Bu çalışmada 6. Sınıf öğrencileri ile Bilişim
Teknolojileri dersinde yürütülen uzaktan öğrenmenin öğrenci deneyimleri nitel
araştırma yöntemi, durum çalışması deseninde araştırılarak değerlendirilmiştir.
Amaç literatürde çok yer bulmayan küçük yaş gurubu öğrencilerle uzaktan öğrenme
uygulaması yapılarak, öğrenme ortamının gereksinimleri, öğrencilerin olumlu,
olumsuz öğrenme yaşantılarını ortaya koyarak, araştırmacılar ve eğitimciler
için öneriler sunmaktır. Toplam 23 öğrenci ile 2012-1013 Eğitim öğretim yılının
güz yarıyılında 11 haftalık süreyi kapsayan uzaktan öğrenme uygulaması sonunda
öğrencilerle odak grup görüşmeleri yapılarak öğrencilerin öğrenme sürecini
değerlendirmesi istenmiştir. Süreç sonundaki başarı, katılım düzeyi ve
öğreticilerin genel olarak değerlendirmeleri olumlu yönde olmuştur.
İlköğretim 6. Sınıf Uzaktan Eğitim Bilişim Teknolojileri Dersi
Bölüm | Derlemeler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2017 |
Gönderilme Tarihi | 3 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 1 |