Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Investigation of Mathematics Pre-service Teachers’ Attitudes Towards Digital Technology in Terms of Demographic Variables

Yıl 2023, Sayı: 57, 1906 - 1929, 30.09.2023
https://doi.org/10.53444/deubefd.1300571

Öz

The role of technology continually increasing and its use is becoming no longer an option but inevitable in all fields of education. From teachers to students, technology literacy and the knowledge and skills to use it are now expected. Along with studies on the adequacy, skills, and approaches of students and educators from all levels regarding the use of technology, the attitudes of all these groups towards technology also fall under the scope of educational researchers. This study investigates whether the attitudes of pre-service mathematics teachers towards digital technology differ according to gender, university type, department, grade level and final grades in information technology courses, using statistical methods. The data set consists of the survey results of 440 mathematics pre-service teachers from two universities. According to the statistical results of the research, significant differences have been found in the attitudes of mathematics pre-service teachers towards digital technology in the sub-dimensions of technology use, conscious use of technology, and game-oriented use of technology, by gender; in the sub-dimensions of interest and willingness, technology use, and social media, by university type; and in the sub-dimensions of technology use and negative factors, based on the final grades of the information technology course. According to the data mining algorithms of the research, the branches generated by the Random Tree algorithm yielded the best results. According to the Random Tree algorithm, it was concluded that gender is the most dominant factor affecting the attitudes of mathematics pre-service teachers towards digital technology.

