BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2015, , 124 - 152, 19.06.2015
https://doi.org/10.17943/etku.78815

Öz

    In    the  21st    century  named  as  information  and  communication  age,      in  consequence  of  rapid  changes  in  technology    It  has  become  an  important  necessity  for  communities  to  generate  qualified,   enterprising   and   collaborative   individuals   who   research,   question,   reconstruct  information;  and  also  have  top  -­‐level  thinking  skills  such  as  creative  and  reflective  thinking,  decision  making  and  critical  thinking.  This  necessity  has  brought  with  it  need  for  integrating  new  technological  information  and  experiences  into  education.  Benefiting  from  all  facilities  of   new   generation   technologies   like   computer   and   Internet   efficiently   is   an   indispensable  element   for   our   present   education   system.     In   the   course   of   using   these   technologies   in  education  and  training  processes,  teachers  of  information  technologies  have  an  important  mission.   The   aim   of   this   study   is   putting   forth   information   technologies   teachers’   ideas  about  dynamic  web  technologies  use  in  education.  Qualitative  research  method  was  used  in  the   study.     The   working   group   of   this   study   consisted   of   11   teachers   of   information  technologies   who   have   been   working   in   middle   school   and   high   school.   Open-­‐ended  questions  developed  by  researchers  were  asked  to  the  working  group  and  obtained  answers  were  analyzed  and  interpreted  with  content  analysis  method.  

