Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Bibliometric Profile of Academic Studies on Communication Published in National Educatin Journal

Yıl 2024, Cilt: 21 Sayı: 2, 594 - 611, 31.08.2024
https://doi.org/10.33437/ksusbd.1477357

Öz

Journal of National Education is a reputable journal that is both scanned in the Scopus database and published in the Tr Index. Within the scope of the research, Journal of National Education was selected through purposive sampling method. The titles of the articles in the Journal of National Education were examined, and academic studies including the word "communication" in the title were included in the research. The research was conducted with the survey model. Data were collected through document analysis, and content analysis and bibliometric analysis methods are used to analyze the data. The 17 academic studies obtained within the sample were analyzed in terms of different parameters. In addition, network maps were created using VOSviewer software tool. As a result of the research, it was seen that all of the studies were written in Turkish and there were 27 authors in 17 academic studies. It was determined that most of the studies were written by the authors at Fırat University, the first study was written in 2006 and the most recent study was written in 2023. It was concluded that the first citation was made in 2020 and most citation were made in 2022. It was seen that the word "communication" was used intensively as a keyword in the studies, and the articles were mostly in the range of 15-20 pages. When the title distribution of the authors is examined, it is determined that the highest number of authors have the title of Assistant Professor, and these studies were mostly written with two authors. It was concluded that there is subject integrity between the articles written with the word "communication" in the titles of the articles, and that the subject of communication was addressed in different aspects in all studies written in the field of education.