Kaynakça

  • Abidin, Z., Mathrani, A. & Hunter, R. (2018). Gender-related differences in the use of technology in mathematics classrooms Student participation, learning strategies and attitudes. The International Journal of Information and Learning Technology, 35(4), 266-284.
  • Abbis, J. (2008). Rethinking the “problem”of gender and IT schooling: Discourses in literature. Gender and Education, 20(2), 153-165.
  • Akçay, H., Tüysüz, C., Feyzioğlu, B. & Uçar, V. (2007). Bilgisayar destekli kimya öğretiminin öğrenci başarısı ve tutumuna etkisine bir örnek: ‘Radyoaktivite’. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 22, 98-106.
  • Aksoğan, M. & Bulut Özek, M. (2020). Öğretmen adaylarının teknoloji yeterlilikleri ile teknolojiye bakış açısı arasındaki ilişki. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 11(2), 301-311.
  • Alakoç, Z. (2003). Matematik Öğretiminde teknolojik modern öğretim yaklaşımları. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2(1), 1303-6521.
  • Ardıç, M. A. (2021). Ortaöğretim öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi. Cumhuriyet International Journal of Education, 10(2), 649-675.
  • Ardies, J. (2015). Students’ attitudes towards technology: A cross-sectional and longitudinal study in secondary education. University of Antwerpen.
  • Ardies, J., De Maeyer, S. & Gijbelds, D. (2013). Reconstructing the pupils attitude towards technology-survey. Design and Technology Education: An International Journal, 18(1), 1360-1431.
  • Arslan, E. H. & Bilgin, E. A. (2020). Matematik öğretiminde teknoloji kullanımı ve video ile öğretimin teknoloji tutumuna etkisi. Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Dergisi, 3(1), 41-50.
  • Aydemir, B. (2017). Veri madenciliği yöntemleri kullanarak Meslek Yüksek Okulu öğrencilerinin akademik başarı tahmini. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Pamukkale Üniversitesi.
  • Bame, E., Dugger, W., Jr., De Vries, M. & McBee, J. (1993). Pupils' attitudes toward technology - PATT-USA. The Journal of Technology Studies, 19(1), 40-48.
  • Barut, L. (2015). Fen ve teknoloji öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına yönelik tutumları ile bilgisayar öz yeterlik algıları arasındaki ilişki. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi.
  • Birgin, O., Çoker, B. & Çatlıoğlu, H. (2010). Investigation of First Year Pre-service Teachers Computer and Internet Uses in Terms of Gender. Procedia Social and Behavioral Sciences, 2(2), 1588-1592.
  • Borba, M. C. (2021). The future of mathematics education since COVID-19: humans with media or humans with non living things. Educational Studies in Mathematics, 108, 385-400.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö.E., Karadeniz, Ş. & Demirel, F. (2011). Bilimsel araştırma yöntemleri. Pegem Yayınları.
  • Cai, Z., Fan & Xitao, Du, J. (2017). Gender and attitudes toward technology use: A meta-analysis. Computers & Education, 105, 1-13.
  • Cabı, E. (2015). Dijital teknolojiye yönelik tutum ölçeği. Kastamonu Eğitim Dergisi, 24(3), 1229-1244.
  • Dargut, T. & Çelik, G. (2014). Türkçe öğretmeni adaylarının eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri. Ana Dili Eğitimi Dergisi (Journal of Tongue Education), 2(2), 28–41.
  • Davies, J. & Brember, I. (2001). The closing gap in attitudes between boys and girls: A 5-year longitudinal study. Educational Psychology: An International Journal Of Experimental. Educational Psychology, 21(1), 103–114.
  • Deniz, S., Görgen, İ. & Şeker, H. (2006). Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları. Eurasian Journal of Educational Research, 23, 62-71.
  • Ernest, P. (2004). Images of mathematics, values, and gender. In S. Johnston-Wilder & B. Allen (Eds.), Mathematics education: Exploring the culture of learning. Routledge.
  • Enoch, Y. & Soker, Z. (2006). Age, gender, ethnicity and the digital divide: University students' use of web-based instruction. Open Learning, 21(2), 99-110.
  • Flores, A. (2002). Learning and teaching mathematics with technology. Teaching Children Mathematics, 308-310.
  • Ganesh, A., Palmer, M. & Kann, K. (2021). What Would a Teacher Do? Predicting Future Talk Moves. doi:https://doi.org/10.48550/arXiv.2106.05249
  • Göktepe Körpeğlu, S. & Göktepe Yıldız, S. (2023). Comparative analysis of algorithms with data mining methods for examining attitudes towards STEM fields. Education and Infırmation Technologies, 28, 2791-2826.
  • Gülen, M. (2021). Okul öncesi öğretmenlerinin teknolojik araç gereç kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Fatih Sultan Mehmet Private Üniversitesi.
  • Hoskins, S. L. & Van Hooff, J. C. (2005). Motivation and ability: Which students use online learning and what influence does it have on their achievement? British Journal of Educational Technology, 36(2), 177-192.
  • Karasakaloğlu, N., Saracaloğlu, S. A. & Uça, S. (2011). Türkçe öğretmenlerinin teknoloji tutumları ile bilgi teknolojilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(2), 26-36.
  • Krathwohl, D., Bloom, B. & Bertram, B. (1964). Taxonomy of educational objectives: Handbook II affectuve domain. David McKay Company, Inc.
  • Marpa, El. P. (2021). Technology in the Teaching of Mathematics: An Analysis of Teachers’ Attitudes during the COVID-19 Pandemic. International Journal on Studies in Education, 3(2), 92-102.
  • Marzilli, C., Delello, J., Marmion, S., McWhorter, R., Roberts, P. & Marzilli, T. S. (2014). Faculty Attitudes Towards Integrating Technology and Innovation. International Journal on Integrating Technology in Innovation, 3(1).
  • Menzi, N., Önal, N. & Çalışkan, E. (2012). Mobil teknolojilerin eğitim amaçlı kullanımına yönelik akademisyen görüşlerinin teknoloji kabul modeli çerçevesinde incelenmesi. Ege Eğitim Dergisi, 1(13), 40-55.
  • Metin, M., Birişçi, S. & Coşkun, K. (2013). Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi. Kastomunu Eğitim Dergisi, 21(4), 1345-1364.
  • Ong, C. S. & Lai, J. Y. (2006). Gender differences in perceptions and relationships among dominants of e-learning acceptance. Computers in Human Behavior, 22(5), 816-829.
  • Özarslan, M., Çetin, G. & Sarıtaş T. (2013). Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik tutumları. Türk Fen Eğitimi Dergisi, 10(2), 85-100.
  • Özer, Z. (2018). An investigation of prospective ELT teachers’ attitudes towards using computer technologies in foreign language teaching. Journal of Language and Linguistic Studies, 14(1), 328-341.
  • Reychav, I., McHaney, R. & Burke, D. D., The relationship between gender and mobile technology use in collaborative learning settings: An empirical investigation. Computers & Education, 113, 61-74.
  • Sáinz, M. & López-Sáez, M. (2010). Gender differences in computer attitudes and the choice of technology-related occupations in a sample of secondary students in Spain. Computers & Education, 54(2), 578-587.
  • Sipahioğlu, S. (2019). Fen Bilimleri öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Atatürk Üniversitesi.
  • Şahin, M. C. & Arslan Namlı, N. (2019). Öğretmen adaylarının eğitimde teknoloji kullanma tutumlarının incelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 23(1), 95-112.
  • Şimşek, Ü. (2015). Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve görüşlerinin incelenmesi. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Aksaray Üniversitesi.
  • Üstün, A. & Akman, E. (2015). Özel okul öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve görüşleri. Journal of Educational Science, 3(4), 94-103.
  • Yaman, H. (2007). Türkçe öğretmeni adaylarının ‘öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme’ dersi bağlamında Türkçe öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin yeterlilik ve algıları. İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(1), 57-71.
  • Yavuz, S. & Coşkun, E. (2008). Attitudes and perceptions of primary teaching through the use of technology in education. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34, 276-286.
  • Yılmaz, M., Üredi, L. & Akbaşlı, S. (2015). Sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeylerinin ve eğitimde teknoloji kullanımına yönelik algılarının belirlenmesi, International Journal of Humanities and Education, 1(1), 105-121.
  • Zheng, L., Long, M., Zhong, L. & Gyasi, J. F. (2022) The effectiveness of technology-facilitated personalized learning on learning achievements and learning perceptions: a meta-analysis. Education and Information Technologies, 27, 11807-11830.
  • Zhou, G. & Xu, J. (2007). Adoption of educational technology: How does gender matter? International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 19(2), 140-153.

