Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
Editoryal
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri
Yıl 1991
, Cilt: 2 Sayı: 2, 35 - 39, 01.03.1991
Orhan İçöz
Anahtar Kelimeler
tanıtma
,
pazarlama
Yıl 1991
, Cilt: 2 Sayı: 2, 35 - 39, 01.03.1991
Orhan İçöz
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Editörden
Yazarlar
Orhan İçöz
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ
Türkiye
Yayımlanma Tarihi
1 Mart 1991
Yayımlandığı Sayı
Yıl 1991 Cilt: 2 Sayı: 2
Kaynak Göster
APA
İçöz, O. (1991). Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2(2), 35-39.
AMA
İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Mart 1991;2(2):35-39.
Chicago
İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2, sy. 2 (Mart 1991): 35-39.
EndNote
İçöz O (01 Mart 1991) Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 2 2 35–39.
IEEE
O. İçöz, “Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri”,
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, c. 2, sy. 2, ss. 35–39, 1991.
ISNAD
İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
2/2 (Mart 1991), 35-39.
JAMA
İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri.
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
. 1991;2:35–39.
MLA
İçöz, Orhan. “Turizm Sektöründe Tanıtma Ve Pazarlama Stratejileri”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 2, sy. 2, 1991, ss. 35-39.
Vancouver
İçöz O. Turizm Sektöründe Tanıtma ve Pazarlama Stratejileri. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1991;2(2):35-9.
Kapak Resmi İndir
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 1 Sayı: 7
Cilt: 2 Sayı: 1
Cilt: 2 Sayı: 2
Cilt: 2 Sayı: 3 - Termal Turizm Özel Sayısı
Cilt: 2 Sayı: 4