Kaynakça

  • Al, U. (2008). Türkiye’nin bilimsel yayın politikası: Atıf dizinlerine dayalı bibliyometrik bir yaklaşım. (Yayımlanmamış Doktora Tezi). Ankara: Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Alkan, G. (2014). Türkiye’de muhasebe alanında yapılan lisansüstü tez çalışmaları üzerine bir araştırma (1984-2012). Muhasebe ve Finansman Dergisi, 61, 41-52.
  • Aydın, S. (2019). Elektronik ve otomasyon bölümü müfredatının değişimi ve II. Öğretim elektronik haberleşme programı öğrencilerinin başarı durumları. Milli Eğitim Dergisi, 48 (223), 129-146.
  • Batur, Z., Özdil, Ş. & Özcan, H. Z. (2022). Millî Eğitim Dergisinde yayımlanan makalelerin Türkçe eğitimi açısından bibliyometrik analizi. Milli Eğitim Dergisi, 51(234), 1591-1612.
  • Büyükbaykal, G. N. (2003). İletişim ile iletişim sürecinin yaşamımızdaki yeri. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 16, 185-191.
  • Ceylan, E. A. & Mocan, D. K. (2017). Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin iletişim beceri düzeylerinin incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 46 (215), 111-127.
  • Çetinkanat, C. & Sağnak, M. (2010). İlköğretim okullarında görevli müdürlerin iletişim stilleri. Milli Eğitim Dergisi, 40 (185), 162-174.
  • Demir Askeroğlu, E. (2018). Uluslararası Tojdac dergisinin bibliyometrik analizi. The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication – TOJDAC, 8 (2), 190-202.
  • DergiPark Akademik, Milli Eğitim Dergisi, https://dergipark.org.tr/tr/pub/milliegitim , Erişim Tarihi: 23.04.2024.
  • Dilekçi, Ü. & Limon, İ. (2020). Covid-19 salgını bağlamında öğretmenlerin algıladıkları “aşırı iletişim yükü” düzeyi. Milli Eğitim Dergisi, 49 (1), 231-252.
  • Doğan, Y. & Kılıçaslan, H. (2021). Sakarya İktisat Dergisi’nin bibliyometrik analizi. Sakarya İktisat Dergisi, 10 (3), 226-239.
  • Ekici, G. (2009). Lise öğrencilerinin biyoloji öğretmenlerinin iletişim davranışlarına ilişkin algıları. Milli Eğitim Dergisi, 38 (181), 152-168.
  • Ertekin, İ., Ilgın, H. Ö., & Ataman Yengin, D. (2018). Örgütsel İletişim Kuramları. Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 8 (2), 297-311.
  • Fasal, A (2023). 3. Sektör Sosyal Ekonomi dergisinin bibliyometrik analizi, Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 58 (1), 951-967.
  • Firdaus, A., Razak, M. F. A., Feizollah, A., Hashem, I. A. T., Hazim, M., & Anuar, N. B. (2019). The rise of “blockchain”: bibliometric analysis of blockchain study. Scientometrics, 120, 1289-1331.
  • Göral, R. & Kılınç, H. (2023). Tourism Management dergisinin bibliyometrik analizi: Son 25 yıl üzerine bir değerlendirme. Selçuk Turizm ve Bilişim Araştırmaları Dergisi, 3, 22-39.
  • Gülbahar, Y. & Kalelioğlu, F. (2018). Bilişim teknolojileri ve bilgisayar bilimi: Öğretim programı güncelleme süreci. Milli Eğitim Dergisi, 47 (217), 5-23.
  • Gürsoy, A. & Köksal, K. (2020). Okul yöneticilerinin iletişim stili, öğretmenlerin zorunlu vatandaşlık davranış algısını etkiler mi?. Milli Eğitim Dergisi, 49 (227), 389-404.
  • Hall, C. M. (2011). Publish and perish? Bibliometric analysis, journal ranking and the assessment of research quality in tourism. Tourism Management, 32, 16–27.
  • Kahraman, M. (2022). İstanbul Üniversitesi Coğrafya Dergisi’nin bibliyometrik analizi. Coğrafya Dergisi, 44, 207-218.
  • Karaaslanoğlu, F. & Şahin, E. T. (2021). 2014-2020 yılları arasında Muhasebe ve Finansman Dergisi’nde yayınlanan makalelerin bibliyometrik profilinin incelenmesi. Muhasebe ve Finansman Dergisi, Ağustos 2021 Özel Sayı, 219-232.
  • Karşu Cesur, D., Göker, D. & Gelberi, C. B. (2024). Türkiye’deki iletişim araştırmalarına güncel bir bakış: Bir bibliyometrik inceleme ve içerik analizi. Akademik İncelemeler Dergisi, 19 (1), 23-45.
