Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

INVESTIGATION OF GARANTI BBVA BRAND IN DIGITAL MARKETING WITHIN THE SCOPE OF TRANSMEDIA STORYTELLING

Yıl 2020, , 55 - 80, 25.12.2020
https://doi.org/10.18070/erciyesiibd.844844

Öz

After using the internet frequently in daily life, digital media platforms have diversified.
These digital platforms, where the number of users has increased rapidly, have started to mediate brands
to interact with consumers and digital marketing has emerged. Brands, carry out their marketing
activities faster and more effectively in the digital environment so are gaining importance day by day.
Therefore, the strategies used in digital marketing are been getting differ.
Transmedia storytelling strategy, which means that the story of the brand is told in different
ways in accordance with the structure of each platform through different digital platforms, increases
the interaction of brands with consumers and contributes significantly to their success. Accordingly, in
this study, the Garanti BBVA brand was analyzed as a case study within the framework of the seven
principles of transmedia storytelling, with the advertising and strategies it carried out in digital
marketing. It has been concluded that Garanti BBVA brand, which is evaluated with content analysis,
which is one of the qualitative analysis methods, can be shown as an example of transmedia storytelling
with the strategies it conducts from digital media platforms.

Kaynakça

  • Aktan, E. (2018). Sosyal Ağlar ve Transmedya Hikâyeciliği: Kullanıcı Paylaşımları Üzerinden Transmedyal Hikâye Etkinliğinin Değerlendirilmesi. E. Aktan içinde, Halkla İlişkilerde Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: Transmedya Hikâyeciliği (s. 23-48). Konya: Literatürk Academia.
  • Altunışık, R., Coşkun, R., Bayraktaroğlu, S., & Yıldırım, E. (2012). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri SPSS Uygulamalı (7. b.). Sakarya: Sakarya Yayıncılık.
  • Aslan, A., & Ünlü, D. G. (2016). İnstagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: İnstagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 3 (2), 41-65.
  • Bayraktar, K. (2002). Osmanlı Bankasının Kuruluşu. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 3 (2), 71-88.
  • Bazarcı, S. (2019). Transmedya Uygulamalarında Yayılma Kanalları: Küresel Örnekler Üzerine Bir İnceleme. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi (31), 560-576.
  • Bilgin, N. (2014). Sosyal Bilimlerde İçerik Analizi Teknikler ve Örnek Çalışmalar (3. b.). Ankara: Siyasal Kitabevi.
  • Bolin, G. (2007). Media Technologies, Transmedia Storytelling and Commodification. T. Storsul, & D. Stuedahl içinde, Ambivalence Towards Convergence: Digitalization and Media Change (s. 237-248). Sweden: Nordicom.
  • Bulunmaz, B. (2016). Gelişen Teknolojiyle Birlikte Değişen Pazarlama Yöntemleri ve Dijital Pazarlama. TRT Akademi, 1 (2), 348-365.
  • Çalal, S. (2019). İnternette Ödenen Tıklama Bedellerinin (Reklam Giderleri) Gider Olarak Yazılması. Mali Cözüm Dergisi, 29 (153), 233-238.
  • Çetinkaya, Ö. A. (2017). Marka Sadakati Oluşturma Aracı Olarak Transmedya Hikaye Anlatımının Yeri ve Değeri. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6 (4), 559-576.
  • Elden, M. (2018). Reklam ve Reklamcılık (5. b.). İstanbul: Say Yayınları.
  • Evans, E. (2011). Transmedia Television: Audiences, New Media, and Daily Life. New York: Routledge.
  • Fast, K., & Örnebring, H. (2017). Transmedia world-building: The Shadow (1931– present) and Transformers (1984–present). International Journal of Cultural Studies, 20 (6), 636-652.
  • Fidan, Z. (2018). Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Transmedya. E. Aktan içinde, Halkla İlişkilerde Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: Transmedya Hikâyeciliği (s. 159-191). Konya: Literatürk Academia.
  • Gambarato, R. R. (2012). How to Analyze Transmedia Narratives? A. Joesaar içinde, Baltic Film and Media School Screen Studies. Tallinn: Tallinn University Press.
  • Gümüş, İ. (2019). Transmedya Hikayeciliği Aracılığı ile Marka Sadakati İnşasına Yönelik Bir Çalışma: Angrybirds. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 2 (1), 174-197.
  • http://www.tbf.org.tr/docs/default-source/alt-yap%C4%B1lar/basketbolokullar%C4%B1-akreditasyonprogram%C4%B1/dok%C3%BCmanlar/sorular-ve-cevaplarlaakreditasyon-rehberi.docx?sfvrsn=4. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://brandfinance.com/images/upload/turkey_100.pdf. (Erişim Tarihi: 26.11.2019).
