Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2018, Cilt: 14 Sayı: 2, 212 - 239, 15.06.2018

Öz

Kaynakça

  • Akkaya, A. (2011). İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin konuşma kavramına ilişkin algıları. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(7), 1-9.
  • Akkaya, A. (2013). Suriyeli mültecilerin Türkçe algıları. EKEV Akademi Dergisi, 17(56), 179-190.
  • Akyol, H. (2006). Yeni programa uygun Türkçe öğretim yöntemleri. Ankara: Kök Yayıncılık.
  • Arnaudet M.L. and Barret M.E. (1984). Approaches to academic reading & writing. New Jersey: Prentice-Hall.
  • Ataman, M. (2011). Yaratıcı yazma için yaratıcı drama. Ankara: Pagem Akademi.
  • Aydın, G. (2015). Türk dili ve edebiyatı hizmet öncesi öğretmen eğitiminde yansıtıcı öğretim uygulamalarının akademik yazma becerilerine etkisi. (Unpublished doctoral thesis). Erzurum: Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
  • Aydın, G. (2017). Türk dili ve edebiyatı hizmet öncesi öğretmen eğitiminde yansıtıcı öğretim uygulamalarının akademik yazma becerilerine etkisi. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 5(3), 276-300.
  • Aydın, İ.S. and Pehlivan, A. (2010). Türkçe öğretmeni adaylarının öğretmen ve öğrenci kavramlarına ilişkin kullandıklari metaforlar. Turkish Studies, 5(3), 818-842.
  • Bahar, M.A. (2014). Lisansüstü eğitimde akademik yazma ve önemi. International Journal of Language Academy, 2(4), 209-233.
  • Balcı, A. (2011). Sosyal bilimlerde araştırma/ Yöntem, teknik ve ilkeler (9. Baskı). Ankara: PegamA Yayınları.
  • Bayat, N. (2009).Türkçe ve İngilizce öğretmen adaylarının akademik yazılarında yapısal özellikler. 2. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu’nda sunulan bildiri, (9-11 Aralık 2009). Lefkoşa.
  • Bayat, N. (2014). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme düzeyleri ile akademik yazma başarıları arasındaki ilişki. Eğitim ve Bilim, 39(173), 155-168.
  • Bayram, B. (2018). Öğretmen adaylarının ana dili eğitimi sürecinde okuma becerisine ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi. Turkish Studies, 13(4), 99-116. DOI Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.13102 8.05.2018.
  • Binyazar, A. and Özdemir, E. (2006). Yazma öğretimi/ Yazma sanatı – Yaratıcı yazma dersleri (3. Baskı). İstanbul: Papirüs Yayınevi.
  • Boylu, E. and Işık, Ö.F. (2017). Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin Türkçeye yönelik algılarının metaforlar aracılığı ile belirlenmesi. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 5(3), 450-471.
  • Bozpolat, E. (2015). Türkçe öğretmen adaylarının dört temel dil becerisine ilişkin metaforik algıları. Electronic Turkish Studies, 10(11), 313-340.
  • Bowker, N. (2007). Academic writing: A guide to tertiary level writing. Massey: Massey University Student Life Palmerston North.
  • Büyüköztürk, Ş., Çakmak, E., Akgün, Ö., Karadeniz, Ş. and Demirel F. (2012). Bilimsel araştırma yöntemleri (11. Baskı). Ankara: PegamA Yayınları.
  • Ceran, D. (2015). Türkçe öğretmeni adaylarının Türkçe ders kitaplarına ilişkin metaforları. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(3), 121-140.
  • Çoban, A., and Çeçen, M.A. (2013). Türkçe öğretmen adaylarının drama uygulamalarına ilişkin algıları. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 9(4), 334-353.
  • Coşkun, E. (2009). Türkçe öğretiminde metin bilgisi (pp. 231-283), İlköğretimde Türkçe öğretimi içinde, (2. Baskı, Editörler: A. Kırkkılıç, H. Akyol). Ankara: PegemA Yayınları.
  • Demir, G.Y. (2005). Çevirenin önsözü. G. Lakoff and M. Johnson. In Metaforlar: Hayat, anlam ve dil (pp. 11–15). İstanbul: Paradigma.
  • Dinler, Z. (2012). Bilimsel araştırma ve e-kaynaklar. (7. Basım). Bursa: Ekin Yayınevi.
  • Doğan, H. (2008). Gelişim ve öğrenme psikolojisi. Konya: Nesnel Yayıncılık.
  • Dura, C. (2005). Düşünme, araştırma, yazma. Ankara: Ekin Yayınları.
  • Erdem, M. D. Bülbül, T. Gün, M. and Oran, G. (2014) Ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersine ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi. Journal of Education Sciences, 3, 50-63.
  • Erdoğan, T. and Erdoğan, Ö. (2013). A metaphor analysis of the fifth grade students’ perceptions about writing. The Asia-Pacific Education Researcher, 22(4), 347-355.
  • Erkuş, A. (2009). Davranış bilimleri için bilimsel araştırma süreci (2. Baskı). Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Gillett, A., Hammond, A. and Martala, M. (2009). Successful academic writing. Essex: Pearson Longman.
