Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tülin (otbiçer) Acar
Doç. Dr.
Parantez Eğitim Araştırma Danışmanlık ve Yayıncılık
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
2
2
Yayın
6
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
0000-0001-7976-5521
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Ölçek Geliştirme
Eğitim Felsefesi
Test, Ölçme ve Psikometri
Kurum
Parantez Eğitim Araştırma Danışmanlık ve Yayıncılık
Yayınlar
The Problem of Measurement Equivalence or Invariance in Instruments
Yazarlar:
Tülin (otbiçer) Acar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.690865
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Sample Size and Observation Units
Yazarlar:
Tülin Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.591669
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
0
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Yayınlar
The Problem of Measurement Equivalence or Invariance in Instruments
Yazarlar:
Tülin (otbiçer) Acar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.690865
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
984
1
ATIF
0
FAVORİ
984
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Sample Size and Observation Units
Yazarlar:
Tülin Acar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.591669
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
1
ATIF
0
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat