Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

BIBLIOMETRIC ANALYSIS OF ARTICLES ON ANIMATION: EXAMPLE OF DERGİPARK

Yıl 2023, Cilt: 13 Sayı: 2, 1153 - 1165, 30.06.2023
https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.1273808

Öz

Kaynakça

  • Akören, A.N. (2018). Çizgi film ve animasyon eğitiminde son eğilimler, Etkileşim, 124-141.
  • Al, U. & Coştur, R (2007). Türk psikoloji dergisi’ nin bibliyometrik profili, Türk Kütüphaneciliği Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 2, 142-163.
  • Al, U. & Tonta, Y. (2004). Atıf analizi: Hacettepe Üniversitesi kütüphanecilik bölümü tezlerinde atıf yapılan kaynaklar, Bilgi Dünyası, Cilt: 5, Sayı: 1, 19-47.
  • Alexander, J. C & Mabry, R. H. (1994). Relative significance of journals, authors and articles cited in financial research, The Journal of Finance, Cilt: 49, Sayı: 2, 697-712.
  • Bilis, P. Ö. (2014). Rol modelleri ve toplumsal değerler açısından “Uçaklar” adlı animasyon filmi üzerine bir inceleme, Selçuk İletişim, 2014, 8 (3), 201-227.
  • Birinci, H. G.(2008), Turkish Journal of Chemistry’ nin bibliyometrik analizi, Bilgi Dünyası, Cilt: 9, Sayı: 2, 348-369.
  • Çakıcı, A. C. & Yıldırım, O. & Karacaoğlu, S. (2013). Ulusal turizm kongreleri bildirilerinin bibliyometrik profili, 14. Ulusal Turizm Kongresi Bildiriler Kitabı, 05-08 Aralık, Kayseri, 1429-1447.
  • Çalhan, H. & Celil Ç. (2019). Uluslararası indekslerce taranan kış turizmi başlıklı makalelerin bibliyometrik analizi, 1. Uluslararası Kış Turizmi Kongresi Bildiriler Kitabı, 19-21 Aralık 2019 – Erzurum/TÜRKİYE, 2-12.
  • Çalhan, H. & Tüfek, H & Irk, N. & Tantalkaya Z. (2022). Turizm dergilerinde yayınlanan “Kariyer” başlıklı makalelerin bibliyometrik profili, Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2022, 10 (3), 2490-2514.
  • Çatı, K. & Alpay, C. (2019). Türkiye’de internet aracılı pazarlama kavramları konusunda yazılan lisansüstü tezlerin bibliyometrik analiz yöntemi ile incelenmesi. İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 375-392.
  • Çatı, K. & Öcel, Y. (2018). Türkiye’de pazarlama ile ilgili yayınlanan makalelerin bibliyometrik incelenmesi, İşletme Araştırmaları Dergisi Journal of Business Research-Turk 10/3 (2018), 508-519.
  • Çelik, O. & Canoğlu, M. (2019). Ulakbim veri tabanında sürdürülebilir ve çevreci pazarlama konusunda yayınlanmış makalelerin bibliyometrik analizi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt:28 Sayı:3, 25-36.
  • Çiçek, D. & Kozak, N. (2012). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi’nde yayımlanan hakem denetimli makalelerin bibliyometrik profli, Türk Kütüphaneciliği, 26(4), 734-756.
  • Elmas, Ç. & Boyacıoğlu, E. Z. (2021). Kadın ve Turizm konulu çalışmaların görsel haritalama tekniğine göre bibliyometrik analizi, Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 1051-1069.
  • Erkan, İ. (2020). Dijital pazarlamanın dünü, bugünü, geleceği: bibliyometrik bir analiz, Akademik Hassasiyetler, 7 (13), 149-168.
  • Eryaşar, M. & Gönüllüoğlu, S. (2021). Pazarlama alanında yapılan dürtme konulu çalışmaların bibliyometrik analizi, Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (1), 164-178.
  • Evren, S. & Kozak, N. (2014). Bibliometric analysis of tourism and hospitality related articles published in Turkey”. Anatolia, 25 (1), 61-80.
  • Gider, A. & Duygun, A. (2021). Pazarlama yaklaşımları açısından güncel bir bibliyometrik analiz çalışması: Dergipark Platformu Örneği, Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi, 2(1), 26-40.
  • Glanzel, W. (2003). Bibliometrics as a research field a course on theory and application of bibliometric ındicators, Course Handouts.
  • Gürbüz, C. & Bozkurt, Ç. Ö. (2018). Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi’nin bibliyometrik analizi, Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(3), 1-23.
  • Hall, C. M. (2011). Publish and perish? bibliometric analysis, Journal Ranking and the Assessment of Research Quality in Tourism”. Tourism Management, 32(1), 16-27.
  • Hoffman, D. L. & Holbrook, B. M. (1993). The ıntellectual structure of consumer research: A bibliometric study of author cocitations in the first 15 Years of the Journal of Consumer Research, Journal of Consumer Research, Cilt: 19, Sayı: 4, 505-517.
  • Hotamışlı, M. & Erem, I. (2014). Muhasebe ve Finansman Dergisi'nde yayınlanan makalelerin bibliyometrik analizi, Muhasebe ve Finansman Dergisi, (63),1-19.
  • Kalyane, V. L. & Sen, B. K. (1995). A Bibliometric study of the Journal of Oilseeds Research, Annals of Library Science and Documentation, Cilt: 42, Sayı: 4, 121-141.
  • Karaboğa, E.N.C. (2021). Pazarlamada ‘Marka Aşkı’ kavramının bibliyometrik analizi: çalışmalar ve eğilimler, Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi, Sayı: 19, 2021, 49-61.
  • Kevin, W.U.A. & Zainab A.N. & Anuar, N.B (2009). Bibliometric studies on single sournals: A review, Malaysian Journal of Library & Information Science, Cilt: 14, Sayı: 1, 17-55.
  • Koç, E. & Boz, H. (2014), Triangulation in tourism research: A bibliometric study of top three tourism journals, Tourism Management Perspectives, 12, 9-14.
  • Koçak, N. (2001). Konaklama işletmelerinde animasyonun önemi ve animasyon personeline yönelik bir araştırma, D.E.Ü.İ.İ.B.F Dergisi, Cilt:16, Sayı:1, 61-79.
  • Kozak N. (1994), Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi’nde yayımlanan yazılar üzerine bir inceleme, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(3), 22-33.
  • Kozak N. (1995), Türkiye’de yayımlanan Turizm konulu makaleler üzerine bir inceleme, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(1), 62-72.
  • Kozak N. & İçöz O. (1999), Turizm İşletmeciliği Dergisi’nin Turizm literatürüne katkısı hakkında bir inceleme, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 10(2), 9-17.
  • Köseoğlu, M. A. & Şehitoglu, Y.b& Ross, G. & Parnell, J. A. (2016). The evolution of business ethics research in the realm of Tourism and Hospitality, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 28(8), 598-1621.
  • Kumar, S. & Kumar, S. (2005). A bibliometric study of the Journal of oilseeds research, since 1993-2001. SRELS Journal of Information Management, 42(3), 305-334.
  • Niñerola, A., Sánchez-Rebull, M. V. & Hernández-Lara, A. B. (2019), Tourism Research on Sustainability: A bibliometric analysis, Sustainability, 11(5), 1377-1394.
  • Özel, Ç. H. & Kozak, N. (2012). Turizm Pazarlaması alanının bibliyometrik profili (2000-2010) ve bir atıf analizi çalışması, Türk Kütüphaneciliği Dergisi, Cilt: 26, Sayı: 4, 715-733.
  • Phene, A. & Stephen G. (1998). The stature of the journal of ınternational business studies, Journal of International Business Studies, Cilt: 29, Sayı: 3, 621-632.
  • Polat, C.& Sağlam, M. & Sarı T. (2013). Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi’ nin bibliyometrik analizi”, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt: 27, Sayı: 2, 273-288.
  • Ruhanen, L. & Weiler, B. & Moyle, B. D. & McLennan, C. L. J. (2015). Trends and Patterns in Sustainable Tourism Research: A 25-year Bibliometric Analysis, Journal of Sustainable Tourism, 23(4), 517-535.
  • Samiee, S. & Chabowski, B.R. (2012). Knowledge structure in ınternational marketing: A multi-method bibliometric analysis, Journal of the Academy of Marketing Science, Cilt: 40, Sayı: 2, 364-386.
  • Sanchez, A. D. & Rama, M. & Garcia, J. A. (2017). Bibliometric analysis of publications on wine tourism in the databases scopus and WoS”. European Research on Management and Business Economics, 23, 8-15.
  • Sipahi, H. & Genç, K.Y. (2022). Akademik girişimcilik literatürünün bibliyometrik analizi. Journal of Emerging Economies and Policy, 7(2), 523-538.
  • Sökmen, C. & Özkanlı, O. (2018). Gastronomi Turizmi alanyazının gelişimi: Journal of Tourism and Gastronomy Studies Dergisinde yayımlanan makaleler üzerine bir inceleme. Journal of Tourism and Gastronomy Studies. 6(2), 99-127.
  • Şakar, G. D. & Cerit, A. G. (2013). Uluslararası alan indekslerinde Türkiye pazarlama yazını: bibliyometrik analizler ve nitel bir araştırma”, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt: 27, Sayı: 4, 37-62.
  • Şenler, F. (2005). Animasyon tarihi, teknikleri ve Türkiye'deki yansımaları, Türkiyat Araştırmaları, 99-114. Taşkın, Z. & Çakmak, T. (2010). Başlangıcından bugüne Bilgi Dünyası Dergisi’nin bibliyometrik profili, Bilgi Dünyası, 2010, 11 (2), 332-348.
  • Tektaş, Ö.Ö. (2010). Uluslararası pazarlama alanında yapılan araştırmaların kategorik olarak değerlendirilmesi: 1995-2010 yılları arası literatür taraması, H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 28, Sayı 2, 2010, 151-174.
  • Ülker, P.& Örnek, N. & Çalhan H. (2020). Turizm dergilerinde yayınlanan inovasyon başlıklı makalelerin bibliyometrik profili, Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 17(1), 2020, 103-123.
  • Wallin, J. A. (2005). Bibliometric methods: pitfalls and possibilities, Basic & Clinical Pharmacology & Toxicology, 97(5), 261-275.
  • Yalçın, H. (2010). Milli Folklor Dergisinin bibliyometrik profili, Milli Folklor Dergisi, Cilt: 22, Sayı: 85, 205-211.
  • Yılmaz, G. (2017). Restoranlarda bahşiş ile ilgili yayınlanan makalelerin bibliyometrik analizi, Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 14(2), 65-79.
  • Zeren, D. & Kaya N. (2020). Dijital Pazarlama: Ulusal yazının bibliyometrik analizi, Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 17 (1), 35-52.
  • TDK, https://sozluk.gov.tr/, Erişim Tarihi: 03.03.2023