Matematik Öğretmen Adaylarının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yıl 2023, Sayı: 57, 1906 - 1929, 30.09.2023
https://doi.org/10.53444/deubefd.1300571

Öz

Teknolojinin rolü sürekli artmakta ve kullanımı artık bir seçenek değil, eğitimin her alanında kaçınılmaz hale gelmektedir. Öğretmenlerden öğrencilere kadar artık teknoloji okuryazarlığı ve bunu kullanacak bilgi ve beceriler beklenmektedir. Her kademeden öğrenci ve eğitimcinin teknoloji kullanımına ilişkin yeterlilik, beceri ve yaklaşımları üzerine yapılan çalışmaların yanı sıra, tüm bu grupların teknolojiye yönelik tutumları da eğitim araştırmacılarının ilgi alanına girmektedir. Bu çalışmada, matematik öğretmeni adaylarının dijital teknolojiye yönelik tutumlarının cinsiyet, üniversite türü, bölüm, sınıf düzeyi ve bilişim teknolojileri dersindeki dönem sonu not ortalamalarına göre farklılık gösterip göstermediği istatistiksel yöntemler kullanılarak araştırılmıştır. Veri seti, iki üniversiteden 440 matematik öğretmen adayının anket sonuçlarından oluşmaktadır. Araştırmanın istatistiksel sonuçlarına göre, matematik öğretmen adaylarının dijital teknolojiye yönelik tutumlarında cinsiyete göre teknoloji kullanımı, teknolojinin bilinçli kullanımı ve oyun amaçlı kullanımı alt boyutlarında; üniversite türüne göre ilgi ve isteklilik, teknoloji kullanımı ve sosyal medya alt boyutlarında; bilişim teknolojileri dersi dönem sonu not ortalamalarına göre ise teknoloji kullanımı ve olumsuz faktörler alt boyutlarında anlamlı farklılıklar bulunmuştur. Araştırmanın veri madenciliği algoritmalarına göre en iyi sonucu Random Tree algoritmasının oluşturduğu dallar vermiştir. Random Tree algoritmasına göre matematik öğretmen adaylarının dijital teknolojiye yönelik tutumlarını etkileyen en baskın faktörün cinsiyet olduğu sonucuna ulaşılmıştır.

