The main purpose of the entire enterprise companies that operate commercial life of the community need to meet the goods and services necessary to ensure the sustainability of the company activities and business reputation is to return.
Preserving and enhancing the brand value of corporate companies making detection possible with the right promotional strategies.
Corporate management of this common perception of ethical values and brand values into the correct method can provide protection and sustainability.
Globalized business world in 1997 in the Far East began and all the world-shaking scandals in the United States, Europe experienced in the corporate scandals of corporate governance software and implementation necessitated, including the USA many new regulations removal of the obligation has become.
Ticari hayatta faaliyet gösteren tüm kurumsal şirketlerin temel amacı, toplumun gereksinim duyduğu mal ve hizmetleri karşılamakla birlikte şirket faaliyetlerinin sürdürülebilirliğini sağlayacak gerekli getiriyi ve ticari itibarı sağlamaktır.
Kurumsal şirketlerin marka değerini koruma ve yükseltmeleri şirket stratejilerinin doğru tanıtım algılamasının yapılmasıyla mümkündür.
Kurumsal yönetimler bu algılamayı etik değerler üzerinden yaygın ve doğru yöntemleri halinde marka değerlerinin korunmasını ve sürdürülebilirliğini sağlayabilirler.
Küreselleşen iş dünyasında 1997 yılında Uzak Doğu’da başlayan ve tüm Dünya’yı sarsan skandallardan sonra, Amerika’da, Avrupa’da yaşanan şirket skandalları kurumsal yönetim ilkelerinin yazılımını ve uygulanmasını gerekli kılmış, başta ABD olmak üzere birçok yeni yasal düzenlemelerin çıkarılmasını zorunluluk haline getirmiştir.
küreselleşme finansal kararlar etik değerler skandallar Merkez Bankası
Birincil Dil | İngilizce |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 21 Ekim 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 1 Sayı: 1 |