ANİMASYON KONULU MAKALELERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ: DERGİPARK ÖRNEĞİ

Yıl 2023, Cilt: 13 Sayı: 2, 1153 - 1165, 30.06.2023
https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.1273808

Öz

ÖZ
Bibliyometrik analiz, konular, yöntemler ve referanslar gibi çeşitli parametrelerin kullanılması ile makalelerin frekans ve alıntı analizini elde etmeyi sağlamaya yönelik yapılan bir içerik analizi türüdür. Animasyon çalışmalarının başta reklamlar olmak üzere film ve klip gibi ortamlarda yoğun ve etkin olarak kullanılması geniş kitleler tarafından animasyon sanatının tanınmasına ve sevilmesine yönelik önemli bir ilgi odağı oluşturmuştur. Bu çalışmada, DergiPark’ ta yayınlanan animasyon başlıklı makalelerin bibliyometrik analiz yapılarak değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Çalışma kapsamında son 10 yılda yayınlanan ve başlığında animasyon kelimesi bulunan 71 makale tespit edilmiştir. Makaleler, dergi adı, yayın yılı, yazar sayısı, yazar ünvanı, yazar kurumu, çalışmanın dili, araştırma yöntemi, anahtar kelimeler ve sırası gibi parametrelere göre değerlendirilmiştir. Animasyon konulu makalelerin sayısında 2020 yılından sonra artış olduğu, çalışmaların hem bireysel hem de ortak işbirliği ile farklı alanlarda yapıldığı ve animasyon kelimesinin araştırmacılar tarafından daha çok birinci ve ikinci anahtar kelime olarak kullanıldığı görülmüştür. Bununla birlikte, araştırmacıların daha çok kamu üniversitelerinden olduğu görülmektedir.

