APA |
Kaya, H., Taşocak, G., Akçin, E., Kısa, B. (2015). HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing, 13(54), 77-84. |
|
AMA |
Kaya H, Taşocak G, Akçin E, Kısa B. HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. Eylül 2015;13(54):77-84. |
|
Chicago |
Kaya, Hülya, Gülsün Taşocak, Emine Akçin, ve Burçin Kısa. “HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13, sy. 54 (Eylül 2015): 77-84. |
|
EndNote |
Kaya H, Taşocak G, Akçin E, Kısa B (01 Eylül 2015) HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing 13 54 77–84. |
|
IEEE |
H. Kaya, G. Taşocak, E. Akçin, ve B. Kısa, “HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”, Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 13, sy. 54, ss. 77–84, 2015. |
|
ISNAD |
Kaya, Hülya vd. “HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing 13/54 (Eylül 2015), 77-84. |
|
JAMA |
Kaya H, Taşocak G, Akçin E, Kısa B. HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13:77–84. |
|
MLA |
Kaya, Hülya vd. “HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ”. Florence Nightingale Journal of Nursing, c. 13, sy. 54, 2015, ss. 77-84. |
|
Vancouver |
Kaya H, Taşocak G, Akçin E, Kısa B. HEMŞİRELİK YÜKSEKOKULU SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜKSEKOKULUN GENEL HEDEFLERİNE ULAŞMA DURUMLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ. Florence Nightingale Journal of Nursing. 2015;13(54):77-84. |
|