Hizmet işletmeleri de, geleneksel
mal üreten. işletmeler gibi pazarlama faaliyetlerini ulusal sınırların dışına
taşıyabilir, diğer ülkelerde yaşayan tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarım tatmin
edebilirler. Hizmet işletmeleri tarafmdan- gerek uluslararası pazarlara giriş
ve gerekse uluslararası pazarlardaki yoğunlukların arttırma doğrultusunda
önemli bazı avantajlara sahip olması nedeniyle, sık tercih edilen bir altematif
strateji de franchising ' tir.
Services marketing. Internationalizaüon markgking problems for services franchising
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Aralık 1996 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ocak 1996 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1996 Cilt: 14 Sayı: 2 |
Dergiye yayımlanmak üzere gönderilecek yazılar Dergi'nin son sayfasında ve Dergi web sistesinde yer alan Yazar Rehberi'ndeki kurallara uygun olmalıdır.
Gizlilik Beyanı
Bu dergi sitesindeki isimler ve e-posta adresleri sadece bu derginin belirtilen amaçları doğrultusunda kullanılacaktır; farklı herhangi bir amaç için veya diğer kişilerin kullanımına açılmayacaktır.