Üst düzey
yöneticiler, işletme sahipleri ve CEO (icradan ya da adanmışlıktan/bağlılıktan
–engagement- sorumlu üst düzey yönetici) farklı paydaşlarla iletişimde sosyal
medya platformlarından yararlanmaktadırlar.
Bu durum Sosyal CEO (sosyal medyada etkileşime girebilen, çalışanlarıyla
etkileşimin önemine inanan, şeffaf, ilginç, tutkulu, faydalı bilgiyi paylaşan
ve markalaşan CEO) kavramını bile ortaya çıkarmıştır. Sosyal medya
platformlarındaki paylaşımlar sayesinde yöneticiler kişisel markalama, itibar
yönetimi, kurum içi ve kurum dışı halkla ilişkiler amaçlarından bazılarına
ulaşabilmektedir. Araştırmada Fortune Türkiye dergisi tarafından yayınlanan
Yılın İş İnsanları 2017 Listesindeki CEO’ların sosyal medyayı kullanımları
incelenmiş ayrıca Sosyal CEO özelliğini taşımaya yaklaşan Türkiye’den bir CEO’nun
Twitter paylaşımları kurumsal iletişim uygulamaları yönünden analiz
edilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Kasım 2018 |
Gönderilme Tarihi | 15 Ağustos 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Sayı: 29. Özel Sayısı |