Kaynakça

  • Ajjan, H. & Hartshorne, R. (2008). Investigating faculty decisions to adopt Web 2.0 technologies:Theory and empirical tests. Internet and Higher Education, 11(2), 71-80.
  • Akkoyunlu, B. (1996). Bilgisayar okuryazarlığı yeterlilikleri ile mevcut ders programlarının kaynaştırılmasının öğrenci başarı ve tutumlarına etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(12).
  • Alsancak, D., & Altun, A. (2011). Bilgisayar destekli işbirlikli öğrenme ortamlarında geçişken bellek ile grup Uyumu, grup Atmosferi ve performans arasındaki ilişki. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 1(2), 1-16.
  • Altun, A. (2008). Yapılandırmacı öğretim sürecinde viki kullanımı. Paperpresented at the 8th International Educational Technology Conference, Anadolu University, Eskişehir-Turkey, 6-9 May (ss. 127-130). 29 Mart 2015 tarihinde ulaşılmıştır, http://ietc2008.home.anadolu.edu.tr/ietc2008/20-a.doc.
  • Atav, E., Akkoyunlu, B., & Sağlam, N. (2006). Öğretmen adaylarının internete erişim olanakları ve kullanım amaçları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(30).
  • Bacanak, A., Karamustafaoğlu, O., & Sacit, K. Ö. S. E. (2003). Yeni bir bakış: Eğitimde teknoloji okuryazarlığı. Pamukkale üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 14(14), 191-196.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç-Çakmak, E., Akgün, Ö. E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F. (2013). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
  • Cüre, F., & Özdener, N. (2008). Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT) uygulama başarıları ve BİT’e yönelik tutumları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34(34).
  • Çelik, H. C., & Bindak, R. (2005). İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(10), 27-38.
  • Çelik, H. C., & Kahyaoğlu, M. (2007). İlköğretim öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarının kümeleme analizi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(4), 571-586.
  • Erdemir, N., Bakırcı, H., & Eyduran, E. (2009). Öğretmen adaylarının eğitimde teknolojiyi kullanabilme özgüvenlerinin tespiti. Türk Fen Eğitimi Dergisi, 6(3), 99-108.
  • Gezer, B., & Sevim, Y. (2006). Ortaöğretim kurumlarında çalışan öğretmenlerin internet kullanımlarının meslekî gelişimlerine etkisi (Elazığ ili örneği). Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları, 5(1), 79-84.
  • ISTE (2008). International Society for Technology in Education. 27 Mart 2015 tarihinde ulaşılmıştır, http://www.iste.org.
  • İşman, A., & Gürgün, S. (2008). Özel okullarda öğrenim gören ilköğretim öğrencilerinin internete yönelik tutum ve düşünceleri (Acarkent Doğa Koleji örneği).
  • Jowallah, R. (2008). Using technology supported learning to develop active learning in higher education. US -China Education Review, 5(12), 42-46.
  • Kahyaoğlu, M. (2011). İlköğretim öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersinde yeni teknolojileri kullanmaya yönelik görüşleri. Eğitim Bilimleri Araştırma Dergisi, 1 (1).
  • Karahan, M., & İzci, E., 2001, “Üniversite öğrencilerinin internet kullanım düzeyleri ve beklentilerinin değerlendirilmesi”, Milli Eğitim Dergisi, Sayı 150. 27 Mart 2015 tarihinde ulaşılmıştır, http://yayim.meb.gov.tr/dergiler/150/karahan_izci.htm.
  • Karaman, M. K., & Kurfallı, H. (2008). Sınıf öğretmenlerinin bilgi ve iletişim teknolojilerini öğretim amaçlı kullanım düzeyleri. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 1(2).
  • Karamustafaoğlu, O. (2006). Fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğretim materyallerini kullanma düzeyleri: Amasya ili örneği. Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(1), 90-101.
  • Konur,, K.. B., Sezen, G. ve Tekbıyık, A. (2008). Fen ve teknoloji derslerinde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı etkinliklerde öğretim teknolojilerinin kullanılabilirliğine yönelik öğretmen görüşleri. Eskişehir,Türkiye: The 8th Intenational Educational Technology Conference (May, 6-12,2008). 12 Mart 2015 tarihinde ulaşılmıştır, http://ietc2008.home.anadolu.edu.tr/ietc2008/104.doc.
  • Korucu, A. T., & Çakır, H. (2014). Bilgisayar öğretmeni adaylarının dinamik web teknolojilerine yönelik görüşleri. XVI. Akademik Bilişim Konferansı, 5-7.
  • Köseoğlu, P., Yılmaz, M., Gerçek, C., & Soran, H. (2007). Bilgisayar kursunun bilgisayara yönelik başarı, tutum ve öz-yeterlik inançları üzerine etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33(33).
  • Mustafa, A. K. I. N. (2007). Bilgisayar ve internet teknolojilerinden yararlanmanın uygulama alan bilgisi oluşturma yönünde etkisi (Erzincan Eğitim Fakültesi Örneği) The effect of the utilisation of computer and internet technology on the application. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(2).
  • Odabaşı, H. F., Mısırlı, Ö., Günüç, S., Timar, Z. Ş., Ersoy, M., Som, S., ... & Erol, O. (2012). Eğitim için yeni bir ortam: Twitter. Anadolu Journal of Educational Sciences International.
  • Özdemir, S., & Yalın, H. (2007). Web tabanlı asenkron öğrenme ortamında bireysel ve işbirlikli problem temelli öğrenmenin eleştirel düşünme becerilerine etkileri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1).
  • Özgen, A. G. K., & Obay, A. G. M. Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının eğitim teknolojisine ilişkin tutumları The attitudes of secondary mathematics preservice teachers towards educational technology.
  • Özmen, H. (2004). Fen öğretiminde öğrenme teorileri ve teknoloji destekli yapılandırmacı (constructivist) öğrenme. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 3(1), 100-111.
  • Seferoğlu, S. S., Akbıyık, C., & Bulut, M. (2008). İlköğretim öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının bilgisayarların öğrenme/öğretme sürecinde kullanımı ile ilgili görüşleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35(35).
  • Şekerci, R., Kurban, B., Çimen, N., Kızıltaş, E., Turan, S., & Demirci, T. (2008, May). Öğretim Teknolojilerinin Eğitim Fakültelerindeki Durumu: Öğrenci Görüşleri. In 8th International Educational Technology Conference (pp. 06-08).
  • Şenol, O. K. A. Y. (2010). Teknik öğretmen adaylarının İnternet kullanım amaçlarının incelenmesine ilişkin bir araştırma. Makine Teknolojileri Elektronik Dergisi, 7(1), 97-109.
  • Şimşek, H. & Yıldırım, A. (2006). Nitel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Seçkin.
  • Tarman, B., & Baytak, A. (2011). Teknolojinin Eğitimdeki Yeni Rolü: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bakış Açıları. Gaziantep University-Journal of Social Sciences, 10(2), 891-908.
  • Uçar, M. (1999). İlköğretimde ders araç-gereçleri kullanımı konusunda öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (3).
  • Usluel, Y. K., Mumcu, F. K., & Demiraslan, Y. (2007). Öğrenme-öğretme sürecinde bilgi ve iletişim teknolojileri: Öğretmenlerin entegrasyon süreci ve engelleriyle ilgili görüşleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(32).
  • Usluel, Y. K., & Seferoğlu, S. S. (2004). Öğretim elemanlarının bilgi teknolojilerini kullanmada karşılaştıkları engeller, çözüm önerileri ve öz-yeterlik algıları. Journal of Educational Sciences & Practices, 3(6).
  • Usta, E. ve Korkmaz, Ö (2010). Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlikleri ve teknoloji kullanımına ilişkin algıları ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 7(1) 1335-1349.
  • Yavuz, S., & COŞKUN, E. A. (2008). Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34(34).
  • Yıldırım, S. (2007). Current Utilization of ICT in Turkish Basic Education Schools: a Review ofTeacher's ICT Use and Barriers to Integration. International Journal of Instructional Media, 34 (2), 171-186.
  • Yükseltürk, E., & Top, E. (2013). Web 2.0 Teknolojilerinin Öğretmen Eğitiminde Kullanımı. Kürşat Çağıltay, Yüksel Göktaş(Ed.), Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler içinde (ss. 665-680). Ankara: Pegem Akademi.

