Bu çalışmanın amacı, lisans düzeyinde muhasebe eğitimi alan ve geleceğin muhasebecisi olabilecek meslek mensubu adayları olan İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (İİBF) öğrencilerinin aldıkları muhasebe derslerinde teknolojiden ne kadar faydalandıklarını ve bu konudaki görüşlerini ortaya koymaktır. Araştırmanın ana kütlesini 2017-2018 eğitim-öğretim yılı bahar döneminde Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi İİBF’de öğrenim gören ve çeşitli muhasebe derslerini alan İşletme, İktisat, Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü son sınıf lisans öğrencileri oluşturmaktadır. Araştırma kapsamında veri toplama aracı olarak anket uygulanmıştır. Verilerin analizinde sayı, yüzde, ortalama, standart sapma, t-testi, Anova analizi yapılıp, istatistiksel önem düzeyi 0.05 olarak alınmıştır. Verilerin analizinde SPSS 22 paket programı kullanılmıştır.
Muhasebe Dersleri Muhasebe Eğitimi Teknoloji Kullanımı İİBF Öğrencileri
Accounting Lessons Accounting Education Use of Technology FEAS Students
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | ANABÖLÜM |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Aralık 2018 |
Gönderilme Tarihi | 20 Haziran 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 20 - MODAV 15. Uluslararası Muhasebe Konferansı Özel Sayısı |