Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının akıllı tahta kullanmaya
yönelik tutumlarını incelemektedir. Nicel araştırma yöntemlerinden tarama
modelinde olan bu araştırma kapsamında, Dicle Üniversitesinde Pedagojik
Formasyon eğitimi almakta olan 120 öğrenciden Solak (2012) tarafından uyarlanan
“Akıllı Tahtayı Kabul ve Kullanım Niyeti Ölçeği” aracılığıyla veri
toplanmıştır. Verilerin analizi sonucunda araştırmaya
katılan öğretmen adaylarının akıllı tahta kullanmaya yönelik katılıyorum
düzeyinde olumlu tutum sergiledikleri tespit edilmiştir. Öğretmen adaylarının
akıllı tahta kullanmaya yönelik tutumları ile cinsiyet, yaş ve öğretmenlik
alanı değişkenleri arasında ise anlamlı bir farklılık bulunmamıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi |
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Temmuz 2019 |
Gönderilme Tarihi | 18 Aralık 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.