Müşteri isteklerinin sürekli değişmekte olduğu rekabet
bulunan bir ortamda firmaların ayakta kalabilmeleri için rakiplerine
üstünlüklerini göstermeleri ve kendilerini geliştirmeleri gerekmektedir. Bu çalışmada, Dumlupınar Üniversitesinde okuyan öğrencilerin market
tercihleri incelenmiş ve bu marketlere olan bağımlılıkları Markoz Analizi ile araştırılmıştır.
Firms should show
their priorities to the competitors and improve theirselves to survive in a
competitive environment that varying the requirements of customers. In this
study, the market preferences of the student at Dumlupınar University was
analyzed and dependencies via Markov Analysis.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Endüstri Mühendisliği |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Ocak 2016 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Sayı: 2015 Özel Sayısı |