Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2019, Sayı: 111, 171 - 200, 30.04.2019
https://doi.org/10.33203/mfy.469838

Öz

Kaynakça

  • Dr. Halil Emre Akbaş - Y.T.Ü. / İ.İ.B.F. İşletme Bölümü Öğretim Görevlisi

Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma

Yıl 2019, Sayı: 111, 171 - 200, 30.04.2019
https://doi.org/10.33203/mfy.469838

Öz

Bu çalışmada katılım bankası müşterilerinin bankalarının hizmet kalitesi algılarının ölçülmesi amaçlanmıştır. Bu kapsamda, İstanbul ilinde ikamet eden katılım bankalarının müşterilerinden kolayda örnekleme yöntemiyle seçilen 399 kişinin katılımıyla bir anket çalışması gerçekleştirilmiş ve katılımcıların katılım bankacılığı hizmet kalitesine yönelik algıları arasındaki farklar incelenmiştir. Çalışmada elde edilen sonuçlar, katılımcıların cinsiyet değişkeni hariç tüm değişken grupları arasında katılım bankacılığına ilişkin genel bankacılık hizmeti kalitesi algıları arasında anlamlı bir farklılık bulunduğunu göstermektedir.

Kaynakça

  • Dr. Halil Emre Akbaş - Y.T.Ü. / İ.İ.B.F. İşletme Bölümü Öğretim Görevlisi
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ahmet Uran

Yayımlanma Tarihi 30 Nisan 2019
Gönderilme Tarihi 12 Ekim 2018
Yayımlandığı Sayı Yıl 2019 Sayı: 111

Kaynak Göster

APA Uran, A. (2019). Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye Ve Finans Yazıları(111), 171-200. https://doi.org/10.33203/mfy.469838
AMA Uran A. Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye ve Finans Yazıları. Nisan 2019;(111):171-200. doi:10.33203/mfy.469838
Chicago Uran, Ahmet. “Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma”. Maliye Ve Finans Yazıları, sy. 111 (Nisan 2019): 171-200. https://doi.org/10.33203/mfy.469838.
EndNote Uran A (01 Nisan 2019) Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye ve Finans Yazıları 111 171–200.
IEEE A. Uran, “Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma”, Maliye ve Finans Yazıları, sy. 111, ss. 171–200, Nisan 2019, doi: 10.33203/mfy.469838.
ISNAD Uran, Ahmet. “Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma”. Maliye ve Finans Yazıları 111 (Nisan 2019), 171-200. https://doi.org/10.33203/mfy.469838.
JAMA Uran A. Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye ve Finans Yazıları. 2019;:171–200.
MLA Uran, Ahmet. “Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma”. Maliye Ve Finans Yazıları, sy. 111, 2019, ss. 171-00, doi:10.33203/mfy.469838.
Vancouver Uran A. Katılım Bankası Müşterilerinin Hizmet Kalitesi Algılarının Ölçümlenmesi Üzerine Bir Araştırma. Maliye ve Finans Yazıları. 2019(111):171-200.

Dergi özellikle maliye, finans ve bankacılık alanlarında faaliyet göstermektedir.