  • Göğüş, B. (1978). Orta dereceli okullarımızda Türkçe ve yazın eğitimi. Ankara: Kadıoğlu Matbaası.
  • Gün, M. and Şimşek, R. (2017). Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin Türkçe konuşan yabancılara yönelik metaforik algıları. Route Educational and Social Science Journal, 4(7), 365-378.
  • Günay, D. (2007). Metin bilgisi. (3. Baskı). İstanbul: Multilingual Yayınevi.
  • Hartley, J. (2008). Academic writing and publishing. Canada: Routledge.
  • Hogue, A. (2008). First steps in academic writing (second edition). United States of America: Pearson Longman.
  • Hughey, J.B. (1983). Teaching ESL composition principles and techniques. Cambridge: Newbury House Publishers.
  • İleri, C. (1998). Yazılı anlatım türleri. (ed. Hülya Pilancı). In sözlü ve yazılı anlatım (pp. 105-155), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını.
  • Kan, M.O. and Gedik, F.N. (2016). Türkçe eğitimi alanında yüksek lisans tezi tamamlayanların akademik yazma ve tez oluşturma sürecine ilişkin görüşleri. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi. 6(3), 402-408.
  • Karatay, H. (2011). 4+1 planlı yazma ve değerlendirme modelinin öğretmen adaylarının yazılı anlatım tutumlarını ve yazma becerilerini geliştirmeye etkisi. Turkish Studies, (6)3, 1029-1047.
  • Lüle Mert, E. (2013). Türkçe öğretmen adaylarının dört temel dil becerisine ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi. Journal of International Social Research, 6(27), 358-372.
  • Maltepe, S. (2006). Yaratıcı yazma yaklaşımı açısından Türkçe derslerindeki yazma süreçlerinin ve ürünlerinin değerlendirilmesi. (Unpublished doctoral thesis). Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Monippally, M.M. and Pawar, B.S. (2010). Academic writing – A guide for management students and researchers. New Delhi: Vivek Mehra for Response Books.
  • Murray R. and Moore, S. (2006). The handbook of academic writing- A fresh approach. Berkshire: Open University Press.
  • Müldür, M. and Çevik, A. (2017). Secondary school students' perceptions of writing skill: a metaphor analysis study. SDU International Journal of Educational Studies, 4(2), 54-70.
  • Oral, G. (2008).Yine yazı yazıyoruz (3. Baskı). Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.
  • Özdemir, E. (2005). Sözlü yazılı anlatım sanatı: Kompozisyon. (14. Baskı). İstanbul: Remzi Kitabevi.
  • Sever, S. (2004). Türkçe öğretimi ve tam öğrenme. (4. Baskı). Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Susar Kırmızı, F. and Çelik, D. (2015). İlkokul öğrencilerinin ilkokuma yazma öğrenme sürecine ilişkin metafor algıları. Turkish Studies, 10(10), 793-816.
  • Tarnopolsky, O. and Kozhushko, S. (2007). Teaching academic writing in English to tertiary students in Ukraine. Retrieved May 7, 2009 from http://www.readingmatrix.com/conference/pp/proceedings2007/tarnopolsky_kozhushko.pdf.
  • Tiryaki, E. N. and Demir, A. (2016). Türkçe öğretmeni adaylarının yazma becerisine yönelik metaforik algıları. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(33), 18-27.
  • Tok, M. (2012). Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde akademik yazma becerilerinin geliştirilmesine yönelik uygulamalı bir çalışma. (Unpublished doctoral thesis). Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale.
  • Uçak, N.Ö. and Birinci, H.G. (2008). Bilimsel etik ve intihal, Türk Kütüphaneciliği, 22(2), 187-204.
  • Ulusoy, M. (2013). Sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe ve öğrenme alanları ile ilgili metaforları. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 14, 1-18.
  • Ünalan, Ş. (2006). Türkçe öğretimi (3. Baskı). Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • Ünsal, G. (2008). Yazma öğretimi. Dil Dergisi, 142, 46-60.
  • Uysal, B. (2017). Türkçe öğretmeni adaylarının dünya edebiyatı kavramına ilişkin metaforik algıları. Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi, 2(2). 37-46.
  • Yalçın, A. (2002). Türkçe öğretim yöntemleri yeni yaklaşımlar. Ankara: Akçağ Yayınları.
  • Yıldırım, A., Şimşek, H. (2006). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yıldırım, K. (2010). Nitel araştırmalarda niteliği artırma. İlköğretim Online. 9(1), 79-92. [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr 07.05.2018.
  • Yıldız, S. and Gizir, S. (2018). Öğretim üyelerinin üniversite, akademisyenlik ve bilimsel araştırma kavramlarına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, doi: 10.16986/HUJE.2018036944 [Online]: http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/upload/files/2618-published.pdf 10.05.2018.

