Küreselleşme, değişim mühendisliği ve internet aracılığıyla iletişim dünyayı ciddi anlamda değiştirirken, pazarlama da bu değişimden çok doğal olarak etkilenmiştir. Klasik pazarlama ile ulaşılamayan, hareke geçmeyen yeni tüketiciler, farklı pazarlama yöntemleri ile etkilenmeye çalışılmaktadırlar. Bu bağlamda yeni ve farklı pazarlama şekilleri ortaya çıkmaktadır. Gerilla pazarlama da bu yeni pazarlama şekillerinden biri olarak yaygınlaşmaktadır. Gerilla pazarlama kavramı genel itibariyle, sıra dışı yöntemlerle ve düşük bütçeyle yürütülen pazarlama faaliyetlerini ifade etmektedir
While globalization, reengineering and internet communication drastically changes the world, marketing is naturally influenced by this change. Consumers, that do not take action and that cannot be reached with classical marketing methods, are being tried to be affected by different marketing approaches. In this context, new and different forms of marketing forms are emerging. Guerrilla marketing has been considered as one of these new forms of marketing. Guerilla marketing can be defined as extra ordinary and low cost marketing activities
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Sayı: 22 |
All site content, except where otherwise noted, is licensed under a Creative Common Attribution Licence. (CC-BY-NC 4.0)