Düzeltme
BibTex RIS Kaynak Göster

EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN

Yıl 2020, Cilt: 10 Sayı: 2, 273 - 278, 31.12.2020

Öz

Birey ve Toplum Dergisi‘nin 2019 Yılı Bahar Dönemi 9. Cilt 17. Sayısı‘nda
yer alan ―Egemen Küresel Hegemonyada Neoliberalist ve Postmodern
Kültür: Coca Cola Reklamlarında Ramazan‖ isimli makalede yazarlar
tarafından düzeltmeler sonrasında farklı makale dosyalarının karışması
nedeniyle kaynakça ve atıf bölümlerinde yanlışlıklar yapıldığı makale
yayınlandıktan sonra fark edilmiştir. Yapılan bu hatadan dolayı yazarlar
okuyuculardan özür dilemektedir. Makalede yer alan hataların giderilmesi
amacıyla düzeltmeler aşağıda sunulmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Barış Yılmaz 0000-0003-0928-2481

Mehmet Babacan 0000-0003-0928-2481

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2020
Yayımlandığı Sayı Yıl 2020 Cilt: 10 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yılmaz, M. B., & Babacan, M. (2020). EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey Ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, 10(2), 273-278.
AMA Yılmaz MB, Babacan M. EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi. Aralık 2020;10(2):273-278.
Chicago Yılmaz, Mehmet Barış, ve Mehmet Babacan. “EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN”. Birey Ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi 10, sy. 2 (Aralık 2020): 273-78.
EndNote Yılmaz MB, Babacan M (01 Aralık 2020) EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi 10 2 273–278.
IEEE M. B. Yılmaz ve M. Babacan, “EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN”, Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, c. 10, sy. 2, ss. 273–278, 2020.
ISNAD Yılmaz, Mehmet Barış - Babacan, Mehmet. “EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN”. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi 10/2 (Aralık 2020), 273-278.
JAMA Yılmaz MB, Babacan M. EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi. 2020;10:273–278.
MLA Yılmaz, Mehmet Barış ve Mehmet Babacan. “EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN”. Birey Ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi, c. 10, sy. 2, 2020, ss. 273-8.
Vancouver Yılmaz MB, Babacan M. EGEMEN KÜRESEL HEGEMONYADA NEOLİBERALİST VE POSTMODERN KÜLTÜR: COCA COLA REKLAMLARINDA RAMAZAN. Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi. 2020;10(2):273-8.

BİLSAM Yayıncılık Bu dergi açık erişim sağlama politikasını benimsemiştir.

Dergide yayınlanan yazıların ilmî, fikrî ve hukukî sorumluluğu yazarlarına aittir. Yayın kurulu gönderilen yazıların yayınlanıp yayınlanmaması konusunda serbesttir. Dergiye gönderilen yazılar iade edilmez. DERGİYE GÖNDERİLEN YAYINLAR İNTİHAL AÇISINDAN İNCELENİR.

Yayımlanmış yazıların her türlü yayın hakkı Birey ve Toplum Dergisi'ne aittir. Dergide yayımlanmış yazılardan kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz.