Inthisstudy, intra-Gümüşhane University share holders’ perception wise company reputation and reputation building eforts have been worked on and through a survey the works in progress have been supported. On the example of Gümüşhane University corporate reputation perception has been scrutinized and a survey has been held on the attendees and the results have been discussed. Theworking Universe in this comprehension,, Gümüşhane University Students, academic and rulings personnel have been set. The Sampling is made up of 710 haphazardly chosen people.Asllthellresultofllthellanalysis of the symptoms, thellattendees’ , in general, Gümüşhane University directed reputation perceptions have been found at a statistical high level. Additionally, with respectto the department demographic variable, the attendees’ corporate reputation perceptions turn out to be statistically and partially significantly different.
Corporate Reputation Corporate Reputation Management Measurement of Corporate Reputation Gümüşhane University
Bu çalışmada Gümüşhane Üniversitesinin iç paydaşlarının algılamaları bakımından kurumsal itibarı ve itibar oluşturma çabaları üzerinde durulmuş ve bir anket çalışması yapılarak çalışma desteklenmiştir. Gümüşhane Üniversitesi örneği üzerinden kurumsal itibar algısının incelendiği bu çalışmaya katılanlara araştırmanın anket soruları yöneltilmiş ve sonuçları değerlendirilmiştir. Bu kapsamda çalışma evreni, Gümüşhane Üniversitesi öğrenci, akademik ve idari personeli olarak belirlenmiştir. Kolayda örneklem yöntemiyle belirlenen 710 kişiden oluşmaktadır. Bulguların analiz edilmesi sonucunda katılımcıların genel itibariyle Gümüşhane Üniversitesi’ne yönelik kurumsal itibar algıları istatistiksel olarak yüksek düzeyde olumlu bulunurken, bunun yanı sıra demografik değişkenlerine göre katılımcıların kurumsal itibar algılarında istatistikî olarak kısmen anlamlı bir farklılık bulunmuştur.
Kurumsal İtibar Kurumsal İtibar Yönetimi Kurumsal İtibarın Ölçülmesi Gümüşhane Üniversitesi
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | İletişim ve Medya Çalışmaları |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2019 |
Gönderilme Tarihi | 1 Haziran 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 9 Sayı: 1 |