  • https://www.campaigntr.com/garanti-bankasi-yeni-reklam-filminde-musterilerinede-yer-veriyor/. (Erişim Tarihi: 24.11.2019).
  • https://www.facebook.com/GarantiBBVA/videos/2513398992213527/. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.garantibbva.com.tr/tr/blog.page#blogArticles=UID3ad024e. (Erişim Tarihi: 31.01.2020).
  • https://www.garantibbva.com.tr/tr/kampanya/2019/ocak/garanti-cep-ugi-kumbarakampanyasi.page. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.garantibbvaemeklilik.com.tr/basin-odasi. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.garantibbvainvestorrelations.com/tr/garantihakkinda/detay/Tarihce/344/1013/0. (Erişim Tarihi: 26.11. 2019).
  • https://www.youtube.com/channel/UCcsyF3MwzXxUYzwzJ6Yw5XQ/playlists. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.youtube.com/playlist?list=PLpsxEvsIhvssn3BLFowAxtO978fraRh5K . (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.youtube.com/user/garanti/playlists. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.youtube.com/watch?v=f9W1y3qS5C0&list=PLpsxEvsIhvsszi375MrR 124hHwKKSgKQb&index=40. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.youtube.com/watch?v=OGbbe9rYh5Y. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • Jenkins, H. (2010a). Transmedia Education: The 7 Principles Revisited. Erişim Tarihi: 07.01.2020.
  • http://henryjenkins.org/blog/2010/06/transmedia_education_the_7_pri.ht ml. Jenkins, H. (2007). Transmedia Storytelling 101. Erişim Tarihi: 07.01.2020.
  • http://henryjenkins.org/blog/2007/03/transmedia_storytelling_101.html. Jenkins, H. (2003). Transmedia Storytelling. MIT Technology Review , Erişim Tarihi: 07.01.2020.
  • https://www.technologyreview.com/s/401760/transmedia-storytelling/. Jenkins, H. (2010b). Transmedia Storytelling and Entertainment: Anannotated syllabus . Continuum: Journal of Media & Cultural Studies, 24 (6), 943- 958.
  • Kannan, P. K., & Li, H. A. (2017). Digital Marketing: A Framework, Review and Research Agenda. International Journal of Research in Marketing, 34 (1), 22-45.
  • Karakullukcu, B., & Şahin, E. (2018). Gelenekselden Dijitale Pazarlama 4.0 Bağlamında Transmedya Hikâyeleştirme: Masumiyet. 23. Pazarlama Kongresi: Pazarlama & Endüstri 4.0 ve Ötesi, (s. 259-283). Kocaeli.
  • Karcı, H. D. (2019). Transmedya Hikayeciliği Kapsamında Değişen Tüketici Davranışı. Journal of International Social Research, 12 (62), 1431-1440.
  • Kaya, İ. (2009). Müşterinize Dokunmanın 375 Yolu Pazarlama Bi' Tanedir! (Bir Pazarlamalar Ansiklopedisi) (4. Dijital b.). İstanbul.
  • Koçyiğit, M. (2018). Dijital Çağın İletişim Sanatı: Transmedya Hikayeciliği ve Dijital Halkla İlişkiler. E. Aktan içinde, Halkla İlişkilerden Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: Transmedya Hikayeciliği (s. 217-254). Konya: Literatürk Academia.
  • Köksal, Y., & Özdemir, Ş. (2013). Bir İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya'nın Tutundurma Karması İçerisindeki Yeri Üzerine Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 18 (1), 323-337.
  • Kucur, A. B. (2018). Transmedya Hikâye Anlatıcılığı: Angry Birds Evreni Örneği. İstanbul: Arı Sanat.
  • Mert, Y. L. (2018). Dijital Pazarlama Ekseninde Influencer Marketing Uygulamaları. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 6 (2), 1299-1328.
  • Moloney, K. T. (2011). Porting Transmedia Storytelling to Journalism. Doctoral Dissertation, The Faculty of Social Sciences University of Denver, Colorado.
  • Parsons, A., Zeisser, M., & Waitman, R. (1998). Organizing Today for The Digital Marketing of Tomorrow. Journal of Interactive Marketing, 12 (1), 31-46. Pratten, R. (2015). Getting Started with Transmedia Storytelling A Practical Guide for Beginners (2. b.).
  • Ryan, D., & Jones, C. (2009). Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. London and Philadelphia: Kogan Page Publishers.
  • Sarı, G. (2017). Transmedya Hikâye Anlatıcılığı: Kötü Çocuk Örneği. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi, 2 (4), 71-79.
  • Smith, K. T. (2011). Digital Marketing Strategies That Millennials Find Appealing, Motivating, or Just Annoying. Journal of Strategic Marketing, 19 (6), 489- 499.
  • Şahin, E., Çağlıyan, V., & Başer, H. H. (2017). Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi: Selçuk Üniversitesi İİ BF Örneği. Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (4), 67-86.
  • Todor, R. D. (2016). Blending Traditional and Digital Marketing. Bulletin of the Transilvania University of Brasov Economic Sciences Series V, 9 (1), 51- 56.
  • Tonga, N. (2008). " Hikâye" ye Terminolojik Bir Yaklaşım. Electronic Turkish Studies, 3 (1), 371-379.