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİNİ EĞİTİMDE KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

Yıl 2015, , 124 - 152, 19.06.2015
https://doi.org/10.17943/etku.78815

Öz

Bilgi ve iletişim çağı olarak adlandırılan 21.yüzyılda teknolojide meydana gelen hızlı değişimler sonucunda; araştıran, sorgulayan, bilgiyi yeniden yapılandırabilen, yaratıcı düşünme, yansıtıcı düşünme, karar verme, eleştirel düşünme gibi üst düzey düşünme becerilerine sahip, girişimci ve işbirliği içinde çalışabilen nitelikli bireyler yetiştirmek toplumlar için önemli bir ihtiyaç haline gelmiştir. Bu ihtiyaç, yeni teknolojik bilgi ve deneyimlerin eğitime entegre edilmesi gerekliliğini de beraberinde getirmiştir. Bilgisayar ve internet gibi yeni nesil teknolojilerin sağladığı tüm olanaklardan etkili bir şekilde yararlanmak günümüz eğitim sisteminin vazgeçilmez bir unsurudur. Bu teknolojilerin eğitim-öğretim süreçlerinde kullanılmasında bilişim teknolojileri öğretmenlerine önemli görevler düşmektedir. Bu araştırmanın amacı bilişim teknolojileri öğretmenlerinin dinamik web teknolojilerini eğitimde kullanmalarına yönelik görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırmada nitel araştırma yöntemi kullanılmıştır. Bu araştırmanın çalışma grubunu farklı devlet okullarında görev yapan 11 bilişim teknolojileri öğretmeni oluşturmaktadır. Çalışma grubuna araştırmacılar tarafından geliştirilen açık uçlu sorular sorulmuş ve elde edilen cevaplar içerik analizi yöntemi ile analiz edilip sonuçlar yorumlanmıştır.

