İngilizce Bölüm mezunlarının istihdamına ilişkin düşüncelerinin nitel bir çalışmayla belirlenmesidir. Araştırmada nitel bir yöntem kullanılmıştır. Araştırmada durum çalışması kullanılmıştır. Nitel durum çalışmalarında bir ya da birkaç durumun detaylı araştırılmasıdır. Araştırma çalışma grubunu, Karabük Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı, 21 dördüncü sınıf öğrencisi oluşturmaktadır. Araştırmada kolay ulaşılabilir örnekleme yapılarak gönüllü öğrencilere uygulama yapılmıştır. Öğrenciler gelecekleriyle ilgili endişe duymaktadır. Edebiyat fakültesinde filoloji eğitimi almalarına rağmen pedagojik formasyon sertifikası eğitimi almak istemektedirler.
İngilizce bölümü öğrenci istihdam öğretim pedagojik formasyon
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 24 Haziran 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2016 Cilt: 5 Sayı: 2 |
All the articles published in the journal are open access and distributed under the conditions of CommonsAttribution-NonCommercial 4.0 International License
Bartın University Journal of Faculty of Education