Birey ve Toplum Dergisi‘nin 2019 Yılı Bahar Dönemi 9. Cilt 17. Sayısı‘nda
yer alan ―Egemen Küresel Hegemonyada Neoliberalist ve Postmodern
Kültür: Coca Cola Reklamlarında Ramazan‖ isimli makalede yazarlar
tarafından düzeltmeler sonrasında farklı makale dosyalarının karışması
nedeniyle kaynakça ve atıf bölümlerinde yanlışlıklar yapıldığı makale
yayınlandıktan sonra fark edilmiştir. Yapılan bu hatadan dolayı yazarlar
okuyuculardan özür dilemektedir. Makalede yer alan hataların giderilmesi
amacıyla düzeltmeler aşağıda sunulmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Cilt: 10 Sayı: 2 |
BİLSAM Yayıncılık Bu dergi açık erişim sağlama politikasını benimsemiştir.
Dergide yayınlanan yazıların ilmî, fikrî ve hukukî sorumluluğu yazarlarına aittir. Yayın kurulu gönderilen yazıların yayınlanıp yayınlanmaması konusunda serbesttir. Dergiye gönderilen yazılar iade edilmez. DERGİYE GÖNDERİLEN YAYINLAR İNTİHAL AÇISINDAN İNCELENİR.
Yayımlanmış yazıların her türlü yayın hakkı Birey ve Toplum Dergisi'ne aittir. Dergide yayımlanmış yazılardan kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.