Kaynakça

  • Ajjan, H. & Hartshorne, R. (2008). Investigating faculty decisions to adopt Web 2.0 technologies:Theory and empirical tests. Internet and Higher Education, 11(2), 71-80.
  • Akkoyunlu, B. (1996). Bilgisayar okuryazarlığı yeterlilikleri ile mevcut ders programlarının kaynaştırılmasının öğrenci başarı ve tutumlarına etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(12).
  • Alsancak, D., & Altun, A. (2011). Bilgisayar destekli işbirlikli öğrenme ortamlarında geçişken bellek ile grup Uyumu, grup Atmosferi ve performans arasındaki ilişki. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 1(2), 1-16.
  • Altun, A. (2008). Yapılandırmacı öğretim sürecinde viki kullanımı. Paperpresented at the 8th International Educational Technology Conference, Anadolu University, Eskişehir-Turkey, 6-9 May (ss. 127-130). 29 Mart 2015 tarihinde ulaşılmıştır, http://ietc2008.home.anadolu.edu.tr/ietc2008/20-a.doc.
  • Atav, E., Akkoyunlu, B., & Sağlam, N. (2006). Öğretmen adaylarının internete erişim olanakları ve kullanım amaçları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(30).
  • Bacanak, A., Karamustafaoğlu, O., & Sacit, K. Ö. S. E. (2003). Yeni bir bakış: Eğitimde teknoloji okuryazarlığı. Pamukkale üniversitesi eğitim fakültesi dergisi, 14(14), 191-196.
  • Büyüköztürk, Ş., Kılıç-Çakmak, E., Akgün, Ö. E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F. (2013). Bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
  • Cüre, F., & Özdener, N. (2008). Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT) uygulama başarıları ve BİT’e yönelik tutumları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34(34).
  • Çelik, H. C., & Bindak, R. (2005). İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(10), 27-38.
  • Çelik, H. C., & Kahyaoğlu, M. (2007). İlköğretim öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarının kümeleme analizi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(4), 571-586.
  • Erdemir, N., Bakırcı, H., & Eyduran, E. (2009). Öğretmen adaylarının eğitimde teknolojiyi kullanabilme özgüvenlerinin tespiti. Türk Fen Eğitimi Dergisi, 6(3), 99-108.
  • Gezer, B., & Sevim, Y. (2006). Ortaöğretim kurumlarında çalışan öğretmenlerin internet kullanımlarının meslekî gelişimlerine etkisi (Elazığ ili örneği). Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları, 5(1), 79-84.
  • ISTE (2008). International Society for Technology in Education. 27 Mart 2015 tarihinde ulaşılmıştır, http://www.iste.org.
  • İşman, A., & Gürgün, S. (2008). Özel okullarda öğrenim gören ilköğretim öğrencilerinin internete yönelik tutum ve düşünceleri (Acarkent Doğa Koleji örneği).
  • Jowallah, R. (2008). Using technology supported learning to develop active learning in higher education. US -China Education Review, 5(12), 42-46.
  • Kahyaoğlu, M. (2011). İlköğretim öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersinde yeni teknolojileri kullanmaya yönelik görüşleri. Eğitim Bilimleri Araştırma Dergisi, 1 (1).
  • Karahan, M., & İzci, E., 2001, “Üniversite öğrencilerinin internet kullanım düzeyleri ve beklentilerinin değerlendirilmesi”, Milli Eğitim Dergisi, Sayı 150. 27 Mart 2015 tarihinde ulaşılmıştır, http://yayim.meb.gov.tr/dergiler/150/karahan_izci.htm.
  • Karaman, M. K., & Kurfallı, H. (2008). Sınıf öğretmenlerinin bilgi ve iletişim teknolojilerini öğretim amaçlı kullanım düzeyleri. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 1(2).
  • Karamustafaoğlu, O. (2006). Fen ve teknoloji öğretmenlerinin öğretim materyallerini kullanma düzeyleri: Amasya ili örneği. Atatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(1), 90-101.
  • Konur,, K.. B., Sezen, G. ve Tekbıyık, A. (2008). Fen ve teknoloji derslerinde yapılandırmacı yaklaşıma dayalı etkinliklerde öğretim teknolojilerinin kullanılabilirliğine yönelik öğretmen görüşleri. Eskişehir,Türkiye: The 8th Intenational Educational Technology Conference (May, 6-12,2008). 12 Mart 2015 tarihinde ulaşılmıştır, http://ietc2008.home.anadolu.edu.tr/ietc2008/104.doc.
  • Korucu, A. T., & Çakır, H. (2014). Bilgisayar öğretmeni adaylarının dinamik web teknolojilerine yönelik görüşleri. XVI. Akademik Bilişim Konferansı, 5-7.
