Bu makale, çevre eğitimi yöntemlerinin etkili kullanmada yaşanan problemlerle ilgili bir araştırma programına dayalıdır. Burada sunulan çalışmada ilerici bir çevre eğitimi modelini oluşturan eğitimin amaçları, öğretim yaklaşımları ve temel organize fikirler yer almaktadır. Temel öğrenme stratejileri ana hatlarıyla belirtilmiş ve esas yöntemler kısaca açıklanmıştır. Öğrencilerin aktiviteleri biliş, değerler, etik, beceri geliştirme ve değerlendirme/öz değerlendirmeyi biraraya getiren beş kısımlı bir yapı oluşturmaktadır. Eğitsel sonuçların değerlendirilme esasları ana hatlarıyla belirtilmiştir.
Başarılı öğrenme çevre eğitimi ilerici çevre eğitimi modeli sağlıklı çevresel yetkinlik
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 14 Ocak 2013 |
Gönderilme Tarihi | 15 Aralık 2012 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Cilt: 4 Sayı: 1 |