Perceptions of postgraduate students on academic writing skills: A metaphor analysis study

Yıl 2018, Cilt: 14 Sayı: 2, 212 - 239, 15.06.2018

Öz




















































Please fill up the following information accurately. (Please
use Times New Roman, 12 pt.


Perceptions of postgraduate students on academic writing skills: A metaphor analysis study



In this research, it was aimed to determine the perceptions of postgraduate students towards academic writing skills through metaphors. In this context, the study group is composed of postgraduate (master and doctorate) students studying at Adnan Menderes University, Faculty of Education in the 2017-2018 academic year. In this context, 100 graduate students were interviewed by appropriate sampling method; an academic writing form was applied to these postgraduate students. In the research, descriptive approach has been adopted. Participants were asked to complete the sentences of "academic writing is like............; because............". The metaphors obtained from the research classified according to their similarities and differences with the descriptive analysis technique and then tabulated according to the frequency values separated by the categories. Then, the findings were interpreted. Accordingly, the metaphors associated with academic writing vary. The metaphorical perceptions are collected under 9 categories / themes. The categories include "a long / challenging/difficult process", "a process of producing / discovering new things", "an action that requires composition / analysis-synthesis / interpretation skill", "an action that requires expert support", "a multi-threaded action", "an action requires care in language and expression", "an unpleasant action", an action that gives joy" and "other" titles. Findings suggest upper academic level students with academic writing experience refer mostly positive attitude towards academic writing.



Information about Author(s)*



Author 1



Author
(Last name, First name)



 Aydın, Gülnur



Affiliated
institution (University)



 Aydın Adnan Menderes University

Country



 Turkey



Email
address



 gulnur.aydin@adu.edu.tr

Department
& Rank



  Department of Turkish Language Teaching 

Corresponding author (Yes/No)


Write only one corresponding author.



 Yes



Author 2



Author
(Last name, First name)



 Baysan, Sultan

Affiliated
institution (University)



 Aydın Adnan Menderes University

Country



 Turkey



Email
address



 sbaysan@adu.edu.tr

Department
& Rank



 Department of Turkish and Social Sciences Education

Corresponding
author (Yes/No)



 No



Author 3



Author
(Last name, First name)



 



Affiliated
institution (University)



 



Country



 



Email
address



 



Department
& Rank



 



Corresponding
author (Yes/No)



 



Author 4



Author
(Last name, First name)



 



Affiliated
institution (University)



 



Country



 



Email
address



 



Department
& Rank



 



Corresponding
author (Yes/No)



