BibTex RIS Kaynak Göster

The Profiles of Market Mavens and Attitudes towards Shopping in Turkey

Yıl 2012, Cilt: 2 Sayı: 2, 118 - 130, 31.12.2012

Öz

Türkiye'deki Pazar Eksperlerinin Profil Özellikleri Ve Alışverişe Yönelik Tutumları

Yıl 2012, Cilt: 2 Sayı: 2, 118 - 130, 31.12.2012

Öz

Tüketiciler alışveriş yaparken çeşitli risklerle karşı karşıya kalmaktadır. Bu riskleri ortadan kaldırmak için çeşitli kaynaklar kullanmaktadırlar. Bu kaynaklardan biri de tüketicilere bilgi sağlayan kişilerdir. Bu kişiler yenilikçiler, fikir liderleri ve pazar eksperleri olarak sınıflandırılmaktadır. Bu çalışmada pazar eksperlerinin profil özellikleri ve tüketicilerin alışverişle ilgili genel tutumlarının belirlenmesi amaçlanmaktadır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Dursun Yener

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2012
Gönderilme Tarihi 5 Ocak 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Yener, D. (2012). Türkiye’deki Pazar Eksperlerinin Profil Özellikleri Ve Alışverişe Yönelik Tutumları. Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges), 2(2), 118-130.