  • Kaya, G. A. (2024). Muhasebe ve Denetime Bakış Dergisi’nde 2017 – 2023 yılları arasındaki yayımlanan makalelerin bibliyometrik analiz ile incelenmesi. Muhasebe ve Denetime Bakış Dergisi, 71, 233-250.
  • Khurram, A. Q. & Akgün, F. (2023). Lise öğretmenlerinin bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik kabulleri ile teknopedagojik eğitim yeterliklerinin incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 52 (239), 1945-1972.
  • Koçak, M. & Çetintaş, B. (2015). Okul kütüphanelerinde iletişim algısı: Özel okul kütüphaneleri örneği. Milli Eğitim Dergisi, 45 (208), 158-172.
  • Kubilay, Ç. & Ova, N. (2022). Türkiye’de sosyal medya ve gazetecilik literatürü: Hakemli dergi makaleleri üzerine bibliyometrik bir analiz. Yeni Medya, 12, 117-139.
  • Kutlu, M. K. & Bak, A. (2023). Scopus veri tabanında yer alan Türkiye’de yazılmış ürün yerleştirme konulu akademik çalışmaların bibliyometrik profili. Injocmer, 3 (2), 71-82.
  • Mercin, L. (2017). Müze eğitimi, bilgilendirme ve tanıtım açısından görsel iletişim tasarımı ürünlerinin önemi. Milli Eğitim Dergisi, 46 (214), 209-237.
  • Milli Eğitim Bakanlığı, Milli Eğitim Dergisi Arşiv, https://dhgm.meb.gov.tr/www/milli-egitim-dergisi-arsiv/icerik/434 , Erişim Tarihi: 23.04.2024.
  • Özcan, H. Z. & Akar, C. (2024). Ulusal Eğitim Dergisi’nde yayınlanan makalelerin bibliyometrik analizi. Ulusal Eğitim Dergisi, 4 (1), 456–467.
  • Özel, N. (2016). Bilgi ve iletişim teknolojilerinin etkisiyle değişen bilgi kaynakları, hizmetleri ve öğrenme ortamları. Milli Eğitim Dergisi, 45 (209), 270-294.
  • Özmen, F., & Özdemir, T. Y. (2012). Anlatılan öykülere dayalı olarak, denetçilerin denetlenenlerle yüz yüze iletişimlerinde yaşadıkları sorunlar. Milli Eğitim Dergisi, 42 (195), 43-66.
  • Özmen, F. & Yörük, S. (2007). Okul yöneticilerinin, iletişim sürecindeki etkililiği ölçeğinin geliştirilmesi. Milli Eğitim Dergisi, 36 (174), 88-105.
  • Polat, S. (2020). Sosyoekonomi dergisinde yayınlanan makalelerin bibliyometrik analizi: 2005-2019 dönemi. Sosyoekonomi, 28 (45), 281-300.
  • Pritchard, A. (1969) Statistical bibliography or bibliometrics. Journal of Documentation, 25, 348-349. Scopus (2023). Elsevier. https://www.elsevier.com/solutions/scopus , Erişim Tarihi: 23.04.2024.
  • Saraç, C. (2006). Sözlü iletişim becerileri açısından Türk dili ve edebiyatı eğitimi. Milli Eğitim Dergisi, 34 (169).
  • Sökmen, C. & Özkanlı, O. (2018). Gastronomi turizmi alanyazının gelişimi: Journal of tourism and gastronomy studies dergisinde yayımlanan makaleler üzerine bir inceleme. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 6 (2), 99-127.
  • Süzen, S. (2009). 5E ve geleneksel metotla işlenen fen ve teknoloji dersinin yapılandırılmış gridle değerlendirilmesi. Milli Eğitim Dergisi, 38 (181), 169-183.
  • Şahin, A. (2010). İlköğretim okulu yöneticilerinin kişiler arası iletişim becerileri ve çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişki. Milli Eğitim Dergisi, 40 (188), 125-143.
  • Word Art, https://wordart.com/create , Erişim Tarihi: 18.04.2024.
  • Yaşar, H. & Akgün, Ö. E. (2016). Dokuzuncu sınıf öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojisi dersinin içeriği ve yöntemiyle ilgili beklentileri. Milli Eğitim Dergisi, 45 (211), 97-111.
  • Yazıcıoğlu, Y. & Erdoğan, S. (2011). SPSS uygulamalı bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2018). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayınevi.
  • Yorulmaz, M. & Barış, S. (2021). Journal of ETA Maritime Science dergisinin bibliyometrik analizi. Asya Studies-Academic Social Studies / Akademik Sosyal Araştırmalar, 5 (15), 113-127.
  • Yorulmaz, M. & Kaya, S. (2021). Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi’nde yayımlanan makalelerin bibliyometrik ve içerik analizi. Business Economics and Management Research Journal, 4 (2), 138-155.

