Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2006, Cilt: 21 Sayı: 1, 343 - 357, 07.03.2014

Öz

-

Kaynakça

  • -

Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları

Yıl 2006, Cilt: 21 Sayı: 1, 343 - 357, 07.03.2014

Öz

.

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Aslı Küçükaslan Ekmekçi

Tülin Ural

Yayımlanma Tarihi 7 Mart 2014
Gönderilme Tarihi 7 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 21 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Küçükaslan Ekmekçi, A., & Ural, T. (2014). Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 343-357.
AMA Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;21(1):343-357.
Chicago Küçükaslan Ekmekçi, Aslı, ve Tülin Ural. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, sy. 1 (Mart 2014): 343-57.
EndNote Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T (01 Mart 2014) Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 343–357.
IEEE A. Küçükaslan Ekmekçi ve T. Ural, “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, ss. 343–357, 2014.
ISNAD Küçükaslan Ekmekçi, Aslı - Ural, Tülin. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (Mart 2014), 343-357.
JAMA Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:343–357.
MLA Küçükaslan Ekmekçi, Aslı ve Tülin Ural. “Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal Ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, 2014, ss. 343-57.
Vancouver Küçükaslan Ekmekçi A, Ural T. Markanın Gelişim Modeli: Bölgesel Markadan Ulusal ve Uluslararası Markaya Geçiş Aşamaları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):343-57.