DİJİTAL PAZARLAMADA TRANSMEDYA HİKÂYECİLİĞİ KAPSAMINDA GARANTİ BBVA MARKASI İNCELEMESİ

Yıl 2020, , 55 - 80, 25.12.2020
https://doi.org/10.18070/erciyesiibd.844844

Öz

İnternetin günlük yaşamda sıkça kullanılmasının ardından dijital medya platformları çeşitlilik
kazanmıştır. Kullanıcı sayısının hızla arttığı bu dijital platformlar, markalara tüketiciler ile etkileşim
kurmada aracılık etmeye başlamış ve dijital pazarlama ortaya çıkmıştır. Markalar pazarlama
faaliyetlerini dijital ortamda daha hızlı ve etkin bir biçimde gerçekleştirdiği için dijital pazarlama her
geçen gün önem kazanmaktadır. Dolayısıyla dijital pazarlamada kullanılan stratejiler farklılaşmaktadır.
Farklı dijital platformlar aracılığıyla markanın hikâyesinin, her platformun yapısına uygun
olarak farklı şekillerde anlatılmasını ifade eden transmedya hikâyeleştirme stratejisi, markaların
tüketiciler ile etkileşimini artırmakta ve başarılarına önemli katkılar sağlamaktadır. Bu doğrultuda bu
çalışmada Garanti BBVA markası, dijital pazarlamada yürüttüğü reklam ve stratejiler ile transmedya
hikâyeciliğinin yedi prensibi çerçevesinde örnek olay olarak incelenmiştir. Nitel analiz yöntemlerinden
içerik analizi ile değerlendirilen Garanti BBVA markasının, dijital medya platformlarından yürüttüğü
stratejiler ile transmedya hikâyeciliğine örnek gösterilebileceği sonucuna ulaşılmıştır.