Kaynakça

  • Akören, A.N. (2018). Çizgi film ve animasyon eğitiminde son eğilimler, Etkileşim, 124-141.
  • Al, U. & Coştur, R (2007). Türk psikoloji dergisi’ nin bibliyometrik profili, Türk Kütüphaneciliği Dergisi, Cilt: 21, Sayı: 2, 142-163.
  • Al, U. & Tonta, Y. (2004). Atıf analizi: Hacettepe Üniversitesi kütüphanecilik bölümü tezlerinde atıf yapılan kaynaklar, Bilgi Dünyası, Cilt: 5, Sayı: 1, 19-47.
  • Alexander, J. C & Mabry, R. H. (1994). Relative significance of journals, authors and articles cited in financial research, The Journal of Finance, Cilt: 49, Sayı: 2, 697-712.
  • Bilis, P. Ö. (2014). Rol modelleri ve toplumsal değerler açısından “Uçaklar” adlı animasyon filmi üzerine bir inceleme, Selçuk İletişim, 2014, 8 (3), 201-227.
  • Birinci, H. G.(2008), Turkish Journal of Chemistry’ nin bibliyometrik analizi, Bilgi Dünyası, Cilt: 9, Sayı: 2, 348-369.
  • Çakıcı, A. C. & Yıldırım, O. & Karacaoğlu, S. (2013). Ulusal turizm kongreleri bildirilerinin bibliyometrik profili, 14. Ulusal Turizm Kongresi Bildiriler Kitabı, 05-08 Aralık, Kayseri, 1429-1447.
  • Çalhan, H. & Celil Ç. (2019). Uluslararası indekslerce taranan kış turizmi başlıklı makalelerin bibliyometrik analizi, 1. Uluslararası Kış Turizmi Kongresi Bildiriler Kitabı, 19-21 Aralık 2019 – Erzurum/TÜRKİYE, 2-12.
  • Çalhan, H. & Tüfek, H & Irk, N. & Tantalkaya Z. (2022). Turizm dergilerinde yayınlanan “Kariyer” başlıklı makalelerin bibliyometrik profili, Journal of Tourism and Gastronomy Studies, 2022, 10 (3), 2490-2514.
  • Çatı, K. & Alpay, C. (2019). Türkiye’de internet aracılı pazarlama kavramları konusunda yazılan lisansüstü tezlerin bibliyometrik analiz yöntemi ile incelenmesi. İnönü Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi, 8(2), 375-392.
  • Çatı, K. & Öcel, Y. (2018). Türkiye’de pazarlama ile ilgili yayınlanan makalelerin bibliyometrik incelenmesi, İşletme Araştırmaları Dergisi Journal of Business Research-Turk 10/3 (2018), 508-519.
  • Çelik, O. & Canoğlu, M. (2019). Ulakbim veri tabanında sürdürülebilir ve çevreci pazarlama konusunda yayınlanmış makalelerin bibliyometrik analizi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt:28 Sayı:3, 25-36.
  • Çiçek, D. & Kozak, N. (2012). Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi’nde yayımlanan hakem denetimli makalelerin bibliyometrik profli, Türk Kütüphaneciliği, 26(4), 734-756.
  • Elmas, Ç. & Boyacıoğlu, E. Z. (2021). Kadın ve Turizm konulu çalışmaların görsel haritalama tekniğine göre bibliyometrik analizi, Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 1051-1069.
  • Erkan, İ. (2020). Dijital pazarlamanın dünü, bugünü, geleceği: bibliyometrik bir analiz, Akademik Hassasiyetler, 7 (13), 149-168.
  • Eryaşar, M. & Gönüllüoğlu, S. (2021). Pazarlama alanında yapılan dürtme konulu çalışmaların bibliyometrik analizi, Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6 (1), 164-178.
  • Evren, S. & Kozak, N. (2014). Bibliometric analysis of tourism and hospitality related articles published in Turkey”. Anatolia, 25 (1), 61-80.
  • Gider, A. & Duygun, A. (2021). Pazarlama yaklaşımları açısından güncel bir bibliyometrik analiz çalışması: Dergipark Platformu Örneği, Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi, 2(1), 26-40.
