APA |
Küçükaslan Ekmekçi, A., & Ural, T. (2014). Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 343-357. |
|
AMA |
Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;21(1):343-357. |
|
Chicago |
Küçükaslan Ekmekçi, Aslı, ve Tülin Ural. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, sy. 1 (Mart 2014): 343-57. |
|
EndNote |
Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T (01 Mart 2014) Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 343–357. |
|
IEEE |
A. Küçükaslan Ekmekçi ve T. Ural, “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, ss. 343–357, 2014. |
|
ISNAD |
Küçükaslan Ekmekçi, Aslı - Ural, Tülin. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (Mart 2014), 343-357. |
|
JAMA |
Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:343–357. |
|
MLA |
Küçükaslan Ekmekçi, Aslı ve Tülin Ural. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, 2014, ss. 343-57. |
|
Vancouver |
Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):343-57. |
|