Bu çalışmanın amacı, lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin bilgisayar ve temel bilgi teknolojileri dersine bakış açılarını belirlemek, demografik özelliklerine göre bu bakış açılarındaki farklılıkları tespit etmektir. Bu amaçla Nevşehir Üniversitesi Turizm Fakültesin’de örgün eğitim alan birinci ve ikinci öğretimdeki öğrencilerden 253 katılımcıya anket uygulanmıştır. Araştırmadan elde edilen başlıca bulgulara göre öğrencilerin; Bilgisayar eğitimine bakış açılarında cinsiyet, b.lüm, öğrenim türü, sınıf, sektör deneyimi ve deneyim sahibi olduğu işletme türü açısından farklılık olmadığı saptanmıştır. Buna rağmen öğrencilerin cinsiyet, öğrenim türü, sınıfı, sektör deneyimi ve deneyim sahibi olduğu işletme türü açısından ankette yer alan yedi ifadede farklılık gösterdikleri tespit edilmiştir. Ayrıca öğrencilerin Temel Bilgi Teknolojileri dersine bakış açılarında bölüm, sınıf ve deneyim sahibi olduğu işletme türü açısından anlamlı farklılıklar görülmüştür.
Bölüm | Sayı |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 15 Temmuz 2015 |
Gönderilme Tarihi | 31 Mayıs 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2015 Cilt: 8 Sayı: 2 |