  • Glanzel, W. (2003). Bibliometrics as a research field a course on theory and application of bibliometric ındicators, Course Handouts.
  • Gürbüz, C. & Bozkurt, Ç. Ö. (2018). Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi’nin bibliyometrik analizi, Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5(3), 1-23.
  • Hall, C. M. (2011). Publish and perish? bibliometric analysis, Journal Ranking and the Assessment of Research Quality in Tourism”. Tourism Management, 32(1), 16-27.
  • Hoffman, D. L. & Holbrook, B. M. (1993). The ıntellectual structure of consumer research: A bibliometric study of author cocitations in the first 15 Years of the Journal of Consumer Research, Journal of Consumer Research, Cilt: 19, Sayı: 4, 505-517.
  • Hotamışlı, M. & Erem, I. (2014). Muhasebe ve Finansman Dergisi'nde yayınlanan makalelerin bibliyometrik analizi, Muhasebe ve Finansman Dergisi, (63),1-19.
  • Kalyane, V. L. & Sen, B. K. (1995). A Bibliometric study of the Journal of Oilseeds Research, Annals of Library Science and Documentation, Cilt: 42, Sayı: 4, 121-141.
  • Karaboğa, E.N.C. (2021). Pazarlamada ‘Marka Aşkı’ kavramının bibliyometrik analizi: çalışmalar ve eğilimler, Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Teknik Araştırmalar Dergisi, Sayı: 19, 2021, 49-61.
  • Kevin, W.U.A. & Zainab A.N. & Anuar, N.B (2009). Bibliometric studies on single sournals: A review, Malaysian Journal of Library & Information Science, Cilt: 14, Sayı: 1, 17-55.
  • Koç, E. & Boz, H. (2014), Triangulation in tourism research: A bibliometric study of top three tourism journals, Tourism Management Perspectives, 12, 9-14.
  • Koçak, N. (2001). Konaklama işletmelerinde animasyonun önemi ve animasyon personeline yönelik bir araştırma, D.E.Ü.İ.İ.B.F Dergisi, Cilt:16, Sayı:1, 61-79.
  • Kozak N. (1994), Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi’nde yayımlanan yazılar üzerine bir inceleme, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(3), 22-33.
  • Kozak N. (1995), Türkiye’de yayımlanan Turizm konulu makaleler üzerine bir inceleme, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 6(1), 62-72.
  • Kozak N. & İçöz O. (1999), Turizm İşletmeciliği Dergisi’nin Turizm literatürüne katkısı hakkında bir inceleme, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 10(2), 9-17.
  • Köseoğlu, M. A. & Şehitoglu, Y.b& Ross, G. & Parnell, J. A. (2016). The evolution of business ethics research in the realm of Tourism and Hospitality, International Journal of Contemporary Hospitality Management, 28(8), 598-1621.
  • Kumar, S. & Kumar, S. (2005). A bibliometric study of the Journal of oilseeds research, since 1993-2001. SRELS Journal of Information Management, 42(3), 305-334.
  • Niñerola, A., Sánchez-Rebull, M. V. & Hernández-Lara, A. B. (2019), Tourism Research on Sustainability: A bibliometric analysis, Sustainability, 11(5), 1377-1394.
  • Özel, Ç. H. & Kozak, N. (2012). Turizm Pazarlaması alanının bibliyometrik profili (2000-2010) ve bir atıf analizi çalışması, Türk Kütüphaneciliği Dergisi, Cilt: 26, Sayı: 4, 715-733.
  • Phene, A. & Stephen G. (1998). The stature of the journal of ınternational business studies, Journal of International Business Studies, Cilt: 29, Sayı: 3, 621-632.
