Bu çalışma Hafızlık Eğitimi Üzerine Araştırmalar adlı eserin değerlendirilmesi mahiyetinde olup bu kitabı okuyacak olan akademisyenler ve okurlar için ön bilgiler sunmayı hedeflemektedir. Bu çerçevede kitabın başlıkları ele alınarak bazı yorumlarda bulunulduktan sonra sonuç kısmında genel bir değerlendirmeye yer verilmiştir. Ayrıca eserin son zamanlarda hafızlık eğitimine dair kaleme alınan kitaplardan muhteva açısından farklı bir nitelikte olduğu da belirtilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Din Araştırmaları |
Bölüm | Kitap Değerlendirme |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Aralık 2019 |
Gönderilme Tarihi | 6 Aralık 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Sayı: 10 |