BibTex RIS Kaynak Göster

Rekabet Avantajı Sağlanmasında Kurumsal Pazarlama Ve Kurumsal Görsel Kimlik

Yıl 2012, Cilt: 2 Sayı: 4, - , 09.07.2012

Öz

Çalışma kapsamında; geleneksel pazarlama anlayışının kurumsal pazarlama kavramı ile arasındaki fark ve içinde yaşadığımız dönemde paydaş yönlülük bağlamında kurumsal pazarlama uygulamaları ele alınması sureti ile kurumsal pazarlama karması elemanları olan; kurum kimliği, kurum kültürü, kurumsal iletişim, kurumsal iletişim ve marka ile paydaş yönetimi unsurlarının orkestrasyonu sonucunda oluşan bütünleşmenin ve kurumsal pazarlama karması öğelerinden kurumsal kimlik ve kurumsal görsel kimlik uygulamalarının kurumlarda planlı ve stratejik biçimde hayata geçmesinin günümüzün rekabet koşullarında kurumlara kazandıracağı rekabet avantajı üzerinde durulacaktır.

Yıl 2012, Cilt: 2 Sayı: 4, - , 09.07.2012

Öz

Yıl 2012, Cilt: 2 Sayı: 4, - , 09.07.2012

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Türkçe Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Z.BERİL Akıncı Vural

RANA Kesken

Yayımlanma Tarihi 9 Temmuz 2012
Gönderilme Tarihi 18 Nisan 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 2 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Akıncı Vural, Z., & Kesken, R. (2012). Rekabet Avantajı Sağlanmasında Kurumsal Pazarlama Ve Kurumsal Görsel Kimlik. Erciyes İletişim Dergisi, 2(4).