BibTex RIS Kaynak Göster

Determination of Manager Job Satisfaction Level in Forest Products Industry (The case of DÜZCE)

Yıl 2009, Cilt: 9 Sayı: 1, 1 - 11, 01.03.2009

Öz

Kaynakça

  • Akçaoğlu Z.F. 1989. İ.E.T.T. Şoförlerinde İş Tatmini ve Depresyon, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 60 s. İstanbul.
  • Aksayan S. 1990. Koruyucu ve Tedavi Edici
  • Aksu G., Acuner A., Tabak R. 2002. Sağlık Bakanlığı Merkez ve Taşra Teşkilatı Yöneticilerinin İş Tatminine Yönelik Bir Araştırma (Ankara Örneği), Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası, Cilt 55, Sayı, 4:2, Ankara.
  • Anonim 2006. Düzce Ticaret ve Sanayi Odası Üye Kayıtları Listesi.
  • Ardıç K., Baş T. 2001. Kamu ve Vakıf Üniversitelerindeki Akademik Personelin İş Tatmin Düzeyinin Karşılaştırılması, 9. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi, 24-26 Mayıs 2001, Silivri-İstanbul.
  • Ataoğlu A., İçmeli C., Özçetin A. 2000. Hekimlerde Mesleki İş Tatmini, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Düzce Tıp Fakültesi Dergisi, 2; 17-34, Bolu.
  • Bakan İ., Büyükbeşe T. 2004. Çalışanların İş Güvencesi ve Genel İş Davranışları İlişkisi: Bir Alan Çalışması, Erciyes Üniversitesi, İ.İ.B.F. Dergisi, Sayı:33, 35-59, Kayseri.
  • Bal J., Gundry J. 1999. Virtual Teaming in the Automotive Supply Chain Team Performance Management: An International Journal, 5 (6), 174-193.
  • Bayram N. 2004. Sosyal Bilimlerde SPSS ile Veri Analizi, Ezgi Kitapevi, Bursa.
  • Bayram N., Aytaç S. ve Gürsakal S. 2007. Çalışanların İş Tatmini Üzerine Bir Araştırma, 8. Türkiye Ekonometri ve İstatistik Kongresi, İnönü Üniversitesi, Malatya.
  • Baysal A.C., Tekarslan E. 1996. Davranış Bilimleri 2. Baskı, İstanbul.
  • Bilgiç R. 1998. The Relationship Between Job Satisfaction and Personal Characteristics of Turkish Workers, Journal of Psychology, 132/5, 549-558.
  • Campbell S.L., Fowles E.R. and Weber B.J. 2004. Organizational Structure and Job Satisfaction in Public Health Nursing, Public Health Nursing (21): 6: 564-571.
  • Chacko T.I. 1983. Job And Life Satisfaction, A Causal Analysis of Their Relationship, Academy of Management Journal, 26 (1), 163- 169.
  • Devis K. 1981. Human Behavior at Work, Organization Behavior, 6 th Ed., Mc Graw Hill. New York.
  • Dorman J.S., LaPorte R.E., Stone R.A., Trucco M., 1990, Worldwide Differences in the Incidence of Type I Diabetes are Associated with Amino Acid Variation at Position 57 of the HLA- DQ Beta Chain, Proc Natl Acad Sci. USA 87
  • Erdoğan İ. 1991. İşletmelerde Davranış, İ.Ü. İşletme Fakültesi Yayın No: 242, İstanbul.
  • Erdoğan İ. 1997. İşletmelerde Davranış, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Yayın No: 272, İstanbul.
  • Eren E. 1998. Örgütsel Davranış ve Yönetim Psikolojisi, Beta Basın Yayın, İstanbul.
  • Freeman R.B. 1978. Job Satisfaction As An Economic Variable, The American Economic Review, Vol.68, No.2: 135-141.
  • Gannon M.J., Noon J.P. 1971. Management's Critical Deficiency: Executives Unaware of Applicable Research, Business Horizons, (14): 49-56.
  • Gödelek E. 1988. Üç Farklı İş Kolunun (Tekstil, Tekstil-Boya, Çimento) Psiko-sosyal Stres Faktörleri Yönünden Karşılaştırması, Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 194 s. Ankara.
  • Güler M. 1990. Endüstri İşçilerinin İş Doyumu ve İş Verimine Depresyon, Kaygı ve Diğer Bazı Değişkenlerin Etkisi, Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 268 s. Ankara.
  • Güven M., Bakan İ. ve Yeşil S. 2005. Çalışanların İş ve Ücret Tatmini Boyutlarıyla Demografik Özellikler Arasındaki İlişkiler: Bir Alan Çalışması, Celal Bayar Üniversitesi, İ.İ.B.F. Yönetim ve Ekonomi Dergisi, Cilt:12, Sayı:1, Manisa.
  • Hackman J.R., Oldman G. R. 1975. Development of The Job Diagnostic Survey, Journey Apply Psycho 60: 159-170.
  • Hackman J.R., Oldman G.R. 1980. Work Residing, Addison-Wesley Publishing Company Reading, Massachusetts, California.
  • Heller D., Judge T.A. and Watson D. 2002. The Confounding Role of Personality and Trait Affectivity in the Relationship between Job and Life Satisfaction, Journal of Organizational Behavior, (23), 815-835.
