Geniş alanlara yayılan tüketim toplumu ve tüketim yerleri sosyal hayatın
panoramasını etkilemektedir. Bu çalışmanın amacı alışveriş kültürünün
mekânsal etkilerini ve kendine yabancılaşmayı göstermektir. Ayrıca çalışma
tüketim yerlerinin nasıl kutsal yapılara dönüştüğünü bireylerin hangi açılardan
kendilerine yabancılaştıklarını göstermeyi ve tüketim pratiklerinin arkasındaki
kodları çözmeyi amaçlamaktadır. Tüketim toplumundaki alışveriş merkezleri ve
yabancılaşma ekseninde oluşturulan bu çalışmanın sosyoloji literatürüne katkı
sağlaması beklenmektedir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 25 Ekim 2016 |
Gönderilme Tarihi | 28 Haziran 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Cilt: 1 Sayı: 2 |