Kaynakça

  • Abidin, Z., Mathrani, A. & Hunter, R. (2018). Gender-related differences in the use of technology in mathematics classrooms Student participation, learning strategies and attitudes. The International Journal of Information and Learning Technology, 35(4), 266-284.
  • Abbis, J. (2008). Rethinking the “problem”of gender and IT schooling: Discourses in literature. Gender and Education, 20(2), 153-165.
  • Akçay, H., Tüysüz, C., Feyzioğlu, B. & Uçar, V. (2007). Bilgisayar destekli kimya öğretiminin öğrenci başarısı ve tutumuna etkisine bir örnek: ‘Radyoaktivite’. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 22, 98-106.
  • Aksoğan, M. & Bulut Özek, M. (2020). Öğretmen adaylarının teknoloji yeterlilikleri ile teknolojiye bakış açısı arasındaki ilişki. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 11(2), 301-311.
  • Alakoç, Z. (2003). Matematik Öğretiminde teknolojik modern öğretim yaklaşımları. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2(1), 1303-6521.
  • Ardıç, M. A. (2021). Ortaöğretim öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi. Cumhuriyet International Journal of Education, 10(2), 649-675.
  • Ardies, J. (2015). Students’ attitudes towards technology: A cross-sectional and longitudinal study in secondary education. University of Antwerpen.
  • Ardies, J., De Maeyer, S. & Gijbelds, D. (2013). Reconstructing the pupils attitude towards technology-survey. Design and Technology Education: An International Journal, 18(1), 1360-1431.
  • Arslan, E. H. & Bilgin, E. A. (2020). Matematik öğretiminde teknoloji kullanımı ve video ile öğretimin teknoloji tutumuna etkisi. Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Dergisi, 3(1), 41-50.
  • Aydemir, B. (2017). Veri madenciliği yöntemleri kullanarak Meslek Yüksek Okulu öğrencilerinin akademik başarı tahmini. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Pamukkale Üniversitesi.
  • Bame, E., Dugger, W., Jr., De Vries, M. & McBee, J. (1993). Pupils' attitudes toward technology - PATT-USA. The Journal of Technology Studies, 19(1), 40-48.
  • Barut, L. (2015). Fen ve teknoloji öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına yönelik tutumları ile bilgisayar öz yeterlik algıları arasındaki ilişki. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi.
  • Birgin, O., Çoker, B. & Çatlıoğlu, H. (2010). Investigation of First Year Pre-service Teachers Computer and Internet Uses in Terms of Gender. Procedia Social and Behavioral Sciences, 2(2), 1588-1592.
  • Borba, M. C. (2021). The future of mathematics education since COVID-19: humans with media or humans with non living things. Educational Studies in Mathematics, 108, 385-400.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö.E., Karadeniz, Ş. & Demirel, F. (2011). Bilimsel araştırma yöntemleri. Pegem Yayınları.
  • Cai, Z., Fan & Xitao, Du, J. (2017). Gender and attitudes toward technology use: A meta-analysis. Computers & Education, 105, 1-13.
  • Cabı, E. (2015). Dijital teknolojiye yönelik tutum ölçeği. Kastamonu Eğitim Dergisi, 24(3), 1229-1244.
  • Dargut, T. & Çelik, G. (2014). Türkçe öğretmeni adaylarının eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri. Ana Dili Eğitimi Dergisi (Journal of Tongue Education), 2(2), 28–41.
  • Davies, J. & Brember, I. (2001). The closing gap in attitudes between boys and girls: A 5-year longitudinal study. Educational Psychology: An International Journal Of Experimental. Educational Psychology, 21(1), 103–114.
  • Deniz, S., Görgen, İ. & Şeker, H. (2006). Tezsiz yüksek lisans öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları. Eurasian Journal of Educational Research, 23, 62-71.
  • Ernest, P. (2004). Images of mathematics, values, and gender. In S. Johnston-Wilder & B. Allen (Eds.), Mathematics education: Exploring the culture of learning. Routledge.
  • Enoch, Y. & Soker, Z. (2006). Age, gender, ethnicity and the digital divide: University students' use of web-based instruction. Open Learning, 21(2), 99-110.
  • Flores, A. (2002). Learning and teaching mathematics with technology. Teaching Children Mathematics, 308-310.
  • Ganesh, A., Palmer, M. & Kann, K. (2021). What Would a Teacher Do? Predicting Future Talk Moves. doi:https://doi.org/10.48550/arXiv.2106.05249
  • Göktepe Körpeğlu, S. & Göktepe Yıldız, S. (2023). Comparative analysis of algorithms with data mining methods for examining attitudes towards STEM fields. Education and Infırmation Technologies, 28, 2791-2826.
  • Gülen, M. (2021). Okul öncesi öğretmenlerinin teknolojik araç gereç kullanımına yönelik tutumlarının incelenmesi. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Fatih Sultan Mehmet Private Üniversitesi.
