BibTex RIS Kaynak Göster

Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğu ve Halkla İlişkilerin Önemi

Yıl 2016, Cilt: 6 Sayı: 2, 91 - 100, 01.12.2016

Öz

Rekabet ortamının arttığı ve küreselleşme ile birlikte, işletmeler müşteriler üzerinde farkındalık yaratmak ve olumlu marka imajı oluşturmak için sporu aracı olarak kullanmaktadırlar. Günümüz dünyasında, sporun önemli kitleleri peşinden sürüklemesi spor pazarlaması denilen yeni bir kavramı ortaya çıkarmıştır. Pazarlamanın bütün unsurlarıyla spor alanında etkin olmaya başlaması, pazarlama içindeki tutundurma faaliyetleri alanında önemli yeri olan halkla ilişkilerin özellikle spor alanında daha fazla kullanılması gerekliliğini ortaya çıkarmıştır. Spor pazarlamasındaki sponsorluk faaliyetleri de halkla ilişkiler çalışmalarının gitgide daha fazla rağbet gören bir bölümünü oluşturması nedeni ile oldukça etkilidir.

The Impotance of Sports Sponsorship and Public Relations in the Sports Marketing

Yıl 2016, Cilt: 6 Sayı: 2, 91 - 100, 01.12.2016

Öz

With the increased competitive environment and globalization, businesses to raise awareness on the customers and they use sports as a tool to create a positive brand image. In today's World, sports important to drag the masses after sports marketing has revealed a new concept called. Begin to be active in sports with all aspects of marketing which is an important promotion activities in the field of public relations, especially in marketing it has revealed the need for greater use of the sports fields. Sports marketing in sponsorship activities are also seeing more and more a part of creating the demand from the public relations work is very effective with cause.

Keywords: Marketing, Marketing Sport, Sports Sponsorship, Public Relations

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Emine Çırak

Selçuk Bora Çavuşoğlu

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Çırak, E., & Çavuşoğlu, S. B. (2016). Spor Pazarlamasında Spor Sponsorluğu ve Halkla İlişkilerin Önemi. İstanbul Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi, 6(2), 91-100.