  • Hum S.H., Leow L.H. 1996. Strategic Manufacturing Effectiveness; An Emprical Study Based on The Hayes-Wheelwright Framework, International Journal of Opertions and Production Managements, 16 (4), 4-18.
  • Keser A. 2005. İş Tatmini ve Yaşam Tatmini İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama, Çalışma ve Toplum, 2005/4, 77-95.
  • Kim S. 2002. Organizational Support of Career Development and Job Satisfaction, Review of Public Personnel Administration, (22): 4: 279-294
  • Lam S. 1995. Quality Management and Job Satisfaction, International Journal of Quality and Reliability Management, 12 (4), 72-78.
  • Leck J.D., Saunders D.M. 1992. Hirschman’s Loyalty: Attitude or Behavior?, Employee Responsibilities and Rights Journal, (5): 3: 219- 230.
  • Lee J. 2006. Impact of Family Relationships on Attitudes of The Second Generation in Family Business, Family Bus, Review, (19): 3: 175-19.
  • Luthans F. 1995. Organizational Behavior, New York: McGraw-Hill, Inc.
  • Motowidlo S.J. 1984. Does job Satisfaction Lead to Consideration and Personal Sensitivity?, Academy of Management Journal, Vol. 27, 910- 915.
  • Quarstein V.A., McAfee B.R. and Glassman M. 1992. The situational Occurrences Theory of Job Satisfaction, Human Relations, 45,859-873.
  • Romzek B.S. 1989. Personal Consequences of Employee Commitment, Academy of Management Journal, 32 (3), 649–661.
  • Saari L.M., Judge T.A. 2004. Employee Attitudes and Job Satisfaction, Human Resource Management, (3): 4: 395-407.
  • Saunders D.M. 1992. Introduction to Research on Hirschman’s Exit, Voice and Loyalty Model, Employee Responsibilities and Rights Journal, (5): 3: 187-190.
  • Schoderbek P.P., Cosier R.A. and Aplin J.C. 1991. Management, Harcourt Brace Jovanovich Publishers, USA.
  • Sevimli F., İşcan F. 2005. Bireysel ve İş Ortamına Ait Etkenler Açısından İş Tatmini, Ege Akademik Bakış; Ekonomi, İşletme, Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimleri Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 1-2, 55-64.
  • Sun H.Ö. 2002. İş Tatmini Üzerine Bir Araştırma: Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Banknot Matbaası Genel Müdürlüğü, Uzmanlık Yeterlilik Tezi, Ankara.
  • Şimşek M.Ş., Aslan Ş. 2007. Mesleki ve Örgütsel Bağlılığın, Temel İş Özellikleri, Rol Stresi, Örgüte İlişkin Davranışsal Sonuçlar, iş ve Yaşam Tatminiyle İlişkilerinin Araştırılması, XV. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Sakarya Üniversitesi, 724-733, Sakarya.
  • Şimşek Ş., Akgemici T. ve Çelik A. 2001. Davranış Bilimlerine Giriş ve Örgütlerde Davranış, Geliştirilmiş 2. Baskı, Nobel Yayınevi, Ankara.
  • Tavşancıl E. 2002. Tutumların Ölçülmesi ve SPSS ile Veri Analizi, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara.
  • Tütüncü Ö. 2000a. Karayolu Ulaştırma İşletmelerinde İşten Ayrılma Eğiliminin Analizi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 2, Sayı:4.
  • Tütüncü Ö. 2000b. Kâr Amacı Gütmeyen Yiyecek İçecek İşletmelerinde İş Tatmininin Analizi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 2, Sayı: 3.
  • Tütüncü Ö., Çiçek O. 2000. İş Tatmininin Ölçülmesi: İzmir il Sınırlarında Faaliyet Gösteren Seyahat Acenteleri Üzerine Bir İnceleme, Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi, 11, 124- 126.
  • Uslu M. 1999. Resmi Eğitim Kurumlarında Çalışan Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uzmanlarının İş Tatmini ve Tükenmişlik Düzeylerinin Danışmanların Denetim Odağı ve Bazı Değişkenlere Göre Karşılaştırılması, Yüksek Lisans Tezi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 69 s. Konya.
  • Vroom H.V. 1964. The Determination of Job Satisfaction Work and Motivation. New York: John Wiley & Sons, Inc., 99.
  • Yammarino F.J., Dubinsky A.J. 1987. On Job Satisfaction: It's the Relationships That Count, The Journal of Risk and Insurance, Vol. 54, No. 4 (Dec., 1987), pp. 804-809.
  • Yüksel İ. 2002. Hemşirelerin İş Tatmin Düzeyini Ayırt Edici İş Tatmin Öğelerinin Diskriminant Analiziyle Belirlenmesi, Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 3, Sayı: 1, 67-78, Kocaeli.

Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği)

Yıl 2009, Cilt: 9 Sayı: 1, 1 - 11, 01.03.2009

Öz

İş tatmin düzeyinde istenilen seviyenin yakalanabilmesi, iş veriminin yüksek oluşuna ve işletmelerin rakipleri karşısında ön plana çıkmalarına imkan sağlamaktadır. Binlerce farklı ürün üretebilme imkanına sahip olan orman ürünleri endüstrisi rekabetin etkin bir biçimde yaşanmakta olduğu sektörler arasında bulunmaktadır. İş tatminini etkileyecek faktörlerin belirlenmesi ve gerekli önlemlerin alınabilmesi, işletmeler arasında gerekli koşulların sağlanabilmesi için bir yarış ortamı oluşturacaktır. Bu çalışmayla Düzce ilinde faaliyet gösteren orman ürünleri endüstrisi yöneticilerinin iş tatmin düzeylerinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışmada, sermayesi 50.000 YTL’den fazla olan 34 işletmenin yöneticileriyle görüşülmüştür. Veri toplama aracı olarak 35 sorudan oluşan anket formu kullanılmış ve anketler yüz yüze görüşme tekniği yardımıyla uygulanmıştır. Cevaplanan anketler SPSS paket programında Khi-kare yöntemiyle değerlendirilmiştir. Değerlendirmeler sonucunda işletmelerde yüksek iş tatmin düzeyi belirlenmiş olup, özellikle yapılan işlerin bilgi ve yetenekle uyumlu olmasının ve işletme içerisinde genel arkadaşlık düzeyi ve iletişimin yüksek oluşunun iş tatmini üzerinde olumlu bir etkiye sahip olduğu tespit edilmiştir