  • Polat, C.& Sağlam, M. & Sarı T. (2013). Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi’ nin bibliyometrik analizi”, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt: 27, Sayı: 2, 273-288.
  • Ruhanen, L. & Weiler, B. & Moyle, B. D. & McLennan, C. L. J. (2015). Trends and Patterns in Sustainable Tourism Research: A 25-year Bibliometric Analysis, Journal of Sustainable Tourism, 23(4), 517-535.
  • Samiee, S. & Chabowski, B.R. (2012). Knowledge structure in ınternational marketing: A multi-method bibliometric analysis, Journal of the Academy of Marketing Science, Cilt: 40, Sayı: 2, 364-386.
  • Sanchez, A. D. & Rama, M. & Garcia, J. A. (2017). Bibliometric analysis of publications on wine tourism in the databases scopus and WoS”. European Research on Management and Business Economics, 23, 8-15.
  • Sipahi, H. & Genç, K.Y. (2022). Akademik girişimcilik literatürünün bibliyometrik analizi. Journal of Emerging Economies and Policy, 7(2), 523-538.
  • Sökmen, C. & Özkanlı, O. (2018). Gastronomi Turizmi alanyazının gelişimi: Journal of Tourism and Gastronomy Studies Dergisinde yayımlanan makaleler üzerine bir inceleme. Journal of Tourism and Gastronomy Studies. 6(2), 99-127.
  • Şakar, G. D. & Cerit, A. G. (2013). Uluslararası alan indekslerinde Türkiye pazarlama yazını: bibliyometrik analizler ve nitel bir araştırma”, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, Cilt: 27, Sayı: 4, 37-62.
  • Şenler, F. (2005). Animasyon tarihi, teknikleri ve Türkiye'deki yansımaları, Türkiyat Araştırmaları, 99-114. Taşkın, Z. & Çakmak, T. (2010). Başlangıcından bugüne Bilgi Dünyası Dergisi’nin bibliyometrik profili, Bilgi Dünyası, 2010, 11 (2), 332-348.
  • Tektaş, Ö.Ö. (2010). Uluslararası pazarlama alanında yapılan araştırmaların kategorik olarak değerlendirilmesi: 1995-2010 yılları arası literatür taraması, H.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Cilt 28, Sayı 2, 2010, 151-174.
  • Ülker, P.& Örnek, N. & Çalhan H. (2020). Turizm dergilerinde yayınlanan inovasyon başlıklı makalelerin bibliyometrik profili, Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 17(1), 2020, 103-123.
  • Wallin, J. A. (2005). Bibliometric methods: pitfalls and possibilities, Basic & Clinical Pharmacology & Toxicology, 97(5), 261-275.
  • Yalçın, H. (2010). Milli Folklor Dergisinin bibliyometrik profili, Milli Folklor Dergisi, Cilt: 22, Sayı: 85, 205-211.
  • Yılmaz, G. (2017). Restoranlarda bahşiş ile ilgili yayınlanan makalelerin bibliyometrik analizi, Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 14(2), 65-79.
  • Zeren, D. & Kaya N. (2020). Dijital Pazarlama: Ulusal yazının bibliyometrik analizi, Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 17 (1), 35-52.
  • TDK, https://sozluk.gov.tr/, Erişim Tarihi: 03.03.2023
Toplam 51 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm PAZARLAMA
Yazarlar

Neşe Acar 0000-0002-9830-1463

Erken Görünüm Tarihi 23 Haziran 2023
Yayımlanma Tarihi 30 Haziran 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 13 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Acar, N. (2023). ANİMASYON KONULU MAKALELERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ: DERGİPARK ÖRNEĞİ. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 13(2), 1153-1165. https://doi.org/10.30783/nevsosbilen.1273808