniz Kaya
,
Gokce Ok
, Yusuf Erkus
Yayın Bilgisi: 2016 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.125
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
322
1
FAVORİ
322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnsan ve Çevre Ünitesine Yönelik Bir Çevre Bilgisi Testi (Çbt) Geliştirme ve Geçerlik-Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökçe Ok
,
Süleyman Başlar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3836
1
FAVORİ
3836
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman University Journal of Educational Sciences
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Yansımaları
European Journal of Educational Research
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Computer and Education Research
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Journal of Computer and Education Research
Yayınlar
Bibliometric evaluation based on Web of Science database: nature and environmental education
Yazarlar:
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1141693
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
1
ATIF
1
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problems Encountered by Mathematics and Science Teachers in Classrooms where Syrian Students under Temporary Protection Status are Educated and Suggestions for Solution
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.774094
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
979
1
ATIF
2
FAVORİ
979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of the Contents of Educational Informatics Network on Classroom Participation of Students in Teaching the Subject of the Musculoskeletal System
Yazarlar:
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.684362
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
764
1
ATIF
2
FAVORİ
764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Bilgi Farkındalıkları İle Kavram Yanılgılarının Dört Aşamalı Test İle Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman University Journal of Educational Sciences
DOI: 10.17984/adyuebd.413369
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
1
ATIF
0
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dört Aşamalı Kavramsal Ölçme Aracı ile Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Hücre Bölünmeleri Konusundaki Bilgi Farkındalıkları ile Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.389668
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3506
6
ATIF
1
FAVORİ
3506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BASINÇ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARI VE KAVRAM YANILGILARININ MATEMATİKSEL HATALAR AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Kaya
,
Hüseyin Cihan Bozdağ
,
Gökçe Ok
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7439
4
ATIF
3
FAVORİ
7439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat