Distance education e-Learning learning style online learning
Bu çalışmada; uzaktan öğretim gören öğrencilerin sosyal bulunuşluk düzeyleri, öğrenme biçimleri, e-Öğrenmeye karşı tutumları, çevrimiçi öğrenme topluluk hisleri, sisteme bakış açıları, cinsiyet, yaş grubu, medeni durum, öğrenim görülen program, sınıfı ve okulu tercih nedenleri açısından incelenmiştir. Araştırma 2019 yılında Isparta Uygulamalı Bilimler Üniversitesi Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu’na kayıtlı, farklı bölümlerde öğrenim gören, 123 uzaktan öğretim öğrencisinin gönüllü katılımı sonucunda anket yoluyla gerçekleşmiştir. Öğrencilerden elde edilen veriler farklı istatistiki analiz yöntemleri kullanılarak çözümlenmiştir.
Uzaktan öğretim e-Öğrenme öğrenme biçimi , çevrimiçi öğrenme
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 30 Haziran 2020 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2020 Cilt: 6 Sayı: 2 |
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.