Bu çalışmada, danışmanlık hizmetleri ve akademik danışmanların
rolleri, öğrenciler ve akademik danışmanların görüşleri yoluyla değerlendirilmiştir.
Araştırmaya, Ankara Üniversitesi ' nin farklı fakültelerinden 1368 öğrenci ve 118
akademik danışman katılmıştır. Görüşler anket yoluyla toplanmış ve toplanan veriler
t testi ile analiz edilmiştir. Sonuçlar, akademik danışmanların rollerini algılamaları
ve öğrencilerin akademik danışmanlardan beklentileri arasında anlamlı farklılıklar olduğunu göstermektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Eğitim Üzerine Çalışmalar |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Haziran 1997 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1997 Cilt: 30 Sayı: 1 |
AUEBFD'nin tüm İçerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License kuralları çerçevesinde lisanslanmaktadır.
AUEBFD CC BY-NC-ND 4.0 lisansını kullanmaktadır.