Kaynakça

  • Akçaoğlu Z.F. 1989. İ.E.T.T. Şoförlerinde İş Tatmini ve Depresyon, Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 60 s. İstanbul.
  • Aksayan S. 1990. Koruyucu ve Tedavi Edici
  • Aksu G., Acuner A., Tabak R. 2002. Sağlık Bakanlığı Merkez ve Taşra Teşkilatı Yöneticilerinin İş Tatminine Yönelik Bir Araştırma (Ankara Örneği), Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası, Cilt 55, Sayı, 4:2, Ankara.
  • Anonim 2006. Düzce Ticaret ve Sanayi Odası Üye Kayıtları Listesi.
  • Ardıç K., Baş T. 2001. Kamu ve Vakıf Üniversitelerindeki Akademik Personelin İş Tatmin Düzeyinin Karşılaştırılması, 9. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi, 24-26 Mayıs 2001, Silivri-İstanbul.
  • Ataoğlu A., İçmeli C., Özçetin A. 2000. Hekimlerde Mesleki İş Tatmini, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Düzce Tıp Fakültesi Dergisi, 2; 17-34, Bolu.
  • Bakan İ., Büyükbeşe T. 2004. Çalışanların İş Güvencesi ve Genel İş Davranışları İlişkisi: Bir Alan Çalışması, Erciyes Üniversitesi, İ.İ.B.F. Dergisi, Sayı:33, 35-59, Kayseri.
  • Bal J., Gundry J. 1999. Virtual Teaming in the Automotive Supply Chain Team Performance Management: An International Journal, 5 (6), 174-193.
  • Bayram N. 2004. Sosyal Bilimlerde SPSS ile Veri Analizi, Ezgi Kitapevi, Bursa.
  • Bayram N., Aytaç S. ve Gürsakal S. 2007. Çalışanların İş Tatmini Üzerine Bir Araştırma, 8. Türkiye Ekonometri ve İstatistik Kongresi, İnönü Üniversitesi, Malatya.
  • Baysal A.C., Tekarslan E. 1996. Davranış Bilimleri 2. Baskı, İstanbul.
  • Bilgiç R. 1998. The Relationship Between Job Satisfaction and Personal Characteristics of Turkish Workers, Journal of Psychology, 132/5, 549-558.
  • Campbell S.L., Fowles E.R. and Weber B.J. 2004. Organizational Structure and Job Satisfaction in Public Health Nursing, Public Health Nursing (21): 6: 564-571.
  • Chacko T.I. 1983. Job And Life Satisfaction, A Causal Analysis of Their Relationship, Academy of Management Journal, 26 (1), 163- 169.
  • Devis K. 1981. Human Behavior at Work, Organization Behavior, 6 th Ed., Mc Graw Hill. New York.
  • Dorman J.S., LaPorte R.E., Stone R.A., Trucco M., 1990, Worldwide Differences in the Incidence of Type I Diabetes are Associated with Amino Acid Variation at Position 57 of the HLA- DQ Beta Chain, Proc Natl Acad Sci. USA 87
  • Erdoğan İ. 1991. İşletmelerde Davranış, İ.Ü. İşletme Fakültesi Yayın No: 242, İstanbul.
  • Erdoğan İ. 1997. İşletmelerde Davranış, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Yayın No: 272, İstanbul.
  • Eren E. 1998. Örgütsel Davranış ve Yönetim Psikolojisi, Beta Basın Yayın, İstanbul.
  • Freeman R.B. 1978. Job Satisfaction As An Economic Variable, The American Economic Review, Vol.68, No.2: 135-141.
  • Gannon M.J., Noon J.P. 1971. Management's Critical Deficiency: Executives Unaware of Applicable Research, Business Horizons, (14): 49-56.
  • Gödelek E. 1988. Üç Farklı İş Kolunun (Tekstil, Tekstil-Boya, Çimento) Psiko-sosyal Stres Faktörleri Yönünden Karşılaştırması, Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 194 s. Ankara.
  • Güler M. 1990. Endüstri İşçilerinin İş Doyumu ve İş Verimine Depresyon, Kaygı ve Diğer Bazı Değişkenlerin Etkisi, Doktora Tezi, Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 268 s. Ankara.
  • Güven M., Bakan İ. ve Yeşil S. 2005. Çalışanların İş ve Ücret Tatmini Boyutlarıyla Demografik Özellikler Arasındaki İlişkiler: Bir Alan Çalışması, Celal Bayar Üniversitesi, İ.İ.B.F. Yönetim ve Ekonomi Dergisi, Cilt:12, Sayı:1, Manisa.
  • Hackman J.R., Oldman G. R. 1975. Development of The Job Diagnostic Survey, Journey Apply Psycho 60: 159-170.
  • Hackman J.R., Oldman G.R. 1980. Work Residing, Addison-Wesley Publishing Company Reading, Massachusetts, California.
  • Heller D., Judge T.A. and Watson D. 2002. The Confounding Role of Personality and Trait Affectivity in the Relationship between Job and Life Satisfaction, Journal of Organizational Behavior, (23), 815-835.
