Bu çalışmanın
amacı, marka özgünlüğü ve alt boyutları olan süreklilik, orijinallik, özgünlük
ve doğallığın incelenmesi ve marka özgünlüğünün tüketicilerin marka sadakati
üzerindeki etkilerini ortaya koyarak tüketici tercihlerini ortaya koymaktır.
Cep telefonu markalarına yönelik olarak yapılan araştırmada, 400 tüketiciye
ulaşılmış olup marka özgünlüğünün doğallık boyutu hariç diğer boyutlarının
marka sadakatine olumlu katkıları olduğu ve tüketici davranışlarının özgün
olarak algılanan markalardan etkilendiği bulunmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | ARAŞTIRMA MAKALELERİ |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 26 Kasım 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 10 Sayı: 19 |
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.