Derleme
BibTex RIS Kaynak Göster

Digital Women Entrepreneurship in the World and in Turkey

Yıl 2023, , 53 - 67, 31.08.2023
https://doi.org/10.46238/jobda.1165019

Öz

Digitization is gaining popularity in economic activities around the world. Digital entrepreneurship is carried out by performing some or all the entrepreneurial activities known as online entrepreneurship, online entrepreneurship, e-entrepreneurship online. The article, which was carried out as a literature review, aims to discover the digital entrepreneurship activities of women, to explain the opportunities and obstacles, to determine the role of social media in women's digital entrepreneurship activities and to determine successful examples in this context, to determine the results and recommendations

Kaynakça

  • Ballı, A. (2017). Girişimcilik ve Girişimci Tipolojileri. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(29), 143-166. Başar, M. (2005). Girişimcilik ve Girişimcinin Özellikleri. Y. Odabaşı (Dü.) içinde, Girişimcilik (Cilt 2., s. 1-18). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi

Dünyada ve Türkiye'de Dijital Kadın Girişimciliği

Yıl 2023, , 53 - 67, 31.08.2023
https://doi.org/10.46238/jobda.1165019

Öz

Dijitalleşme dünya genelinde ekonomi faaliyetlerinde popülerlik kazanmakta ve kadınların ekonomide yükselerek güçlenmesinde önemli rol oynamaktadır. Dijital girişimcilik çevrimiçi girişimcilik, online girişimcilik, e-girişimcilik olarak bilinen girişimcilik faaliyetlerinin bir bölümünün ya da tamamının online ortamda gerçekleştirilmesiyle yürütülmektedir. Literatür taraması olarak gerçekleştirilen makale kadınların dijital girişimcilik faaliyetlerinin keşfedilmesi, fırsatlarının ve engellerinin açıklanması, kadınların dijital girişimcilik faaliyetlerinde sosyal medyanın rolünün ve başarılı örnek uygulamaların belirlenmesi bu bağlamda sonuç ve önerilerin saptanması amacı taşımaktadır.

Kaynakça

  • Ballı, A. (2017). Girişimcilik ve Girişimci Tipolojileri. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(29), 143-166. Başar, M. (2005). Girişimcilik ve Girişimcinin Özellikleri. Y. Odabaşı (Dü.) içinde, Girişimcilik (Cilt 2., s. 1-18). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Derleme
Yazarlar

Yağmur Muştu 0000-0003-1269-7602

Yayımlanma Tarihi 31 Ağustos 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023

Kaynak Göster

APA Muştu, Y. (2023). Dünyada ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği. Journal of Business in The Digital Age, 6(1), 53-67. https://doi.org/10.46238/jobda.1165019
AMA Muştu Y. Dünyada ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği. JOBDA. Ağustos 2023;6(1):53-67. doi:10.46238/jobda.1165019
Chicago Muştu, Yağmur. “Dünyada Ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği”. Journal of Business in The Digital Age 6, sy. 1 (Ağustos 2023): 53-67. https://doi.org/10.46238/jobda.1165019.
EndNote Muştu Y (01 Ağustos 2023) Dünyada ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği. Journal of Business in The Digital Age 6 1 53–67.
IEEE Y. Muştu, “Dünyada ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği”, JOBDA, c. 6, sy. 1, ss. 53–67, 2023, doi: 10.46238/jobda.1165019.
ISNAD Muştu, Yağmur. “Dünyada Ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği”. Journal of Business in The Digital Age 6/1 (Ağustos 2023), 53-67. https://doi.org/10.46238/jobda.1165019.
JAMA Muştu Y. Dünyada ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği. JOBDA. 2023;6:53–67.
MLA Muştu, Yağmur. “Dünyada Ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği”. Journal of Business in The Digital Age, c. 6, sy. 1, 2023, ss. 53-67, doi:10.46238/jobda.1165019.
Vancouver Muştu Y. Dünyada ve Türkiye’de Dijital Kadın Girişimciliği. JOBDA. 2023;6(1):53-67.

                                                                Creative Commons Lisansı

Bu eser Creative Commons Atıf-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.