Kaynakça

  • Aktan, E. (2018). Sosyal Ağlar ve Transmedya Hikâyeciliği: Kullanıcı Paylaşımları Üzerinden Transmedyal Hikâye Etkinliğinin Değerlendirilmesi. E. Aktan içinde, Halkla İlişkilerde Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: Transmedya Hikâyeciliği (s. 23-48). Konya: Literatürk Academia.
  • Altunışık, R., Coşkun, R., Bayraktaroğlu, S., & Yıldırım, E. (2012). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri SPSS Uygulamalı (7. b.). Sakarya: Sakarya Yayıncılık.
  • Aslan, A., & Ünlü, D. G. (2016). İnstagram Fenomenleri ve Reklam İlişkisi: İnstagram Fenomenlerinin Gözünden Bir Değerlendirme. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 3 (2), 41-65.
  • Bayraktar, K. (2002). Osmanlı Bankasının Kuruluşu. Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 3 (2), 71-88.
  • Bazarcı, S. (2019). Transmedya Uygulamalarında Yayılma Kanalları: Küresel Örnekler Üzerine Bir İnceleme. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi (31), 560-576.
  • Bilgin, N. (2014). Sosyal Bilimlerde İçerik Analizi Teknikler ve Örnek Çalışmalar (3. b.). Ankara: Siyasal Kitabevi.
  • Bolin, G. (2007). Media Technologies, Transmedia Storytelling and Commodification. T. Storsul, & D. Stuedahl içinde, Ambivalence Towards Convergence: Digitalization and Media Change (s. 237-248). Sweden: Nordicom.
  • Bulunmaz, B. (2016). Gelişen Teknolojiyle Birlikte Değişen Pazarlama Yöntemleri ve Dijital Pazarlama. TRT Akademi, 1 (2), 348-365.
  • Çalal, S. (2019). İnternette Ödenen Tıklama Bedellerinin (Reklam Giderleri) Gider Olarak Yazılması. Mali Cözüm Dergisi, 29 (153), 233-238.
  • Çetinkaya, Ö. A. (2017). Marka Sadakati Oluşturma Aracı Olarak Transmedya Hikaye Anlatımının Yeri ve Değeri. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6 (4), 559-576.
  • Elden, M. (2018). Reklam ve Reklamcılık (5. b.). İstanbul: Say Yayınları.
  • Evans, E. (2011). Transmedia Television: Audiences, New Media, and Daily Life. New York: Routledge.
  • Fast, K., & Örnebring, H. (2017). Transmedia world-building: The Shadow (1931– present) and Transformers (1984–present). International Journal of Cultural Studies, 20 (6), 636-652.
  • Fidan, Z. (2018). Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Transmedya. E. Aktan içinde, Halkla İlişkilerde Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: Transmedya Hikâyeciliği (s. 159-191). Konya: Literatürk Academia.
  • Gambarato, R. R. (2012). How to Analyze Transmedia Narratives? A. Joesaar içinde, Baltic Film and Media School Screen Studies. Tallinn: Tallinn University Press.
  • Gümüş, İ. (2019). Transmedya Hikayeciliği Aracılığı ile Marka Sadakati İnşasına Yönelik Bir Çalışma: Angrybirds. Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi, 2 (1), 174-197.
  • http://www.tbf.org.tr/docs/default-source/alt-yap%C4%B1lar/basketbolokullar%C4%B1-akreditasyonprogram%C4%B1/dok%C3%BCmanlar/sorular-ve-cevaplarlaakreditasyon-rehberi.docx?sfvrsn=4. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://brandfinance.com/images/upload/turkey_100.pdf. (Erişim Tarihi: 26.11.2019).
  • https://www.campaigntr.com/garanti-bankasi-yeni-reklam-filminde-musterilerinede-yer-veriyor/. (Erişim Tarihi: 24.11.2019).
  • https://www.facebook.com/GarantiBBVA/videos/2513398992213527/. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.garantibbva.com.tr/tr/blog.page#blogArticles=UID3ad024e. (Erişim Tarihi: 31.01.2020).
  • https://www.garantibbva.com.tr/tr/kampanya/2019/ocak/garanti-cep-ugi-kumbarakampanyasi.page. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.garantibbvaemeklilik.com.tr/basin-odasi. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.garantibbvainvestorrelations.com/tr/garantihakkinda/detay/Tarihce/344/1013/0. (Erişim Tarihi: 26.11. 2019).
  • https://www.youtube.com/channel/UCcsyF3MwzXxUYzwzJ6Yw5XQ/playlists. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.youtube.com/playlist?list=PLpsxEvsIhvssn3BLFowAxtO978fraRh5K . (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.youtube.com/user/garanti/playlists. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.youtube.com/watch?v=f9W1y3qS5C0&list=PLpsxEvsIhvsszi375MrR 124hHwKKSgKQb&index=40. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • https://www.youtube.com/watch?v=OGbbe9rYh5Y. (Erişim Tarihi: 01.02.2020).
