MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA
Yıl 2010,
Cilt: 17 Sayı: 17, 146 - 161, 01.07.2010
M. Serdar Erciş
Kaynakça
- Hoffman, K.D. & Bateson, J.E. (2006). Essentials of service Marketing, 4th Ed. The Dryden Press.
Yıl 2010,
Cilt: 17 Sayı: 17, 146 - 161, 01.07.2010
M. Serdar Erciş
Kaynakça
- Hoffman, K.D. & Bateson, J.E. (2006). Essentials of service Marketing, 4th Ed. The Dryden Press.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.