Milli Eğitim Dergisinde Yayımlanan İletişim Konulu Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Profili

Yıl 2024, Cilt: 21 Sayı: 2, 594 - 611, 31.08.2024
https://doi.org/10.33437/ksusbd.1477357

Öz

Milli Eğitim dergisi hem Scopus veri tabanında taranan hem de Tr Dizin kapsamında yayım yapan saygın bir dergidir. Araştırma kapsamında amaçlı örnekleme yöntemiyle Milli Eğitim dergisi seçilmiştir. Milli Eğitim dergisinde yer alan makalelerin başlığına bakılmış, başlığın içerisinde “iletişim” kelimesi geçen akademik çalışmalar araştırmaya dahil edilmiştir. Araştırma tarama modeli ile gerçekleştirilmiştir. Doküman incelemesi ile veriler toplanmış, içerik analizi ve bibliyometrik analiz ile veriler analiz edilmiştir. Örneklem kapsamında elde edilen 17 akademik çalışma farklı parametreler açısından incelenmiştir. Ayrıca VOSviewer yazılım aracı ile ağ haritaları çıkarılmıştır. Araştırma sonucunda, çalışmaların tamamının Türkçe yazıldığı, 17 akademik çalışma içerisinde 27 yazar olduğu görülmüştür. En fazla çalışmanın Fırat Üniversitesi’ndeki yazarlar tarafından yazıldığı, ilk çalışmanın 2006 yılında ve en güncel araştırmanın da 2023 yılında kaleme alındığı belirlenmiştir. Eserlere ilk atfın 2020 yılında yapıldığı, en fazla atfın ise 2022 yılında alındığı sonucuna varılmıştır. Çalışmalarda anahtar kelime olarak yoğunluklu olarak “communication” kelimesinin kullanıldığı, ayrıca en fazla 15-20 sayfa aralığında makalelerin yer aldığı görülmüştür. Yazarların ünvan dağılımlarına bakıldığında, en fazla Dr. Öğr. Üyesi ünvanına sahip yazarların olduğu ve bu çalışmaların da çoğunlukla iki yazarlı yazıldıkları belirlenmiştir. Makale başlıklarında yer alan “communication” kelimesi ile yazılan makaleler arasında konu bütünlüğünün olduğu, eğitim alanında yazılan tüm çalışmalarda iletişim konusunun farklı yönleriyle ele alındığı sonucuna varılmıştır.

