Vizyon ve
misyon kavramları son yıllarda üzerinde çok durulan konular haline gelmiştir.
Kurumsal gelişim açısından bu kavramlar önemlidir. Kurumlar misyon ile
vizyonlarını tanımlamakta ve ilan etmektedirler. Bu çalışmada ticari meslek örgütlerinin
web siteleri aracılığıyla duyurulan vizyon ve misyon üzerine bir araştırma
yapılmıştır.
The concepts of vision and mission have become the
topics that are focused on in last years. From the respect of the institutional
development, they are important concepts. The institutions define their vision
and mission and then announce them. In this study, a survey on the vision and
mission declared through the web sites of the commerce of chambers was
conducted.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 3 Sayı: 3 |
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.