The purpose of the study, participation in the electronic marketing practices for identifying banks, participation banks is to evaluate the customer point of view. Data were collected by questionnaire method. The research population in the province of Elazig participation banks are customers. Elazig participation banks operating in four in-person interviews conducted with joint customers deducted, the total 46,500 units have been identified as a participation bank customers. In the selection of samples using simple random sampling of the entire universe is equal chance of getting into sampling is provided. Elazig participation banks operating in 450 survey forms distributed to the return of the 384 are provided. F and T test was used to analyze the data. As a result, the findings are interpreted and discussed
Çalışmanın amacı, katılım bankalarında elektronik pazarlama uygulamalarının tespit edilmesine yönelik katılım bankaları müşterileri bakış açılarını değerlendirebilmektir. Veriler anket yöntemi ile toplanmıştır. Araştırmanın evreni Elazığ ilinde bulunan katılım bankaları müşterileridir. Elazığ’da faaliyet gösteren dört adet katılım bankası ile yapılan birebir görüşmelerde ortak müşteriler düşüldüğünde, toplam 46.500 adet katılım bankası müşterisi olduğu tespit edilmiştir.
Örneklem seçiminde basit tesadüfi örneklem yöntemi kullanılarak evrenin tamamının örnekleme girme şansı eşit olması sağlanmıştır. Elazığ’da faaliyet gösteren katılım bankalarına dağıtılan 450 anket formunun 384 adetinin geri dönüşü sağlanmıştır. Verilerin analizinde F ve T testi kullanılmıştır. Sonuç olarak bulgular yorumlanmış ve tartışılmıştır.
Elektronik Pazarlama Katılım Bankaları Katılım Bankalarında Elektronik Pazarlama Karması.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 18 Mayıs 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 |
ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr
Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.