  • Köseoğlu, P., Yılmaz, M., Gerçek, C., & Soran, H. (2007). Bilgisayar kursunun bilgisayara yönelik başarı, tutum ve öz-yeterlik inançları üzerine etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33(33).
  • Mustafa, A. K. I. N. (2007). Bilgisayar ve internet teknolojilerinden yararlanmanın uygulama alan bilgisi oluşturma yönünde etkisi (Erzincan Eğitim Fakültesi Örneği) The effect of the utilisation of computer and internet technology on the application. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(2).
  • Odabaşı, H. F., Mısırlı, Ö., Günüç, S., Timar, Z. Ş., Ersoy, M., Som, S., ... & Erol, O. (2012). Eğitim için yeni bir ortam: Twitter. Anadolu Journal of Educational Sciences International.
  • Özdemir, S., & Yalın, H. (2007). Web tabanlı asenkron öğrenme ortamında bireysel ve işbirlikli problem temelli öğrenmenin eleştirel düşünme becerilerine etkileri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1).
  • Özgen, A. G. K., & Obay, A. G. M. Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının eğitim teknolojisine ilişkin tutumları The attitudes of secondary mathematics preservice teachers towards educational technology.
  • Özmen, H. (2004). Fen öğretiminde öğrenme teorileri ve teknoloji destekli yapılandırmacı (constructivist) öğrenme. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 3(1), 100-111.
  • Seferoğlu, S. S., Akbıyık, C., & Bulut, M. (2008). İlköğretim öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının bilgisayarların öğrenme/öğretme sürecinde kullanımı ile ilgili görüşleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35(35).
  • Şekerci, R., Kurban, B., Çimen, N., Kızıltaş, E., Turan, S., & Demirci, T. (2008, May). Öğretim Teknolojilerinin Eğitim Fakültelerindeki Durumu: Öğrenci Görüşleri. In 8th International Educational Technology Conference (pp. 06-08).
  • Şenol, O. K. A. Y. (2010). Teknik öğretmen adaylarının İnternet kullanım amaçlarının incelenmesine ilişkin bir araştırma. Makine Teknolojileri Elektronik Dergisi, 7(1), 97-109.
  • Şimşek, H. & Yıldırım, A. (2006). Nitel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Seçkin.
  • Tarman, B., & Baytak, A. (2011). Teknolojinin Eğitimdeki Yeni Rolü: Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bakış Açıları. Gaziantep University-Journal of Social Sciences, 10(2), 891-908.
  • Uçar, M. (1999). İlköğretimde ders araç-gereçleri kullanımı konusunda öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (3).
  • Usluel, Y. K., Mumcu, F. K., & Demiraslan, Y. (2007). Öğrenme-öğretme sürecinde bilgi ve iletişim teknolojileri: Öğretmenlerin entegrasyon süreci ve engelleriyle ilgili görüşleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 32(32).
  • Usluel, Y. K., & Seferoğlu, S. S. (2004). Öğretim elemanlarının bilgi teknolojilerini kullanmada karşılaştıkları engeller, çözüm önerileri ve öz-yeterlik algıları. Journal of Educational Sciences & Practices, 3(6).
  • Usta, E. ve Korkmaz, Ö (2010). Öğretmen adaylarının bilgisayar yeterlikleri ve teknoloji kullanımına ilişkin algıları ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi, 7(1) 1335-1349.
  • Yavuz, S., & COŞKUN, E. A. (2008). Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin tutum ve düşünceleri. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 34(34).
  • Yıldırım, S. (2007). Current Utilization of ICT in Turkish Basic Education Schools: a Review ofTeacher's ICT Use and Barriers to Integration. International Journal of Instructional Media, 34 (2), 171-186.
  • Yükseltürk, E., & Top, E. (2013). Web 2.0 Teknolojilerinin Öğretmen Eğitiminde Kullanımı. Kürşat Çağıltay, Yüksel Göktaş(Ed.), Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler içinde (ss. 665-680). Ankara: Pegem Akademi.
Toplam 39 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Agah Korucu

Ahmet Yücel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 19 Haziran 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015

Kaynak Göster

APA Korucu, A., & Yücel, A. (2015). BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİNİ EĞİTİMDE KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ. Eğitim Teknolojisi Kuram Ve Uygulama, 5(2), 124-152. https://doi.org/10.17943/etku.78815

Cited By