İşletmelerin küresel dünyada uzun ömürlü
olmaları diğer işletmeler ile rekabet etme gücüne bağlıdır. Bunun içinde
işletmeler satışı arttırmak zorundadır. Hediye çekleri satışı arttırmak için
önemli bir yere sahip olan tutundurma faaliyetidir. Çalışmamızda tutundurma
faaliyetinde önemli bir yere sahip olan hediye çekleri pazarlama ve muhasebe
boyutu ile ele alınmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Derleme Makale |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 12 Haziran 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Cilt: 13 Sayı: 1 |
The Journal is committed to upholding the highest standarts of publication ethics and takes all possible measures against any publication malpratices. Submitting researches by all authors mean that they assured their manuscripts are original and attest that the submitted papers represent their contributions and have not been copied or plagiarized in whole or in part from other works. All submissions will be checked by iThenticate before being sent to reviewers according to the Journal's Zero Tolerance on the Plagiarism Policy