Pırnar, İ. (1992). Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 3(2), 25-30.
AMA
Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Mart 1992;3(2):25-30.
Chicago
Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3, sy. 2 (Mart 1992): 25-30.
EndNote
Pırnar İ (01 Mart 1992) Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3 2 25–30.
IEEE
İ. Pırnar, “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 2, ss. 25–30, 1992.
ISNAD
Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 3/2 (Mart 1992), 25-30.
JAMA
Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3:25–30.
MLA
Pırnar, İge. “Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri Ve Ulusal Tanıtım”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 3, sy. 2, 1992, ss. 25-30.
Vancouver
Pırnar İ. Uluslararası Turizm Pazarlamasında Tanıtım Planı Geliştirme Teknikleri ve Ulusal Tanıtım. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1992;3(2):25-30.