 



 


Kaynakça

  • Akkaya, A. (2011). İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin konuşma kavramına ilişkin algıları. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 4(7), 1-9.
  • Akkaya, A. (2013). Suriyeli mültecilerin Türkçe algıları. EKEV Akademi Dergisi, 17(56), 179-190.
  • Akyol, H. (2006). Yeni programa uygun Türkçe öğretim yöntemleri. Ankara: Kök Yayıncılık.
  • Arnaudet M.L. and Barret M.E. (1984). Approaches to academic reading & writing. New Jersey: Prentice-Hall.
  • Ataman, M. (2011). Yaratıcı yazma için yaratıcı drama. Ankara: Pagem Akademi.
  • Aydın, G. (2015). Türk dili ve edebiyatı hizmet öncesi öğretmen eğitiminde yansıtıcı öğretim uygulamalarının akademik yazma becerilerine etkisi. (Unpublished doctoral thesis). Erzurum: Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
  • Aydın, G. (2017). Türk dili ve edebiyatı hizmet öncesi öğretmen eğitiminde yansıtıcı öğretim uygulamalarının akademik yazma becerilerine etkisi. International Journal of Languages’ Education and Teaching, 5(3), 276-300.
  • Aydın, İ.S. and Pehlivan, A. (2010). Türkçe öğretmeni adaylarının öğretmen ve öğrenci kavramlarına ilişkin kullandıklari metaforlar. Turkish Studies, 5(3), 818-842.
  • Bahar, M.A. (2014). Lisansüstü eğitimde akademik yazma ve önemi. International Journal of Language Academy, 2(4), 209-233.
  • Balcı, A. (2011). Sosyal bilimlerde araştırma/ Yöntem, teknik ve ilkeler (9. Baskı). Ankara: PegamA Yayınları.
  • Bayat, N. (2009).Türkçe ve İngilizce öğretmen adaylarının akademik yazılarında yapısal özellikler. 2. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu’nda sunulan bildiri, (9-11 Aralık 2009). Lefkoşa.
  • Bayat, N. (2014). Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme düzeyleri ile akademik yazma başarıları arasındaki ilişki. Eğitim ve Bilim, 39(173), 155-168.
  • Bayram, B. (2018). Öğretmen adaylarının ana dili eğitimi sürecinde okuma becerisine ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi. Turkish Studies, 13(4), 99-116. DOI Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.13102 8.05.2018.
  • Binyazar, A. and Özdemir, E. (2006). Yazma öğretimi/ Yazma sanatı – Yaratıcı yazma dersleri (3. Baskı). İstanbul: Papirüs Yayınevi.
  • Boylu, E. and Işık, Ö.F. (2017). Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin Türkçeye yönelik algılarının metaforlar aracılığı ile belirlenmesi. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 5(3), 450-471.
  • Bozpolat, E. (2015). Türkçe öğretmen adaylarının dört temel dil becerisine ilişkin metaforik algıları. Electronic Turkish Studies, 10(11), 313-340.
  • Bowker, N. (2007). Academic writing: A guide to tertiary level writing. Massey: Massey University Student Life Palmerston North.
  • Büyüköztürk, Ş., Çakmak, E., Akgün, Ö., Karadeniz, Ş. and Demirel F. (2012). Bilimsel araştırma yöntemleri (11. Baskı). Ankara: PegamA Yayınları.
  • Ceran, D. (2015). Türkçe öğretmeni adaylarının Türkçe ders kitaplarına ilişkin metaforları. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 8(3), 121-140.
  • Çoban, A., and Çeçen, M.A. (2013). Türkçe öğretmen adaylarının drama uygulamalarına ilişkin algıları. Eğitimde Kuram ve Uygulama, 9(4), 334-353.
  • Coşkun, E. (2009). Türkçe öğretiminde metin bilgisi (pp. 231-283), İlköğretimde Türkçe öğretimi içinde, (2. Baskı, Editörler: A. Kırkkılıç, H. Akyol). Ankara: PegemA Yayınları.
  • Demir, G.Y. (2005). Çevirenin önsözü. G. Lakoff and M. Johnson. In Metaforlar: Hayat, anlam ve dil (pp. 11–15). İstanbul: Paradigma.
  • Dinler, Z. (2012). Bilimsel araştırma ve e-kaynaklar. (7. Basım). Bursa: Ekin Yayınevi.
  • Doğan, H. (2008). Gelişim ve öğrenme psikolojisi. Konya: Nesnel Yayıncılık.
  • Dura, C. (2005). Düşünme, araştırma, yazma. Ankara: Ekin Yayınları.
  • Erdem, M. D. Bülbül, T. Gün, M. and Oran, G. (2014) Ortaokul öğrencilerinin Türkçe dersine ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi. Journal of Education Sciences, 3, 50-63.
  • Erdoğan, T. and Erdoğan, Ö. (2013). A metaphor analysis of the fifth grade students’ perceptions about writing. The Asia-Pacific Education Researcher, 22(4), 347-355.
  • Erkuş, A. (2009). Davranış bilimleri için bilimsel araştırma süreci (2. Baskı). Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Gillett, A., Hammond, A. and Martala, M. (2009). Successful academic writing. Essex: Pearson Longman.
  • Göğüş, B. (1978). Orta dereceli okullarımızda Türkçe ve yazın eğitimi. Ankara: Kadıoğlu Matbaası.
