Bu çalışmada Suskunluk Sarmalı Kuramı'nın oluşum ve
gelişiminde sonuçlarından büyük ölçüde yararlanılan sosyal psikoloji alanındaki
"sosyol etki ve uyma" üzerine yapılan iki araştırma ve Festingerin
bilişsel çelişki kuramı ile kitle iletişim araçları-suskunluk sarmalı ilişkisi
açıklanacaktır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | Derleme Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 1999 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Cilt: 32 Sayı: 1 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.