  • Hum S.H., Leow L.H. 1996. Strategic Manufacturing Effectiveness; An Emprical Study Based on The Hayes-Wheelwright Framework, International Journal of Opertions and Production Managements, 16 (4), 4-18.
  • Keser A. 2005. İş Tatmini ve Yaşam Tatmini İlişkisi: Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama, Çalışma ve Toplum, 2005/4, 77-95.
  • Kim S. 2002. Organizational Support of Career Development and Job Satisfaction, Review of Public Personnel Administration, (22): 4: 279-294
  • Lam S. 1995. Quality Management and Job Satisfaction, International Journal of Quality and Reliability Management, 12 (4), 72-78.
  • Leck J.D., Saunders D.M. 1992. Hirschman’s Loyalty: Attitude or Behavior?, Employee Responsibilities and Rights Journal, (5): 3: 219- 230.
  • Lee J. 2006. Impact of Family Relationships on Attitudes of The Second Generation in Family Business, Family Bus, Review, (19): 3: 175-19.
  • Luthans F. 1995. Organizational Behavior, New York: McGraw-Hill, Inc.
  • Motowidlo S.J. 1984. Does job Satisfaction Lead to Consideration and Personal Sensitivity?, Academy of Management Journal, Vol. 27, 910- 915.
  • Quarstein V.A., McAfee B.R. and Glassman M. 1992. The situational Occurrences Theory of Job Satisfaction, Human Relations, 45,859-873.
  • Romzek B.S. 1989. Personal Consequences of Employee Commitment, Academy of Management Journal, 32 (3), 649–661.
  • Saari L.M., Judge T.A. 2004. Employee Attitudes and Job Satisfaction, Human Resource Management, (3): 4: 395-407.
  • Saunders D.M. 1992. Introduction to Research on Hirschman’s Exit, Voice and Loyalty Model, Employee Responsibilities and Rights Journal, (5): 3: 187-190.
  • Schoderbek P.P., Cosier R.A. and Aplin J.C. 1991. Management, Harcourt Brace Jovanovich Publishers, USA.
  • Sevimli F., İşcan F. 2005. Bireysel ve İş Ortamına Ait Etkenler Açısından İş Tatmini, Ege Akademik Bakış; Ekonomi, İşletme, Uluslararası İlişkiler ve Siyaset Bilimleri Dergisi, Cilt: 5, Sayı: 1-2, 55-64.
  • Sun H.Ö. 2002. İş Tatmini Üzerine Bir Araştırma: Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Banknot Matbaası Genel Müdürlüğü, Uzmanlık Yeterlilik Tezi, Ankara.
  • Şimşek M.Ş., Aslan Ş. 2007. Mesleki ve Örgütsel Bağlılığın, Temel İş Özellikleri, Rol Stresi, Örgüte İlişkin Davranışsal Sonuçlar, iş ve Yaşam Tatminiyle İlişkilerinin Araştırılması, XV. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Sakarya Üniversitesi, 724-733, Sakarya.
  • Şimşek Ş., Akgemici T. ve Çelik A. 2001. Davranış Bilimlerine Giriş ve Örgütlerde Davranış, Geliştirilmiş 2. Baskı, Nobel Yayınevi, Ankara.
  • Tavşancıl E. 2002. Tutumların Ölçülmesi ve SPSS ile Veri Analizi, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara.
  • Tütüncü Ö. 2000a. Karayolu Ulaştırma İşletmelerinde İşten Ayrılma Eğiliminin Analizi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 2, Sayı:4.
  • Tütüncü Ö. 2000b. Kâr Amacı Gütmeyen Yiyecek İçecek İşletmelerinde İş Tatmininin Analizi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 2, Sayı: 3.
  • Tütüncü Ö., Çiçek O. 2000. İş Tatmininin Ölçülmesi: İzmir il Sınırlarında Faaliyet Gösteren Seyahat Acenteleri Üzerine Bir İnceleme, Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi, 11, 124- 126.
  • Uslu M. 1999. Resmi Eğitim Kurumlarında Çalışan Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uzmanlarının İş Tatmini ve Tükenmişlik Düzeylerinin Danışmanların Denetim Odağı ve Bazı Değişkenlere Göre Karşılaştırılması, Yüksek Lisans Tezi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 69 s. Konya.
  • Vroom H.V. 1964. The Determination of Job Satisfaction Work and Motivation. New York: John Wiley & Sons, Inc., 99.
  • Yammarino F.J., Dubinsky A.J. 1987. On Job Satisfaction: It's the Relationships That Count, The Journal of Risk and Insurance, Vol. 54, No. 4 (Dec., 1987), pp. 804-809.
  • Yüksel İ. 2002. Hemşirelerin İş Tatmin Düzeyini Ayırt Edici İş Tatmin Öğelerinin Diskriminant Analiziyle Belirlenmesi, Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt: 3, Sayı: 1, 67-78, Kocaeli.
Toplam 52 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Tarık Gedik