  • Gün, M. and Şimşek, R. (2017). Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin Türkçe konuşan yabancılara yönelik metaforik algıları. Route Educational and Social Science Journal, 4(7), 365-378.
  • Günay, D. (2007). Metin bilgisi. (3. Baskı). İstanbul: Multilingual Yayınevi.
  • Hartley, J. (2008). Academic writing and publishing. Canada: Routledge.
  • Hogue, A. (2008). First steps in academic writing (second edition). United States of America: Pearson Longman.
  • Hughey, J.B. (1983). Teaching ESL composition principles and techniques. Cambridge: Newbury House Publishers.
  • İleri, C. (1998). Yazılı anlatım türleri. (ed. Hülya Pilancı). In sözlü ve yazılı anlatım (pp. 105-155), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayını.
  • Kan, M.O. and Gedik, F.N. (2016). Türkçe eğitimi alanında yüksek lisans tezi tamamlayanların akademik yazma ve tez oluşturma sürecine ilişkin görüşleri. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi. 6(3), 402-408.
  • Karatay, H. (2011). 4+1 planlı yazma ve değerlendirme modelinin öğretmen adaylarının yazılı anlatım tutumlarını ve yazma becerilerini geliştirmeye etkisi. Turkish Studies, (6)3, 1029-1047.
  • Lüle Mert, E. (2013). Türkçe öğretmen adaylarının dört temel dil becerisine ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla analizi. Journal of International Social Research, 6(27), 358-372.
  • Maltepe, S. (2006). Yaratıcı yazma yaklaşımı açısından Türkçe derslerindeki yazma süreçlerinin ve ürünlerinin değerlendirilmesi. (Unpublished doctoral thesis). Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
  • Monippally, M.M. and Pawar, B.S. (2010). Academic writing – A guide for management students and researchers. New Delhi: Vivek Mehra for Response Books.
  • Murray R. and Moore, S. (2006). The handbook of academic writing- A fresh approach. Berkshire: Open University Press.
  • Müldür, M. and Çevik, A. (2017). Secondary school students' perceptions of writing skill: a metaphor analysis study. SDU International Journal of Educational Studies, 4(2), 54-70.
  • Oral, G. (2008).Yine yazı yazıyoruz (3. Baskı). Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.
  • Özdemir, E. (2005). Sözlü yazılı anlatım sanatı: Kompozisyon. (14. Baskı). İstanbul: Remzi Kitabevi.
  • Sever, S. (2004). Türkçe öğretimi ve tam öğrenme. (4. Baskı). Ankara: Anı Yayıncılık.
  • Susar Kırmızı, F. and Çelik, D. (2015). İlkokul öğrencilerinin ilkokuma yazma öğrenme sürecine ilişkin metafor algıları. Turkish Studies, 10(10), 793-816.
  • Tarnopolsky, O. and Kozhushko, S. (2007). Teaching academic writing in English to tertiary students in Ukraine. Retrieved May 7, 2009 from http://www.readingmatrix.com/conference/pp/proceedings2007/tarnopolsky_kozhushko.pdf.
  • Tiryaki, E. N. and Demir, A. (2016). Türkçe öğretmeni adaylarının yazma becerisine yönelik metaforik algıları. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(33), 18-27.
  • Tok, M. (2012). Türkçenin yabancı dil olarak öğretiminde akademik yazma becerilerinin geliştirilmesine yönelik uygulamalı bir çalışma. (Unpublished doctoral thesis). Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale.
  • Uçak, N.Ö. and Birinci, H.G. (2008). Bilimsel etik ve intihal, Türk Kütüphaneciliği, 22(2), 187-204.
  • Ulusoy, M. (2013). Sınıf öğretmeni adaylarının Türkçe ve öğrenme alanları ile ilgili metaforları. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 14, 1-18.
  • Ünalan, Ş. (2006). Türkçe öğretimi (3. Baskı). Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • Ünsal, G. (2008). Yazma öğretimi. Dil Dergisi, 142, 46-60.
  • Uysal, B. (2017). Türkçe öğretmeni adaylarının dünya edebiyatı kavramına ilişkin metaforik algıları. Uluslararası Türkoloji Araştırmaları ve İncelemeleri Dergisi, 2(2). 37-46.
  • Yalçın, A. (2002). Türkçe öğretim yöntemleri yeni yaklaşımlar. Ankara: Akçağ Yayınları.
  • Yıldırım, A., Şimşek, H. (2006). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
  • Yıldırım, K. (2010). Nitel araştırmalarda niteliği artırma. İlköğretim Online. 9(1), 79-92. [Online]: http://ilkogretim-online.org.tr 07.05.2018.
  • Yıldız, S. and Gizir, S. (2018). Öğretim üyelerinin üniversite, akademisyenlik ve bilimsel araştırma kavramlarına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, doi: 10.16986/HUJE.2018036944 [Online]: http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/upload/files/2618-published.pdf 10.05.2018.
Toplam 59 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Gülnur Aydın Bu kişi benim

