Bu çalışmanın amacı müşterilerin bankacılık hizmetlerine yönelik
beklentileri ve şikâyet nedenlerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda
Karabük ilinde 10 banka müşterisiyle derinlikli mülakat yöntemi ile yüz yüze
görüşme gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın sonuçları, banka müşterilerinin;
hesaplar, ödemeler, yatırım işlemleri, döviz ve altın işlemlerine dönük
beklentilerinin olduğunu göstermektedir. Müşterilerin, para transferleri,
kartlar ve otomatik talimatlarla ilgili olarak da şikayetlerinin olduğu tespit
edilmiştir. Çalışma banka müşterilerinin özellikle güvenli ve hızlı işlem
yapabilmeyi önemsediklerini ortaya çıkarmaktadır. İlave olarak, herhangi bir
nedenden dolayı müşteriler memnuniyetsizliğini dile getirdiğinde, müşteri
temsilcilerinden çözümcü yaklaşımlarla hizmet sunmasının beklendiği
görülmektedir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Finans |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 24 Aralık 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Sayı: 13 |