Son dönemde ekonomik krizler, tüketicilerin bankalara olan yaklaşımını daha da hassaslaştırmaktadır. Bu çalışma, tüketicilerin banka reklamlarındaki müziklere ait etkilerini analiz ederek bankalara reklamlarındaki müzik yönetimi bağlamında tavsiyeler sunmayı amaçlamaktadır. Bu minvalde, Nevşehir ilinde basit rastgele örnekleme yöntemi ile yaklaşık 200 kişi üzerinde bir anket çalışması yapılmıştır. Araştırma alanının banka reklam müziği olarak seçilmesi çalışmayı özgün kılmaktadır. Anket çalışması iki bölümden oluşmuş olup çalışmamıza kaynaklık etmektedir. Sahada uygulanmış olan anketin sonuçları analiz edildiğinde Sonuç olarak, söylenebilir.
Banka reklam müziği müzik türleri tüketici reklam-müzik ilişkisi.
Recent economic crises, global and local developments have made consumers' attitudes towards banks even more sensitive. This study aims to offer suggestions to banks in the context of music management for their advertisements by analyzing the effects of consumers on music in bank advertisements. In this respect, a survey study is conducted on 384 people with simple random sampling method in Nevşehir province. Choosing the research area as the bank advertisement music makes the study unique.
The survey study consists of two parts and the study of is the source of our study. The results of the s applied research in the field ……is applied. As a result, it has revealed that….
banks commerical music types of music consumer the relation between commercials-music. banks commerical music, types of music, consumer, the relation between commercials-music.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Finans |
Bölüm | Finans ve Bankacılık |
Yazarlar | |
Erken Görünüm Tarihi | 30 Aralık 2022 |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 2022 |
Gönderilme Tarihi | 26 Ağustos 2022 |
Kabul Tarihi | 7 Eylül 2022 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2022 Cilt: 6 Sayı: 1 |