Düzeltme
BibTex RIS Kaynak Göster

Düzeltme (Erratum)

Yıl 2021, Cilt: 9 Sayı: 2, 97 - 97, 31.12.2021

Öz

Asya Öğretim Dergisinin 2014 yılı 2. Cilt ve 2. Sayısında 60-68. sayfalar arasında yayınlanan “Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki” isimli makalem 2011 yılı Abant İzzet Baysal Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü’nde Prof. Dr. Ali Güler’in danışmanlığında hazırladığım “Kişilik, Bilişüstü ve Akademik Başarının Yapısal Eşitlik Modellemesi ve Başarıdaki Öğrenme Stilleri Farklılıkları” başlıklı doktora tezimden üretilmiştir.
Makalenin doktora tezimden üretilen bir yayın olduğuna dair yazar notunun makaleye eklenmesi tarafımca sehven unutulmuştur. Bu makalede doktora tez danışmanım Prof. Dr. Ali Güler yazarlık hakkından feragat etmiş olduğundan makale tek yazarlı olarak yayınlanmıştır. Feragat yazısı ekte yer almaktadır.
Makale ile ilgili düzeltme yazısının derginizde yayınlanmasını talep ediyorum.
Dr. Öğretim Üyesi Ahmet Sapancı

Kaynakça

  • Sapancı, A. “Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ile akademik başarıları arasındaki ilişki” Asya Öğretim Dergisi, 2 (2): 60-68, 2014.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ahmet Sapancı 0000-0003-4688-6890

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2021
Yayımlandığı Sayı Yıl 2021 Cilt: 9 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Sapancı, A. (2021). Düzeltme (Erratum). Asian Journal of Instruction (E-AJI), 9(2), 97-97.

ASYA ÖĞRETİM DERGİSİ (E-AJI)

Creative Commons Lisansı Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.