Kadri Cemil Akyüz Bu kişi benim

Canberk Batu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 9 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Gedik, T., Akyüz, K. C., & Batu, C. (2009). Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği). Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, 9(1), 1-11.
AMA Gedik T, Akyüz KC, Batu C. Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği). Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. Mart 2009;9(1):1-11.
Chicago Gedik, Tarık, Kadri Cemil Akyüz, ve Canberk Batu. “Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği)”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 9, sy. 1 (Mart 2009): 1-11.
EndNote Gedik T, Akyüz KC, Batu C (01 Mart 2009) Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği). Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 9 1 1–11.
IEEE T. Gedik, K. C. Akyüz, ve C. Batu, “Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği)”, Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, c. 9, sy. 1, ss. 1–11, 2009.
ISNAD Gedik, Tarık vd. “Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği)”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty 9/1 (Mart 2009), 1-11.
JAMA Gedik T, Akyüz KC, Batu C. Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği). Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. 2009;9:1–11.
MLA Gedik, Tarık vd. “Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği)”. Kastamonu University Journal of Forestry Faculty, c. 9, sy. 1, 2009, ss. 1-11.
Vancouver Gedik T, Akyüz KC, Batu C. Orman Endüstri İşletmelerinde Yönetici İş Tatmin Düzeyinin Belirlenmesi (Düzce İli Örneği). Kastamonu University Journal of Forestry Faculty. 2009;9(1):1-11.

14178  14179       14165           14166           14167            14168