  • Hoskins, S. L. & Van Hooff, J. C. (2005). Motivation and ability: Which students use online learning and what influence does it have on their achievement? British Journal of Educational Technology, 36(2), 177-192.
  • Karasakaloğlu, N., Saracaloğlu, S. A. & Uça, S. (2011). Türkçe öğretmenlerinin teknoloji tutumları ile bilgi teknolojilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(2), 26-36.
  • Krathwohl, D., Bloom, B. & Bertram, B. (1964). Taxonomy of educational objectives: Handbook II affectuve domain. David McKay Company, Inc.
  • Marpa, El. P. (2021). Technology in the Teaching of Mathematics: An Analysis of Teachers’ Attitudes during the COVID-19 Pandemic. International Journal on Studies in Education, 3(2), 92-102.
  • Marzilli, C., Delello, J., Marmion, S., McWhorter, R., Roberts, P. & Marzilli, T. S. (2014). Faculty Attitudes Towards Integrating Technology and Innovation. International Journal on Integrating Technology in Innovation, 3(1).
  • Menzi, N., Önal, N. & Çalışkan, E. (2012). Mobil teknolojilerin eğitim amaçlı kullanımına yönelik akademisyen görüşlerinin teknoloji kabul modeli çerçevesinde incelenmesi. Ege Eğitim Dergisi, 1(13), 40-55.
  • Metin, M., Birişçi, S. & Coşkun, K. (2013). Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi. Kastomunu Eğitim Dergisi, 21(4), 1345-1364.
  • Ong, C. S. & Lai, J. Y. (2006). Gender differences in perceptions and relationships among dominants of e-learning acceptance. Computers in Human Behavior, 22(5), 816-829.
  • Özarslan, M., Çetin, G. & Sarıtaş T. (2013). Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik tutumları. Türk Fen Eğitimi Dergisi, 10(2), 85-100.
  • Özer, Z. (2018). An investigation of prospective ELT teachers’ attitudes towards using computer technologies in foreign language teaching. Journal of Language and Linguistic Studies, 14(1), 328-341.
  • Reychav, I., McHaney, R. & Burke, D. D., The relationship between gender and mobile technology use in collaborative learning settings: An empirical investigation. Computers & Education, 113, 61-74.
  • Sáinz, M. & López-Sáez, M. (2010). Gender differences in computer attitudes and the choice of technology-related occupations in a sample of secondary students in Spain. Computers & Education, 54(2), 578-587.
  • Sipahioğlu, S. (2019). Fen Bilimleri öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Atatürk Üniversitesi.
  • Şahin, M. C. & Arslan Namlı, N. (2019). Öğretmen adaylarının eğitimde teknoloji kullanma tutumlarının incelenmesi. Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi, 23(1), 95-112.
  • Şimşek, Ü. (2015). Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve görüşlerinin incelenmesi. [Yayınlanmamış yüksek lisans tezi]. Aksaray Üniversitesi.
  • Üstün, A. & Akman, E. (2015). Özel okul öğretmenlerinin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve görüşleri. Journal of Educational Science, 3(4), 94-103.
  • Yaman, H. (2007). Türkçe öğretmeni adaylarının ‘öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme’ dersi bağlamında Türkçe öğretiminde teknoloji kullanımına ilişkin yeterlilik ve algıları. İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(1), 57-71.
  • Yavuz, S. & Coşkun, E. (2008). Attitudes and perceptions of primary teaching through the use of technology in education. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34, 276-286.
  • Yılmaz, M., Üredi, L. & Akbaşlı, S. (2015). Sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayar yeterlilik düzeylerinin ve eğitimde teknoloji kullanımına yönelik algılarının belirlenmesi, International Journal of Humanities and Education, 1(1), 105-121.
  • Zheng, L., Long, M., Zhong, L. & Gyasi, J. F. (2022) The effectiveness of technology-facilitated personalized learning on learning achievements and learning perceptions: a meta-analysis. Education and Information Technologies, 27, 11807-11830.
  • Zhou, G. & Xu, J. (2007). Adoption of educational technology: How does gender matter? International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 19(2), 140-153.
Toplam 47 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Konular Eğitim Üzerine Çalışmalar
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ahsen Filiz 0000-0002-8886-5572

Sevgi Moralı 0000-0001-5603-9009

Yayımlanma Tarihi 30 Eylül 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Sayı: 57

Kaynak Göster

APA Filiz, A., & Moralı, S. (2023). Investigation of Mathematics Pre-service Teachers’ Attitudes Towards Digital Technology in Terms of Demographic Variables. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi(57), 1906-1929. https://doi.org/10.53444/deubefd.1300571