Kaynakça

  • Al, U. (2008). Türkiye’nin bilimsel yayın politikası: Atıf dizinlerine dayalı bibliyometrik bir yaklaşım. (Yayımlanmamış Doktora Tezi). Ankara: Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
  • Alkan, G. (2014). Türkiye’de muhasebe alanında yapılan lisansüstü tez çalışmaları üzerine bir araştırma (1984-2012). Muhasebe ve Finansman Dergisi, 61, 41-52.
  • Aydın, S. (2019). Elektronik ve otomasyon bölümü müfredatının değişimi ve II. Öğretim elektronik haberleşme programı öğrencilerinin başarı durumları. Milli Eğitim Dergisi, 48 (223), 129-146.
  • Batur, Z., Özdil, Ş. & Özcan, H. Z. (2022). Millî Eğitim Dergisinde yayımlanan makalelerin Türkçe eğitimi açısından bibliyometrik analizi. Milli Eğitim Dergisi, 51(234), 1591-1612.
  • Büyükbaykal, G. N. (2003). İletişim ile iletişim sürecinin yaşamımızdaki yeri. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 16, 185-191.
  • Ceylan, E. A. & Mocan, D. K. (2017). Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin iletişim beceri düzeylerinin incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 46 (215), 111-127.
  • Çetinkanat, C. & Sağnak, M. (2010). İlköğretim okullarında görevli müdürlerin iletişim stilleri. Milli Eğitim Dergisi, 40 (185), 162-174.
  • Demir Askeroğlu, E. (2018). Uluslararası Tojdac dergisinin bibliyometrik analizi. The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication – TOJDAC, 8 (2), 190-202.
  • DergiPark Akademik, Milli Eğitim Dergisi, https://dergipark.org.tr/tr/pub/milliegitim , Erişim Tarihi: 23.04.2024.
  • Dilekçi, Ü. & Limon, İ. (2020). Covid-19 salgını bağlamında öğretmenlerin algıladıkları “aşırı iletişim yükü” düzeyi. Milli Eğitim Dergisi, 49 (1), 231-252.
  • Doğan, Y. & Kılıçaslan, H. (2021). Sakarya İktisat Dergisi’nin bibliyometrik analizi. Sakarya İktisat Dergisi, 10 (3), 226-239.
  • Ekici, G. (2009). Lise öğrencilerinin biyoloji öğretmenlerinin iletişim davranışlarına ilişkin algıları. Milli Eğitim Dergisi, 38 (181), 152-168.
  • Ertekin, İ., Ilgın, H. Ö., & Ataman Yengin, D. (2018). Örgütsel İletişim Kuramları. Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 8 (2), 297-311.
  • Fasal, A (2023). 3. Sektör Sosyal Ekonomi dergisinin bibliyometrik analizi, Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi, 58 (1), 951-967.
  • Firdaus, A., Razak, M. F. A., Feizollah, A., Hashem, I. A. T., Hazim, M., & Anuar, N. B. (2019). The rise of “blockchain”: bibliometric analysis of blockchain study. Scientometrics, 120, 1289-1331.
  • Göral, R. & Kılınç, H. (2023). Tourism Management dergisinin bibliyometrik analizi: Son 25 yıl üzerine bir değerlendirme. Selçuk Turizm ve Bilişim Araştırmaları Dergisi, 3, 22-39.
  • Gülbahar, Y. & Kalelioğlu, F. (2018). Bilişim teknolojileri ve bilgisayar bilimi: Öğretim programı güncelleme süreci. Milli Eğitim Dergisi, 47 (217), 5-23.
  • Gürsoy, A. & Köksal, K. (2020). Okul yöneticilerinin iletişim stili, öğretmenlerin zorunlu vatandaşlık davranış algısını etkiler mi?. Milli Eğitim Dergisi, 49 (227), 389-404.
  • Hall, C. M. (2011). Publish and perish? Bibliometric analysis, journal ranking and the assessment of research quality in tourism. Tourism Management, 32, 16–27.
  • Kahraman, M. (2022). İstanbul Üniversitesi Coğrafya Dergisi’nin bibliyometrik analizi. Coğrafya Dergisi, 44, 207-218.
  • Karaaslanoğlu, F. & Şahin, E. T. (2021). 2014-2020 yılları arasında Muhasebe ve Finansman Dergisi’nde yayınlanan makalelerin bibliyometrik profilinin incelenmesi. Muhasebe ve Finansman Dergisi, Ağustos 2021 Özel Sayı, 219-232.
  • Karşu Cesur, D., Göker, D. & Gelberi, C. B. (2024). Türkiye’deki iletişim araştırmalarına güncel bir bakış: Bir bibliyometrik inceleme ve içerik analizi. Akademik İncelemeler Dergisi, 19 (1), 23-45.
  • Kaya, G. A. (2024). Muhasebe ve Denetime Bakış Dergisi’nde 2017 – 2023 yılları arasındaki yayımlanan makalelerin bibliyometrik analiz ile incelenmesi. Muhasebe ve Denetime Bakış Dergisi, 71, 233-250.
  • Khurram, A. Q. & Akgün, F. (2023). Lise öğretmenlerinin bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik kabulleri ile teknopedagojik eğitim yeterliklerinin incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 52 (239), 1945-1972.