Sultan Baysan

Yayımlanma Tarihi 15 Haziran 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2018 Cilt: 14 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Aydın, G., & Baysan, S. (2018). Perceptions of postgraduate students on academic writing skills: A metaphor analysis study. Journal of Language and Linguistic Studies, 14(2), 212-239.
AMA Aydın G, Baysan S. Perceptions of postgraduate students on academic writing skills: A metaphor analysis study. Journal of Language and Linguistic Studies. Haziran 2018;14(2):212-239.
Chicago Aydın, Gülnur, ve Sultan Baysan. “Perceptions of Postgraduate Students on Academic Writing Skills: A Metaphor Analysis Study”. Journal of Language and Linguistic Studies 14, sy. 2 (Haziran 2018): 212-39.
EndNote Aydın G, Baysan S (01 Haziran 2018) Perceptions of postgraduate students on academic writing skills: A metaphor analysis study. Journal of Language and Linguistic Studies 14 2 212–239.
IEEE G. Aydın ve S. Baysan, “Perceptions of postgraduate students on academic writing skills: A metaphor analysis study”, Journal of Language and Linguistic Studies, c. 14, sy. 2, ss. 212–239, 2018.
ISNAD Aydın, Gülnur - Baysan, Sultan. “Perceptions of Postgraduate Students on Academic Writing Skills: A Metaphor Analysis Study”. Journal of Language and Linguistic Studies 14/2 (Haziran 2018), 212-239.
JAMA Aydın G, Baysan S. Perceptions of postgraduate students on academic writing skills: A metaphor analysis study. Journal of Language and Linguistic Studies. 2018;14:212–239.
MLA Aydın, Gülnur ve Sultan Baysan. “Perceptions of Postgraduate Students on Academic Writing Skills: A Metaphor Analysis Study”. Journal of Language and Linguistic Studies, c. 14, sy. 2, 2018, ss. 212-39.
Vancouver Aydın G, Baysan S. Perceptions of postgraduate students on academic writing skills: A metaphor analysis study. Journal of Language and Linguistic Studies. 2018;14(2):212-39.