Vizyon, şu andaki ve gelecekteki üst düzey yöneticiler için anahtar bir bilgi ve beceridir. Fakat vizyon genellikle bir bireyin rüyasından daha çok bir grup ürünüdür. Hem iddialı bir hedef hem de organizasyonun amaçlarına nasıl ulaşacağını gösteren genel bir yol haritası niteliğindedir. Aynı zamanda vizyon bir stratejik plan gibi daha ayrıntılı bir tartışmayı da içerir.
Bu çalışma günümüzün iddialı hedefleri olan ve değişen iş çevresinde rekabet avantajı olabilecek bir vizyonun tanımlanmasına ve kurulmasına yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İşletme |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2000 |
Gönderilme Tarihi | 31 Ocak 2000 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 16 Sayı: 1 |
Bu eser 2023 yılından itibaren Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.