Nanobilim Atölye Çalışması (NAÇ) lise öğrencilerinin günümüzde giderek önem kazanan nanobilim ve nanoteknoloji alanındaki okuryazarlık ve farkındalıklarını arttırmak amacıyla lise kimya programı, alanyazında yer alan çalışmalar ve bir sosyobilimsel konu olan nanoteknolojinin etik boyutu göz önünde bulundurularak tasarlanmış bir etkinliktir. Nanobilim Atölye Çalışması, öğrencilerin gözlem yapma, veri toplama, analiz, sentez ve değerlendirme yapmalarına olanak tanıyan grup çalışmaları, tartışma ve sunular içerecek şekilde oluşturulmuştur. Ayrıca her grup masalarında bulunan öğretmen adayı bir lider tarafından bilgi yapılandırma sürecinde desteklenmiştir. Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fizik Laboratuvarı’nda bir tam gün olarak gerçekleştirilmiş olan NAÇ’ın içerdiği 7 ayrı etkinlik 9-12. sınıf kimya programına uyumlu olması nedeniyle tek tek ya da bir arada kimya derslerinde uygulanabilir olma özelliği taşımaktadır
Nanobilim nanoteknoloji atölye çalışması nanobilim okuryazarlığı nanobilim farkındalığı
Bölüm | Özgün Çalışma |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 17 Şubat 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 31 Sayı: 2 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.