  • Jenkins, H. (2010a). Transmedia Education: The 7 Principles Revisited. Erişim Tarihi: 07.01.2020.
  • http://henryjenkins.org/blog/2010/06/transmedia_education_the_7_pri.ht ml. Jenkins, H. (2007). Transmedia Storytelling 101. Erişim Tarihi: 07.01.2020.
  • http://henryjenkins.org/blog/2007/03/transmedia_storytelling_101.html. Jenkins, H. (2003). Transmedia Storytelling. MIT Technology Review , Erişim Tarihi: 07.01.2020.
  • https://www.technologyreview.com/s/401760/transmedia-storytelling/. Jenkins, H. (2010b). Transmedia Storytelling and Entertainment: Anannotated syllabus . Continuum: Journal of Media & Cultural Studies, 24 (6), 943- 958.
  • Kannan, P. K., & Li, H. A. (2017). Digital Marketing: A Framework, Review and Research Agenda. International Journal of Research in Marketing, 34 (1), 22-45.
  • Karakullukcu, B., & Şahin, E. (2018). Gelenekselden Dijitale Pazarlama 4.0 Bağlamında Transmedya Hikâyeleştirme: Masumiyet. 23. Pazarlama Kongresi: Pazarlama & Endüstri 4.0 ve Ötesi, (s. 259-283). Kocaeli.
  • Karcı, H. D. (2019). Transmedya Hikayeciliği Kapsamında Değişen Tüketici Davranışı. Journal of International Social Research, 12 (62), 1431-1440.
  • Kaya, İ. (2009). Müşterinize Dokunmanın 375 Yolu Pazarlama Bi' Tanedir! (Bir Pazarlamalar Ansiklopedisi) (4. Dijital b.). İstanbul.
  • Koçyiğit, M. (2018). Dijital Çağın İletişim Sanatı: Transmedya Hikayeciliği ve Dijital Halkla İlişkiler. E. Aktan içinde, Halkla İlişkilerden Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: Transmedya Hikayeciliği (s. 217-254). Konya: Literatürk Academia.
  • Köksal, Y., & Özdemir, Ş. (2013). Bir İletişim Aracı Olarak Sosyal Medya'nın Tutundurma Karması İçerisindeki Yeri Üzerine Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 18 (1), 323-337.
  • Kucur, A. B. (2018). Transmedya Hikâye Anlatıcılığı: Angry Birds Evreni Örneği. İstanbul: Arı Sanat.
  • Mert, Y. L. (2018). Dijital Pazarlama Ekseninde Influencer Marketing Uygulamaları. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 6 (2), 1299-1328.
  • Moloney, K. T. (2011). Porting Transmedia Storytelling to Journalism. Doctoral Dissertation, The Faculty of Social Sciences University of Denver, Colorado.
  • Parsons, A., Zeisser, M., & Waitman, R. (1998). Organizing Today for The Digital Marketing of Tomorrow. Journal of Interactive Marketing, 12 (1), 31-46. Pratten, R. (2015). Getting Started with Transmedia Storytelling A Practical Guide for Beginners (2. b.).
  • Ryan, D., & Jones, C. (2009). Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. London and Philadelphia: Kogan Page Publishers.
  • Sarı, G. (2017). Transmedya Hikâye Anlatıcılığı: Kötü Çocuk Örneği. Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi, 2 (4), 71-79.
  • Smith, K. T. (2011). Digital Marketing Strategies That Millennials Find Appealing, Motivating, or Just Annoying. Journal of Strategic Marketing, 19 (6), 489- 499.
  • Şahin, E., Çağlıyan, V., & Başer, H. H. (2017). Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Davranışına Etkisi: Selçuk Üniversitesi İİ BF Örneği. Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (4), 67-86.
  • Todor, R. D. (2016). Blending Traditional and Digital Marketing. Bulletin of the Transilvania University of Brasov Economic Sciences Series V, 9 (1), 51- 56.
  • Tonga, N. (2008). " Hikâye" ye Terminolojik Bir Yaklaşım. Electronic Turkish Studies, 3 (1), 371-379.
Toplam 49 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Esen Şahin 0000-0001-7215-5018

Sümeyye Nur Kara 0000-0003-4953-4030

Yayımlanma Tarihi 25 Aralık 2020
Yayımlandığı Sayı Yıl 2020

Kaynak Göster

APA Şahin, E., & Kara, S. N. (2020). DİJİTAL PAZARLAMADA TRANSMEDYA HİKÂYECİLİĞİ KAPSAMINDA GARANTİ BBVA MARKASI İNCELEMESİ. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(1), 55-80. https://doi.org/10.18070/erciyesiibd.844844

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png