Bu çalışmada
amaç, Shalender, Singh ve Sushil tarafından 2017 yılında İngilizce olarak
geliştirilen AUTOFLEX: Otomotiv Sektöründe Pazarlama Esnekliği Ölçeğinin Türkçeye
uyarlanmasıdır. Ölçeğin KMO katsayısı 0,734 bulunmuştur. Ölçeğin tümüne ilişkin
iç tutarlılık katsayısı α = 0,884’dir. AUTOFLEX: Otomotiv Sektöründe Pazarlama
Esnekliği Ölçeğinin Türkçe formu, otomotiv sektöründe pazarlama esnekliğini ölçmede
geçerli ve güvenilir bir araçtır.
autoflex pazarlama ölçek geçerlilik güvenilirlik pazarlama esnekliği
In this study, it is aimed to adopt the AUTOFLEX:
Marketing Flexibility Measurement Scale for Automobile Companies developed in
English in 2017 by Shalender, Singh and Sushil to Turkish. The Kaiser-Meyer-Olkin
measure of sampling adequacy was found as 0,734. The internal consistency for
the entire scale was α = 0,884. The Turkish form of the AUTOFLEX: Marketing
Flexibility Measurement Scale for Automobile Companies is a valid and reliable
instrument in the assessment of marketing flexibility for automobile companies.
autoflex marketing flexibility validity marketing flexibility reliability
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 16 Temmuz 2019 |
Gönderilme Tarihi | 7 Ocak 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Cilt: 8 Sayı: 3 |
MANAS Journal of Social Studies (MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi)