BibTex RIS Kaynak Göster

MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA

Yıl 2010, Cilt: 17 Sayı: 17, 146 - 161, 01.07.2010

Öz

 

Kaynakça

  • Hoffman, K.D. & Bateson, J.E. (2006). Essentials of service Marketing, 4th Ed. The Dryden Press.
Yıl 2010, Cilt: 17 Sayı: 17, 146 - 161, 01.07.2010

Öz

Kaynakça

  • Hoffman, K.D. & Bateson, J.E. (2006). Essentials of service Marketing, 4th Ed. The Dryden Press.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular Dilbilim
Bölüm Makaleler
Yazarlar

M. Serdar Erciş

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 17 Sayı: 17

Kaynak Göster

APA Erciş, M. S. (2010). MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA. Marmara İletişim Dergisi, 17(17), 146-161.
AMA Erciş MS. MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA. MİD. Temmuz 2010;17(17):146-161.
Chicago Erciş, M. Serdar. “MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA”. Marmara İletişim Dergisi 17, sy. 17 (Temmuz 2010): 146-61.
EndNote Erciş MS (01 Temmuz 2010) MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA. Marmara İletişim Dergisi 17 17 146–161.
IEEE M. S. Erciş, “MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA”, MİD, c. 17, sy. 17, ss. 146–161, 2010.
ISNAD Erciş, M. Serdar. “MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA”. Marmara İletişim Dergisi 17/17 (Temmuz 2010), 146-161.
JAMA Erciş MS. MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA. MİD. 2010;17:146–161.
MLA Erciş, M. Serdar. “MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA”. Marmara İletişim Dergisi, c. 17, sy. 17, 2010, ss. 146-61.
Vancouver Erciş MS. MÜŞTERİ HİZMET SİSTEMİNİN BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRKİYE’DEKİ TURKCELL ÇAĞRI MERKEZLERİNDE BİR UYGULAMA. MİD. 2010;17(17):146-61.