  • Koçak, M. & Çetintaş, B. (2015). Okul kütüphanelerinde iletişim algısı: Özel okul kütüphaneleri örneği. Milli Eğitim Dergisi, 45 (208), 158-172.
  • Kubilay, Ç. & Ova, N. (2022). Türkiye’de sosyal medya ve gazetecilik literatürü: Hakemli dergi makaleleri üzerine bibliyometrik bir analiz. Yeni Medya, 12, 117-139.
  • Kutlu, M. K. & Bak, A. (2023). Scopus veri tabanında yer alan Türkiye’de yazılmış ürün yerleştirme konulu akademik çalışmaların bibliyometrik profili. Injocmer, 3 (2), 71-82.
  • Mercin, L. (2017). Müze eğitimi, bilgilendirme ve tanıtım açısından görsel iletişim tasarımı ürünlerinin önemi. Milli Eğitim Dergisi, 46 (214), 209-237.
  • Milli Eğitim Bakanlığı, Milli Eğitim Dergisi Arşiv, https://dhgm.meb.gov.tr/www/milli-egitim-dergisi-arsiv/icerik/434 , Erişim Tarihi: 23.04.2024.
  • Özcan, H. Z. & Akar, C. (2024). Ulusal Eğitim Dergisi’nde yayınlanan makalelerin bibliyometrik analizi. Ulusal Eğitim Dergisi, 4 (1), 456–467.
  • Özel, N. (2016). Bilgi ve iletişim teknolojilerinin etkisiyle değişen bilgi kaynakları, hizmetleri ve öğrenme ortamları. Milli Eğitim Dergisi, 45 (209), 270-294.
  • Özmen, F., & Özdemir, T. Y. (2012). Anlatılan öykülere dayalı olarak, denetçilerin denetlenenlerle yüz yüze iletişimlerinde yaşadıkları sorunlar. Milli Eğitim Dergisi, 42 (195), 43-66.
  • Özmen, F. & Yörük, S. (2007). Okul yöneticilerinin, iletişim sürecindeki etkililiği ölçeğinin geliştirilmesi. Milli Eğitim Dergisi, 36 (174), 88-105.
  • Polat, S. (2020). Sosyoekonomi dergisinde yayınlanan makalelerin bibliyometrik analizi: 2005-2019 dönemi. Sosyoekonomi, 28 (45), 281-300.
  • Pritchard, A. (1969) Statistical bibliography or bibliometrics. Journal of Documentation, 25, 348-349. Scopus (2023). Elsevier. https://www.elsevier.com/solutions/scopus , Erişim Tarihi: 23.04.2024.
  • Saraç, C. (2006). Sözlü iletişim becerileri açısından Türk dili ve edebiyatı eğitimi. Milli Eğitim Dergisi, 34 (169).
  • Sökmen, C. & Özkanlı, O. (2018). Gastronomi turizmi alanyazının gelişimi: Journal of tourism and gastronomy studies dergisinde yayımlanan makaleler üzerine bir inceleme. Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 6 (2), 99-127.
  • Süzen, S. (2009). 5E ve geleneksel metotla işlenen fen ve teknoloji dersinin yapılandırılmış gridle değerlendirilmesi. Milli Eğitim Dergisi, 38 (181), 169-183.
  • Şahin, A. (2010). İlköğretim okulu yöneticilerinin kişiler arası iletişim becerileri ve çatışma yönetimi stratejileri arasındaki ilişki. Milli Eğitim Dergisi, 40 (188), 125-143.
  • Word Art, https://wordart.com/create , Erişim Tarihi: 18.04.2024.
  • Yaşar, H. & Akgün, Ö. E. (2016). Dokuzuncu sınıf öğrencilerinin bilgi ve iletişim teknolojisi dersinin içeriği ve yöntemiyle ilgili beklentileri. Milli Eğitim Dergisi, 45 (211), 97-111.
  • Yazıcıoğlu, Y. & Erdoğan, S. (2011). SPSS uygulamalı bilimsel araştırma yöntemleri. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2018). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayınevi.
  • Yorulmaz, M. & Barış, S. (2021). Journal of ETA Maritime Science dergisinin bibliyometrik analizi. Asya Studies-Academic Social Studies / Akademik Sosyal Araştırmalar, 5 (15), 113-127.
  • Yorulmaz, M. & Kaya, S. (2021). Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Dergisi’nde yayımlanan makalelerin bibliyometrik ve içerik analizi. Business Economics and Management Research Journal, 4 (2), 138-155.
Toplam 45 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular Radyo-Televizyon, İletişim ve Medya Çalışmaları (Diğer)
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Gökhan Bak 0000-0003-4520-0930

Erken Görünüm Tarihi 31 Ağustos 2024
Yayımlanma Tarihi 31 Ağustos 2024
Gönderilme Tarihi 2 Mayıs 2024
Kabul Tarihi 13 Ağustos 2024
Yayımlandığı Sayı Yıl 2024 Cilt: 21 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Bak, G. (2024). Milli Eğitim Dergisinde Yayımlanan İletişim Konulu Akademik Çalışmaların Bibliyometrik Profili. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 21(2), 594-611. https://doi.org/10.33437/ksusbd.1477357

KSÜ Sosyal Bilimler Dergisi ULAKBİM-TR Dizin tarafından dizinlenen hakemli ve bilimsel bir dergidir.