Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU

Yıl 2001, , 55 - 91, 29.06.2001
https://doi.org/10.29228/mjes.267

Öz

Kaynakça

  • -

REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU

Yıl 2001, , 55 - 91, 29.06.2001
https://doi.org/10.29228/mjes.267

Öz

The subject of this article is to analyze the rights of the complainant in competition investigations. The question whether complainant is a party to investigation is not the subject of the article. The study is composed of three chapters including the Conclusion. The first part of the study analyzes the EC practice. The analysis indicates the general direction of both the Commission's practice as well as the legal doctrine. The second part of the study questions the position of the complainant in Turkish Competition Law. This section presents the role of the complainant under four sub-titles. The first sub-title is the role of the complainant in the pre-investigation phase. The second is the role of complainant within the investigation. The third is role of complainant in the decision phase. And the last sub-title is the role of the complainant following the decision.

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yılmaz Aslan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 29 Haziran 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001

Kaynak Göster

APA Aslan, Y. (2001). REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU. Marmara Üniversitesi Avrupa Araştırmaları Enstitüsü Avrupa Araştırmaları Dergisi, 9(1), 55-91. https://doi.org/10.29228/mjes.267
AMA Aslan Y. REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU. MJES. Haziran 2001;9(1):55-91. doi:10.29228/mjes.267
Chicago Aslan, Yılmaz. “REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU”. Marmara Üniversitesi Avrupa Araştırmaları Enstitüsü Avrupa Araştırmaları Dergisi 9, sy. 1 (Haziran 2001): 55-91. https://doi.org/10.29228/mjes.267.
EndNote Aslan Y (01 Haziran 2001) REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU. Marmara Üniversitesi Avrupa Araştırmaları Enstitüsü Avrupa Araştırmaları Dergisi 9 1 55–91.
IEEE Y. Aslan, “REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU”, MJES, c. 9, sy. 1, ss. 55–91, 2001, doi: 10.29228/mjes.267.
ISNAD Aslan, Yılmaz. “REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU”. Marmara Üniversitesi Avrupa Araştırmaları Enstitüsü Avrupa Araştırmaları Dergisi 9/1 (Haziran 2001), 55-91. https://doi.org/10.29228/mjes.267.
JAMA Aslan Y. REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU. MJES. 2001;9:55–91.
MLA Aslan, Yılmaz. “REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU”. Marmara Üniversitesi Avrupa Araştırmaları Enstitüsü Avrupa Araştırmaları Dergisi, c. 9, sy. 1, 2001, ss. 55-91, doi:10.29228/mjes.267.
Vancouver Aslan Y. REKABET SORUŞTURMALARINDA ŞİKAYETÇİNİN POZİSYONU. MJES. 2001;9(1):55-91.