Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım

Yıl 1992, Cilt: 3 Sayı: 2 - Dış Tanıtım ve Turizm Özel Sayısı, 25 - 30, 01.03.1992
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

İge Pırnar

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 1992
Yayımlandığı Sayı Yıl 1992 Cilt: 3 Sayı: 2 - Dış Tanıtım ve Turizm Özel Sayısı

Kaynak Göster

APA Pırnar, İ. (1992). Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(2), 25-30.
AMA Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Mart 1992;3(2):25-30.
Chicago Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3, sy. 2 (Mart 1992): 25-30.
EndNote Pırnar İ (01 Mart 1992) Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3 2 25–30.
IEEE İ. Pırnar, “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 2, ss. 25–30, 1992.
ISNAD Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3/2 (Mart 1992), 25-30.
JAMA Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3:25–30.
MLA Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 2, 1992, ss. 25-30.
Vancouver Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3(2):25-30.